Glowing Edges (Краї, що світяться)



Єдиний фільтр в цій групі, що працює в режимі Filter Gallery (Галерея фільтрів).

Фільтр, який є близьким родичем Find Edges (Виділення країв) Він також знаходить межі і змальовує їх різними кольорами. Але при цьому ос тавпшеся області зводяться до чорного кольору.

Багато користувачів активно використовують Glowing Edges (Краї, що світяться) npi малюванні неонових вивісок і подібних ефектів, але для цього потрібне обладав певним досвідом.

Параметри фільтру :

■ Edge Width (Ширина країв). При підвищенні чисельного значення контури ста новятся товще, виявляються деталі.

■ Edge Brightness (Яскравість країв). Визначає яскравість кольорів, за допомогою кото рых викреслюються краї. При мінімальних значеннях зображення превра щается в чорний фон.

■ Smoothness (Пом'якшення). Настройка, що впливає на видимість контурів. При її збільшенні кількість видимих деталей зменшується.

Solarize (Соляризація)

Простий кольорокоректуючий фільтр, що не має вікна настройок. Зображення після його застосування виглядає декілька незвично.

Tiles (Розбиття)

Фільтр, вже описаний, що нагадує, вище за Extrude (Екструзія). Тільки цього разу йдеться не про об'ємний ефект, а про площинне.

Tiles (Розбиття) розбиває зображення на пластини вказаного користувачем розміру і зрушує їх на певну відстань.

Параметри фільтру :

■ Number Of Tiles (Кількість плиток). Задається, на скільки плиток буде розбите зображення. Зрозуміло, що цей параметр безпосередньо впливає на розміри пластин

■ Maximum Offset (Максимальне зрушення). Визначає відстань, на яку зрушуватимуться пластини.

■ Fill Empty Area With (Залити порожні області). Чим заповнювати порожні місця, що вийшли в результаті зрушення. Варіанти:

• Background Color (Колір фону);

• Foreground Color (Колір переднього плану);

• Inverse Image (Інвертоване зображення);

• Unaltered Image (Початкове зображення).

Trace Contour (Окантування )

Фільтр, близький до Accented Edges (Акценти на краях). Він знаходить межі об'єктів і викреслює їх тонкою лінією. Колір лінії може бути будь-яким.

Цей фільтр можна використовувати для імітації графічних карт і креслень, зрозуміло, при невеликій додатковій обробці.

Дуже добре, що фільтр Trace Contour (Окантування) має своє вікно «пред-просмотра»,  і тому можна отримати саме той результат, який потрібен

Параметри фільтру:

■ Level (Рівень). Визначає рівень яскравості, що означає межу. Завдяки цій властивості можна обкреслити саме той предмет, який потрібне, якщо, звичайно, він однотонний.

■ Edge (Край). Задається, які саме області викреслювати.

- Lower (Нижче). Темні області.

- Upper (Вище). Світлі області.

Wind (Вітер)

Один з найкорисніших фільтрів, особливо для створення ефектів. При використанні цього фільтру зображення розмивається у вказаному напрямі, в піксели при цьому беруться тільки по краях, основне зображення не зачіпається.

Оскільки фільтр Wind (Вітер) може діяти тільки в горизонтальному напрямі. то при необхідності дії по вертикалі або під кутом зображення необхідно заздалегідь повернути.

Параметри фільтру:

Method (Метод). Тип «вітру».

• Wind (Вітер), Невеликі спотворення в горизонтальному напрямі.

• Blast (Ураган). Сильні спотворення в горизонтальному напрямі.

• Stagger (Трясіння). Спотворення як в горизонтальному, так і у вертикальному напрямах.

Direction (Напрям). Напрям «вітру»

• From the Right (Справа).

• From the Left (Зліва).

Фільтри групи Texture (Текстура)

У цьому підміню зібрані фільтри, так чи інакше пов'язані із створенням різних текстур.

У основній своїй масі ці фільтри дуже якісні і продумані, чим заслужили любов користувачів всіх рівнів підготовки. Хоча робота деяких фільтрів не зовсім схожа на те, що вони імітують, все ж таки це дуже вдала група фільтрів.

Всі фільтри групи Texture (Текстура) працюють в режимі Filter Gallery (Галерея фільтрів).

Craquelure (Кракелюри)

Красивий і простий у використанні фільтр. Імітує кам'яну поверхню, що розтріскалася, дуже схожу на стару стіну.

Цей фільтр має всі необхідні настройки, що робить його зручним для створення маси ефектів, особливо що стосується варіацій на «кам'яну» тему. Зокрема, за допомогою Craquelure (Кракелюри) за декілька хвилин можна створити правдоподібну текстуру каменя-пісковика.

Параметри фільтру:

■ Crack Spacing (Інтервал). Задається відстань між тріщинами. Чим воно більше, тим менше буде самих тріщин, і вони стануть набагато довші.

■ Crack Depth (Глибина тріщин). Цей параметр відповідає за глибину тріщин.

■ Crack Brightness (Освітленість). Визначає колір тріщин. При мінімальних значеннях тріщини чорного кольору, при середніх — ближче до початкового кольору, при максимальних — білого.

Grain (Зерно)

Фільтр, що додає па зображення своєрідний «шум* заданого вигляду. Найбанальніший аналог з реального життя — зернистість фотоплівки. Основна гідність Grain (Зерно) — можливість вибору «шуму» з багатьох варіантів. Непогано і те, що присутнє вікно передперегляду.

Параметри фільтру :

 Intensity (Інтенсивність). Задається кількість елементів, що додаються до зображення.

 

Contrast (Контраст). Регулюється яскравість елементів, що додаються. Grain Type (Тип зерна). Вид елементів.

• Regular (Звичайний). Звичайна зернистість, як на фотоплівці.

• Soft (М'який). Відрізняється від попереднього меншою контрастністю елементів.

• Sprinkles (Бризки). «Шум» одного кольору.

• Ctumped (Грудки). Схоже на чорнило, що розпливлося

Contrasty (Контрастно). Те ж саме, що і Clumped (Грудки), тільки кольори яскравіші.

Enlarged (Збільшення), Крупні, чіткі крапки.

Stippled (Точковий). Багато дрібних зерен кольору переднього плану.

Horizontal (Горизонтальний), «Брудні» горизонтальні лінії.

Vertical (Вертикальний). «Брудні» вертикальні лінії.

Speckle (Пляма). Рідкісні чорні крапки.


Дата добавления: 2019-02-12; просмотров: 177; Мы поможем в написании вашей работы!

Поделиться с друзьями:






Мы поможем в написании ваших работ!