Апаратні засоби видавничого дизайну – загальна характеристика, спеціальні вимоги.
Дизайн – визначення, зм іст, поняття.
Дизайн. Визначення дизайну, поняття дизайну. Що таке дизайн?
Задум, проект, креслення, малюнок. Термін, яким позначають різні види проектувальної діяльності. Наприклад, процес і результат художньо-технічного проектування промислового виробу, сайту. Мета дизайну - створення якнайповнішої відповідності проектованого об'єкту потребам людини, як утилытарним, так і естетичним.
Дизайн - це область творчої діяльності, що пролягає в проектуванні наочного світу штучного середовища, в створенні зручних і красивих речей.
Дизайн - це творчий метод, процес і результат художньо-технічного проектування промислових виробів, їх комплексів і систем, орієнтованого на досягнення якнайповнішої відповідності створюваних об'єктів і середовища в цілому можливостям і потребі людини, як утилітою, так і естетичним.
«Дизайн» - це творча діяльність, метою якої є визначення формальних якостей промислових виробів. Ці якості включають і зовнішні риси виробу, але головним чином ті структурні і функціональні взаємозв'язки, які перетворюють виріб на єдине ціле як з точки зору споживача, так і з погляду виготівника. Дизайн прагне охопити всі аспекти навколишнього середовища людини, яке обумовлене промисловим виробництвом.
Видавничий дизайн – основні ознаки.
Поліграфічний дизайн, або дизайн поліграфічної продукції - різновид графічного дизайну, в завдання якого входить розробка матеріалів під друкарську продукцію. Найчастіше готовим продуктом є паперовий носій. При створенні макету поліграфії вирішується питання не лише надання замовникові красивого зображення, але і продукту, який зможе впливати на цільову аудиторію, допомагаючи вибрати саме рекламований товар або послугу.
|
|
Під дизайном поліграфічної продукції розуміється створення макету, який у свою чергу виконується у декілька етапів:
· ознайомлення з конкурентною продукцією
· створення шаблону макету, по якому буде виконано оформлення друкарської продукції
· верстка макету
· підготовка до друку
Складність поліграфічного дизайну в тому, що час візуального контакту з друкованою продукцією надзвичайно короткий і якщо вміст не зацікавить клієнта - він миттєво перегорне сторінку, відведе очі від білборда або викине листівку.
Графічний дизайн - це продукт розробки та розвитку новітніх технологій у поєднанні з графічним мистецтвом.
У завдання графічного дизайнера входить найбільш ефективне донесення до аудиторії певної інформації за допомогою різних комунікативних коштів.
Сфери застосування даного напрямку досить широкі - газетний дизайн, журнальний дизайн, книжковий дизайн, плакатний дизайн, шрифти (їхнє створення), фірмовий стиль, реклама (зовнішня, поліграфія, виставки й виставочні стенди й т.д.). Т.е. графічний дизайн досить велика область. І як не дивно, всі роботи в цій області створюються по одним, загальним, певним законам.
|
|
Дизайн поліграфії – це можливість виділитися серед конкурентів, представити компанію у вигідному світлі і донести інформацію до потенційних клієнтів.
Дизайн поліграфії ділять на дизайн рекламної поліграфічної продукції і дизайн іміджевої поліграфічної продукції. Дизайн рекламної поліграфії залежно від мети і задач включає графічний дизайн і верстку, розробку логотипів і побудову схем, створення колажів і інформаційного наповнення
Мультимедійні технології видавничої діяльності – загальна характеристика.
Технологія мультимедіа - сучасна комп'ютерна інформаційна технологія, що активно розвивається, дозволяє об'єднувати в комп'ютерній системі текст, звук, відеозображення, графічне зображення і анімацію (мультиплікацію), сукупність апаратних і програмних засобів, які забезпечують сприйняття людиною інформації одночасно декількома органами чуття. В результаті забезпечується таке представлення інформації, при якому людина сприймає її відразу декількома органами відчуттів. В результаті забезпечується таке представлення інформації, при якому людина сприймає її відразу декількома органами чуття паралельно, а не послідовно, як це робиться при звичайній роботі з текстом на екрані монітора.
|
|
У видавничій діяльності і поліграфії інформаційні технології використовуються в інформаційних процесах, а також стають виробничими технологіями, оскільки на їх основі створюється кінцевий поліграфічний продукт (книги, журнали).
Апаратні засоби видавничого дизайну – загальна характеристика, спеціальні вимоги.
Автоматизація на основі персональних комп'ютерів робочих місць складальника, коректора, технічного і художнього редакторів, автора набуває масового характеру.
Корінні зміни традиційного редакційно-видавничого процесу передбачає виконання всіх операцій щодо обробки видань з використанням багатоцільового автоматизованого робочого місця (АРМ) видавця.
Під автоматизованим робочим місцем (АРМ) видавця зазвичай розуміють комплекс апаратних, програмних, інформаційних, методичних і організаційних засобів, що включають:
|
|
· операційну систему, яка підтримує роботу персонального комп'ютера (ПК);
· апаратні засоби і програмне забезпечення локальної обчислювальної мережі видавництва;
· апаратні засоби і програмне забезпечення машинної графіки;
· прикладне програмне забезпечення пакетної та інтерактивної обробки видань відповідно до технічних правил поліграфічного оформлення;
· бібліотеку цифрованих поліграфічних шрифтів;
· систему управління базами даних;
· лазерний пристрій, що роздруковує, для отримання копій видання в поліграфічному виконанні.
Основними компонентами апаратного забезпечення є тип використовуваного комп'ютера або склад його системного блоку і тип і параметри засоби візуалізації інформації - монітора. У складі системного блоку основну роль відіграють материнська плата і ядро комп'ютера, що визначає його тип і швидкісні характеристики, а саме процесор, оперативний запам'ятовуючий пристрій (ОЗП) і кеш-пам'ять першого і другого рівнів.
При оцінці продуктивності та інших споживчих якостей персонального комп'ютера істотну роль грає тип накопичувача на магнітному диску, його інформаційний об'єм і швидкісні характеристики, а також наявність вільного простору на ньому для буферизації даних. Для роботи з стерпними виданнями важлива наявність дисководу для компакт-дисків та його характеристики. Якщо ж комп'ютер призначається для роботи з мережевими виданнями, то необхідна мережева карта (для роботи в локальній мережі) або модем і оплачений доступ в глобальну мережу Інтернет через спеціальну посередницьку фірму - провайдер.
Для роботи з якісною графікою і анімацією у форматі GIF переважніше процесор Pentium 166 ММХ з мінімальним розміром пам'яті в 16 Мб. Якщо ж передбачається працювати з посібниками, що включають в себе аудіо - та відеофайли у форматах MPEG, то краще мати комп'ютер з процесором не гірше, ніж Pentium II Celeron 300, причому з ОЗУ не менше 32 Мб (краще 64 Мб).
Дата добавления: 2020-01-07; просмотров: 113; Мы поможем в написании вашей работы! |
Мы поможем в написании ваших работ!