Більш докладніше про Фільтри групи Distort (Деформація)



Напевно, це найцікавіша група стандартних фільтрів Photoshop CS2, особливо для новачків. Як нескладно здогадатися по назві, ці фільтри призначені для спотворення зображення. Зрозуміло, така характеристика не дає повного пояснення дії цих фільтрів, оскільки термін «спотворення» багатозначний. Але є одна тонкість, характерна для всіх фільтрів групи Distort (Деформація), — вони імітують об'ємні явища.

Що стосується режиму, то ця група є змішаною, тобто деякі фільтри відкриваються в режимі Filter Gallery (Галерея фільтрів), а інші — у вигляді окремих діалогових вікон.

Diffuse Glow (Розсіяне світло)

Даний фільтр додає цікаве свічення в ті області зображення, які вельми умовно можна назвати світлими. Умовність полягає в тому, що область застосування фільтру визначає сам користувач, і лише відлік захоплюваних пікселів йде від найсвітліших.

Колір свічення користувач може задати сам, оскільки як він використовується Background Color (Колір фону).

Колір свічення користувач може задати сам, оскільки як він використовується Background Color (Колір фону).

Параметри фільтру:

- Graininess (Зернистість). Додає зернистість, тобто яскраво виражений мо-поцветный «шум», в область свічення. Зміна цієї настройки приводить до достатньо істотної відмінності результатів.

-  Glow Amount (Ефект). Задається, як багато пікселів буде охоплено свіченням. Оскільки відлік починається з найсвітліших пікселів, то цей параметр можна змінювати як задаючий максимально допустиму темноту піксела для його включення 8 свічення плі градієнтне ослаблення ефекту.

-  Clear Amount (Оригінал). Задає величину не охоплених свіченням областей.  

Якоюсь мірою цей параметр протилежний Glow Amount (Ефект).

Displace (Зсув)

Один з найважчих для розуміння і застосування фільтрів в Photoshop CS2, Переміщає піксели на початковому зображенні, грунтуючись на вказаній вами текстурованій карті. Текстурована карта — це файл у форматі PSD і будь-якому колірному режимі, за винятком, звичайно, бітового.

За допомогою даного фільтру створюється велика кількість ефектів. Але використовується він не так часто. Щоб передбачити результат застосування цього фільтру, потрібно володіти великим досвідом. До того ж в останніх версіях Photoshop з'явилося більше простих способів для досягнення того ж ефекту.

 

Параметри фільтру:

Horizontal Scale (По горизонталі). Величина максимального горизонтального зсуву пікселів у відсотках від розміру всього зображення.

Vertical Scale (По вертикалі). Величина максимального вертикального зсуву пікселів у відсотках від розміру зображення.

Stretch To Fit (Розтягнути). Один з варіантів на випадок, якщо величина карти текстури не відповідатиме розміру зображення. Тоді відбудеться вирівнювання форматів шляхом збільшення або зменшення карти до потрібного розміру.

Tile (Повторити). Другий варіант рішення проблеми невідповідності розмірів. Карта текстури буде повторена необхідна кількість раз, за принципом «кахляної плитки*.

Wrap Around (Обертати). Перший спосіб заповнення місць, що звільнилися в результаті зсуву пікселів. При його застосуванні ці місця будуть заповнені пікселами по краях.

Repeat Edge Pixels (Заповнити граничними пікселами). На відміну від попереднього способу використовується дублювання прикордонних пікселів без їх пере-мещения.

Після натиснення кнопки 0К з'явиться стандартне вікно, що пропонує вибрати карту текстури. Деяка кількість карт є в теці Adobe Photoshop CS2\ Presets\Textures.

Glass (Скло)

Нескладний фільтр, в основі якого лежить технологія фільтру Displace (Зсув): зсув пікселів на зображенні по контурах зміни яскравості заданої текстурованої карти.

Фільтр Glass (Скло) імітує поверхню рельєфного скла.

Параметри фільтру :

■ Distortion (Деформація). Користувач указує ступінь спотворення зображення текстурою скла. Аналогія з реальним життям — глибина рельєфу скла.

■ Smoothness (Пом'якшення). Також управляє рельєфністю скла, тільки цього разу згладженою форм. Якщо значення Smoothness (Пом'якшення) невелике, то рельєф буде яскраво виражений, при збільшенні значення рельєфність зменшиться аж до зникнення.

■ Texture (Текстура). У цьому меню можна вибрати карту для ефекту, В стандартному постачанні їх чотири, але ви можете використовувати будь-яке своє зображення як карта, вибравши варіант Load Texture (Завантажити текстуру).

■ Scaling (Масштаб). Приведення розмірів карти текстури у відповідність з розмірами зображення.

Invert (Інвертувати). «Перевертає» в колірному плані карту текстури


Дата добавления: 2019-02-12; просмотров: 222; Мы поможем в написании вашей работы!

Поделиться с друзьями:






Мы поможем в написании ваших работ!