A) Герцен, Огарев, Белинский.



B) Толстой, Достоевский, Лермонтов.

C) Хомяков, Киреевский, Самарин.

D) Соловьев, Ломоносов, Бердяев.

E) Радищев, Чаадаев, Булгаков.

 

@ Орыс философиясындағы славянофилдіктің өкілдерін көрсетіңіз:  

A) Радищев, Соловьев.

B ) Хомяков, Киреевский.

C) Достоевский, Толстой.

D) Булгаков, Федоров.

E) Бердяев, Герцен.

 

@ Орыс философиясындағы революциялық – демократиялық бағыттың өкілін көрсетіңіз:                

A ) Чернышевский.

B) Ломоносов.

C) Шестов.

D) Достоевский.

E) Хомяков.

 

@ ХІХ ғасырдағы қай орыс философы болмыстың барлық жақтарының (материалдық, рухани т.б.) бірлесуі мен үйлесімдігі – «жаппай бірлікке» шақырады?  

A) Г.В.Плеханов.

B) П.Я.Чаадаев.

C) А.И.Герцен.

D) В.С.Соловьев.

E) Л.Шестов.

 

@ Орыс анархизмнің негізін салушылар кімдер?  

А) Ломоносов, Радищев.

В) Бердяев, Федоров.

С) Шестов, Плеханов.

D) Леонтьев, Соловьев.

Е) Бакунин, Плеханов.

 

@ Орыс философиясындағы материалистік бағыттың өкілдері:  

А) Бердяев, Соловьев.

В) Сеченов, Менделеев.

С) Толстой, Радищев.

D) Герцен, Белинский.

Е) Чаадаев, Шестов.

 

@ Орыс философиясындағы діни бағыттың өкілдерін көрсетіңіз:  

А) Хомяков, Киреевский.

В) Толстой, Достоевский.

С) Герцен, Белинский.

D) Чаадаев, Радищев.

Е) Ломоносов, Шестов.

 

@ Қазақ ойшылы, орыс географиялық қоғамының толық мүшесі, саяхатшы, этнограф:  

А) М. Жұмабаев.

В) А. Байтұрсынов.

С) И. Алтынсарин.

D) Ш. Уәлиханов.

Е) С. Торайғыров.

 

@ Ыбырай Алтынсарин кім болған?  

А) Астроном.

В) Педагог- ағартушы.

С) Химик.

D) Математик.

Е) Географ, саяхатшы.

 

@ «Адам бол!» идеясын ұсынған қазақ философы кім?  

А) М. Жұмабаев.

В) С. Торайғыров.

С) Ш.Құдайбердиев.

D) А. Кұнанбаев.

Е) Ш. Уәлиханов.

 

@ «Даналық қара сөздер» шығармасының авторы кім?  

А) Ы.Алтынсарин.

В) А.Кұнанбаев.

С) Ш. Кұдайбердиев.

D) Ш.Уәлиханов.

Е) А. Байтұрсынов.

 

@ Қазақ ойшылдарының қайсысы «Мұтылған» деген лақап атты қолданған?  

А) С. Торайғыров.

В) Ы. Алтынсарин.

С) М. Дулатов.

D) Ш. Кұдайбердиев.

Е) Ә. Бөкейханов.

 

@ «Шамандық көзбояушылық та, казус та емес, өзіндік ерекшелігі бар терең дүниетаным» – дегенді айтқан кім?           

А) Ы. Алтынсарин.

В. А. Кұнанбаев.

С) Ш. Кұдайбердиев.

D) Ш. Уәлиханов.

Е) Ә. Бөкейханов.

 

@ Дін және білім қатынасында Абай қай позицияны ұстанды?  

А) Кезектестік атеизм.

В) Деизм.

С) Материализм.

D) Идеализм.

Е) Теизм.

 

@ «Адасқан өмір» атты шығармасында дүниенің шексіздігі туралы ой айтқан кім ?  

А) А. Құнанбаев.

В) Ы. Алтынсарин.

С) Ш. Уәлиханов.

D) С. Торайғыров.

Е) М. Әуезов.

 

@ «Үш анық» енбегінің авторы?  

А) Ш. Уәлиханов  

В) Ш. Құдайбердиев

С)  Ы. Алтынсарин

D)  А. Құнанбаев

Е)  С. Торайғыров

 

@ Абай Құнанбаевтың тікелей ізбасары болған кім?  

А) Ы.Алтынсарин.

В) М.Дулатов.

С) Ш.Құдайбердиев.

D) Ш.Уәлиханов.

Е) А.Байтұрсынов.

 

@ ХХ ғасырдағы қандай философиялық бағыт «дағдарыс философиясы» деп аталады?               

A) Марксизм.

B) Франкфурт мектебінің ілімі.

C) Структурализм.

D) Постпозитивизм.

E ) Экзистенциализм.

 

@ Экзистенциализм қашан пайда болды?  

A) ХІХ ғасырдың соңында.

B) ХХ ғасырдың 20-жылдарында.

C) ХХ ғасырдың ортасында.

D) ХІХ ғасырдың 80-жылдарында.

E) ХХ ғасырдың 60-жылдарында.

 

@ Экзистенциализмнің қандай екі бағыты бар?  

A) Материалистік және идеалистік.

B) Диалектикалық және метафизикалық.

C) Діни және атеистік.

D) Рационалистік және иррационалистік.

E) Сциентистік және антисциентистік.

 

@ ХХ ғасырда Батыстағы ең басты діни философиялық бағыт қандай?  

A) Теософия.

B) Персонализм.

C) Неотомизм.

D) Тейярдизм.

E) Эсхатология.

 

@ Неотомизм орта ғасырлық қай философтың іліміне сүйенеді?  

A) А. Кентерберийскийдің.

B) Д. Скоттың.

C) Р. Бэконның.

D)Ф. Аквинскийдің.

E) У. Оккамның.

 

@ Қазіргі герменевтиканың негізін салушы болып кім есептеледі?  

A) К.Леви-Стросс.

B) М.Хайдеггер.

C) К.Поппер.

D) Х.Г.Гадамер.

E) А.Бергсон.

 

@ Герменевтикада негізгі зерттеу объектісі болып не есептеледі?  

A) Адам әрекеті.

B) Қоғам құрылымы.

C) Ғылым.

D) Текст.

E) Дін.

 

@ Француз философы К.Леви-Стросс қай бағыттың негізін салушы?  

A) Персонализмнің.

B) Сындарлы рационализмнің.

C ) Структурализмің.

D) Постпозитивизмнің.

E) Аналитикалық философияның.

 

@ «Құрылым тарихтан объективтірек, маңыздырақ және «біріншірек» деп есептейтін қандай бағыт?»           

A) Неомарксизм.

B) Неофрейдизм.

C) Франкфурт мектебі.

D) Структурализм.

E) Герменевтика.

 

@ «Франкфурт мектебі» аталған бағыт қай елде және қашан пайда болды?  

A) ХІХ ғасырда Германияда.

B) ХХ ғасырдың басында Англияда.

C) ХХ ғасырдың 30-жылдарында АҚШ-та.

D) ХХ ғасырдың 20-жылдарында Германияда.

E) ХХ қасырдың 30-жылдарында Швейцарияда.

 

@Франкфурт мектебі өкілдерінің пікірлері бойынша қазіргі философияның басты және негізгі міндеті неде?  

A) Ғылыми – техникалық революцияны зерттеу.

B) Глобальді мәселелерді зерттеу.

C) Адам қажеттіліктерін зерттеу.

D) «Жаппай сынау».

E) Танымды зерттеу.

 

@ А.Бергсон қандай философиялық бағыттың негізін салушы?  

A) Персонализмнің.

B) Феноменологияның.

C) Интуитивизмнің.+

D) Экзистенциализмнің.

E) Лингивистикалық философияның.

 

@ «Шынайы өмір сүру дегеніміз - экзистенция» идеясын бірінші жариялаған кім?  

A) А.Шопенгауэр.

B) М.Хайдеггер.

C) С.Кьеркегор.+

D) Ж.П.Сартр.

E) А.Камю.

 

@ «Шекаралық жағдай» ұғымы қай философтың ілімінде ең басты орындардың бірін алды?      

A) Э.Гуссерль.

B) М.Хайдеггер.

C) К.Ясперс.+

D) К.Леви-Стросс.

E) Э.Фромм.

 

@ «Осьтік уақыт» ұғымын кім ұсынған?  

A) К.Маркс.

B) Ф.Энгельс.

C) В.И.Ленин.

D) К.Ясперс.+

E) А.Тойнби.

 

@ «Болмыс және ештеңе» атты шығарманың авторы кім?  

A) К.Ясперс.

B) К.Поппер.

C) Х.Гадамер.

D) М.Хайдеггер.

E) Ж-П.Сартр.+

 

@ «Біз таңдаушы бостандықпыз, бірақ біз бостандықты таңдамаймыз: біз бостандыққа сотталғанбыз». Осы қағиданың авторы кім?  

A) Ф.Ницше

B) Г.Маркузе.

C) Ж-П.Сартр.+

D) А.Камю.

E) Х.Ортега-и-Гасет.

 

@ «Болмыс және уақыт» атты шығарманың авторы кім?  

A) Э.Гуссерль.

B) А.Бергсон.

C) М.Хайдеггер.+

D) Э.Фромм.

E) Ж-П.Сартр.

 

 

@ «Сизиф туралы миф» атты еңбектің авторы кім?  

A) М.Хайдеггер.

B) А.Камю.+

C) З.Фрейд.

D) В.Дильтей.

E) К.Ясперс.

 

@ХХ ғасыр философтарының қайсысы «дүниеде мағына да, ақиқат та жоқ, ол-сандырақ»

 идеясын негіздеген?           

A) М.Шлик.

B) Т.Кун.

C) А.Камю.+

D) Ж-П.Сартр.

E) Г.Маркузе.

 

@ Э.Фромм қандай философиялық бағыттың өкілі?  

A) Феноменология.

B) Интуитивизм.

C) Неофрейдизм.+

D) Постпозитивизм.

E) Структурализм.

 

@ «Бостандықтан қашу», «Иемдену ме, әлде болу ма?» атты еңбектердің авторы кім?            

A) Э.Фромм.+

B) Г.Маркузе.

C) Ю.Хабермас.

D) А.Камю.

E) Д.Дьюи.

 

@ Коллективтік бейсаналықтың негізгі элементі ретінде «архетип» ұғымын ұсынған кім?     

A) Э.Фромм.

B) З.Фрейд.

C) К.Юнг.+

D) А.Адлер.

E) В.Райх.

 

@ Э.Гуссерль ілімінде «интенция» ұғымы нені бейнелейді?  

A) Адамның ішкі мүмкіндігін.

B) Адамның жасырын қажеттіктерін.

C) Сананың әруақытта бағытталғандығын.+

D) Сананың танылмайтындығын.

E) Адамның рухани ерекшеліктерін.

 

@ «Таза сананы» пайымдау үшін Э.Гуссерль қандай әдісті ұсынған?  

A) Эксперименттік әдісті.

B) Интуитивтік әдісті.

C) Феноменологиялық редукцияны.+

D) Гипотетикалық әдісті.

E) Структуралық талдауды.

 

@ «Бұқаралар көтерілісі» атты шығарманың авторы кім?  

A) М.Хайдеггер.

B) В.Соловьев.

C) В.И.Ленин.

D) Х.Ортега-и-Гасет.+

E) Дж.Сантаяна.

 

@ «Әлемдік эволюция «Омега нүктесіне» бағынышты және соған өзінің соңғы мақсаты ретінде ұмтылады» деген қағиданы кім ұсынған?  

A) Дж.Дьюи.

B) Ж-П.Сартр.

C) П.Тейяр де Шарден.+

D) А.Бергсон.

E) Э.Фромм.

 

@Тейяр-де-Шарденнің басты еңбегі қалай аталады?  

A) «Адам феномені».+

B) «Бұқаралар көтерілісі».

C) «Сизиф туралы миф».

D) «Адам және құдай».

E) «Диалектика – бұл гуманизм»

 

@Ұлы орыс жазушыларының қайсысы экзистенциализмнің қалыптасуына әсер етті?         

A) А.С.Пушкин.

B) И.С.Тургенев

C) Л.Н.Толстой.

D) Ф.М.Достоевский.+

E) А.М.Горький.

 

@ «Өмір философиясының» өкілдерінің қайсысы қазіргі мәдениет философиясының негізін салушылардың бірі болып есептеледі?  

A) Ф.Ницше.

B) В.Дильтей.

C) А.Бергсон.

D) О.Шпенглер.+

E) Г.Зиммель.

 

@Неміс философы және тарихшысы О.Шпенглердің басты еңбегін көрсетіңіз:  

A) «Тарихты пайымдау».

B) «Болмыс және уақыт».

C) «Европаның батуы».+

D) «Мәдениеттің күйреуі».

E) «Ұлы дағдарыс».

 

@ «Философияның басты міндеті – ғылым тілін талдау» деп қай философиялық бағыт есептейді?      

A) Аналитикалық философия.

B) Структурализм.

C) Феноменология.

D) Герменевтика.+

E) Деконструктивизм.

 

@ «Верификация принципін» ұсынған қай философиялық мектеп?  

A) Франкфурт мектебі.

B) Баден мектебі.

C) Марбург мектебі.

D) Вена үйірмесі.+

E) Львов – Варшава мектебі.

 

@ Постпозитивизмнің басты өкілдері кім?  

A) Л.Витгенштейн, Э.Гуссерль.

B) Х.Гадамер, Г.Маркузе.

C) К.Поппер, Т.Кун.+

D) Д.Сантаяне, К.Хорен.

E) О.Шпенглер, К.Ясперс.

 

@ «Фальсификация принципін» ұсынған кім?  

A) Т.Кун.

B) К.Поппер.+

C) Л.Альтюсер.

D) Л.Витгенштейн.

E) А.Камю.

 

@ В.И.Лениннің қандай жұмысында махизмнің идеялары толық сыналған?  

A) «Мемлекет және революция».

B) «Диалектика туралы мәселе бойынша».

C) «Материализм және эмпириокритицизм».+

D) «Солшылдықтың коммунизмдегі балалық ауруы».

E) «Марксизмнің үш көзі және үш құрамдас бөлігі».

 

@ Франция структурализмінің негізін салушы кім?  

A) Ж-П.Сартр.

B) А.Камю.

C) А.Бергсон.

D) К.Леви-Стросс.+

E) Ж.Лакан.

 

@ Экзистенциализмнің негізін салушы «Немесе-немесе» атты шығарманың авторы:

A) Карл Ясперс.

B) Мартин Хайдеггер.

C) Гамлет.

D) Жан-Поль Сартр.

E) Серен Кьеркегор.+

 

@ Х.Г.Гадамердің басты еңбегі қалай аталады?  

A) «Болмыс және ештеңе».

B) «Сөздер».

C) «Ақиқат және метод».+

D) «Бостандықтан қашу».

E) «Ашық және жабық қоғам».

 

@ Либидоны сексуалдықтан алыс, басқа мақсатқа бағыттау және моральдық, мәдени тұрғыдан қолдау табатын әрекетке айналдыру процесі қалай аталады?  

A) Интенция.

B) Редукция.

C) Верификация.

D) Сублимация.+

E) Фальсификация.

 

@ Г.Маркузенің ең белгілі шығармасы қалай аталады?  

A) «Болмыс және ештеңе».

B) «Бір өлшемді адам».+

C) «Ақиқат пен метод».

D) «Бостандықтан қашу».

E) «Бұқаралар көтерілісі».

 

@ Қай философиялық бағытта «үш стадиялар заңы» орталық орын алады?  

A) Прагматизде.

B) «Өмір философиясында».

C) Позитивизмде.+

D) Неопозитивизмде.

E) Феноменологияда.

 

@ Қай философиялық бағытта «өмір сүру дегеніміз түсінілу» идеясы басты идея?  

A) Феноменологияда.

B) Философиялық антропологияда.

C) Герменевтикада.+

D) Экзистенциализмде.

E) Структурализмде.

 

@ Ж-П.Сартр ілімінде негізгі мәселе қандай?  

A) Түсіну мәселесі.

B) Таным мәселесі.

C) Таңдау мәселесі.+

D) Құрылым мәселесі.

E) Сана мәселесі.

 

@ А.Камю іліміндегі басты философиялық мәселе қандай?  

A) Өмір мағынасы туралы.+

B) Қоғамдық қатынастар туралы.

C) Прогресс мәселесі.

D) Революция мәселесі.

E) Таным мәселесі.

 

@ А.Адлер, В.Райхс, Г.Юнг, Э.Фромм қай бағыттың өкілдері?  

A) Неопозитивзмнің.

B) Постпозитивизмнің.

C) Неофрейдизмнің.+

D) Неотомизмнің.

E) Экзистенциализмнің.

 

@ Дж.Дьюидің ілімі бойынша қоғамды жетілдірудің ең маңызды әдісі болып не саналады?                      

A) Әлеуметтік революция.

B) Әлеуметтік реформа.

C) Экономикалық реформа.

D) Саяси өзгерістер.

E) Философиялық реконструкция.+

 

@ Постпозитивистік ғылым философиясының басты өкілі және «Ғылыми революциялардың құрылымы» атты еңбектің авторы кім?  

A) К.Поппер.+

B) И.Лакатос.

C) Т.Кун.

D) М.Шлик.

E) Д.Лукач.

 

@ Т.Кунның ғылыми философиясына көрсетілген ұғымдардың қайсысы жатады?  

A) Верификация.

B) Деконструкция, реконструкция.

C) Түсіну, түсіндіру, пайымдау.

D) Парадигма, ғылыми қауымдастық, пәндік матрица.+

E) Эмпирия, теория, гипотеза.

 

@ А.Бергсон бойынша өмірдің басты сипаттамалары қандай?  

A) Экзистенциалдығы.

B) Ағымдылығы.

C) Мағынасыз сандырақтығы.

D) «Ұзақтылық» және «өмірлік екпін».+

E) Түсініксіздігі мен пайымдалмайтындығы.

 

@ Тексті түсінудің циклдік сипатымен байланысты процесс қалай аталады?  

A) Феноменологиялық редукция.

B) Интуитивтік жарықтау.

C) Имманенттік рефлексия.

D) Герменевтикалық шеңбер.+

E) Терістеуді терістеу.

 

@ «Философияның міндеті мәндері емес, тек фактілері қатал ғылым әдістерімен зерттеу» деген қағиданы қай философиялық бағыт ұсынды?  

A) Марксистік философия.

B) Прагматизм.

C) Позитивизм.+

D) Лингвистикалық философия.

E) Структурализм.

 

@ «Верификация принципінің» мәні неде?  

A) Ғылыми қағидаларды объективті заңдарға сүйеніп дәлелдеу.

B) Ғылыми қағидаларды ғалымдардың келісімі бойынша қабылдау.

C) Барлық ғылыми қағидаларды фактілермен, тәжірибелік тексерулермен салыстыру.+

D) Теорияларды индуктивтік әдіспен ғана жасау.

E) Ғылыми қағидаларды дедукция арқылы тексеру.

 

 

 

@ Ж.Деррида қай философиялық бағыттың өкілі?  

A) Феноменологияның.

B) Неопозитивизмнің.

C) Экзистенциализмнің.

D) Постструктурализмнің.+

E) Интуитивизмнің.

 

@ «Өмір философиясының» қай өкілі «рух туралы ғылымдар» мен «табиғат туралы ғылымдарды» бір – біріне қойды?  

A) Ф.Ницше.

B) В.Дильтей.

C) О.Шпенглер.

D) А.Бергсон.+

E) Г.Зиммель.

 

@ «Өмір философиясы» Батыс философиясының қандай дәстүрлі принципіне қарсы шықты?         

A) Материализмге.

B) Идеализмге.

C) Агностицизмге.

D) Рационализмге.+

E) Дуализмге.

 

@Кездейсоқтықтың объективті өмір сүруін теріске шағаратын ілім қалай аталады?  

А) Формализм.

В) Фидеизм.

С) Фатализм.+

D) Футуризм.

Е) Финитизм.

 

@Болмыстың қай формасы кең таралған?  

А) Идеалды.

В) Рухани.

С) Адамзаттық.

D) Әлеуметтік.

Е) Материалдық.+

 

@ Материяның өмір сүру тәсілі:

А) Уақыт, масса.

В) Тыныштық.

С) Кеңістік, масса.

D) Қозғалыс, даму, тыныштық.+

Е) Уақыт, кеңістік, қозғалыс.

 

@Болмыс проблемасын зерттейтін сала қалай аталады?  

А) Гносеология.

В) Онтология.+

С) Аксиология.

D) Субстанция.

Е) Әлеуметтік философия.

 

@ Мына ұғымдардың қайсысы философияның негізгі мәселесін қарастырады?  

A) Бостандық пен өмір деген не?

B) Әлемдегі кеңістік қандай?

C) Жасанды интеллект деген не?

D) Ойлаудың болмысқа қатысы қандай?+

E) Адам дегеніміз не?

 

@ Белгілі бір жағдайда болуы да, болмауы да мүмкін не?  

A) Қажеттілік.

B) Кездей соқтық.+

C) Мүмкіндік.

D) Көрініс.

E) Революция.

 

@ Төмендегі келтірілген пікірдің қайсысы болмыстың философиялық анықтамасына жақын:        

A) Болмыс – бұл табиғат.

B) Объективті өмір сүретіннің бәрі – болмыс.+

C) Болмыс дегеніміз – материя.

D) Болмыс – бұл материя, бір – біріне тепе-тең екі ұғым.

E) Болмыс – сананың көрінісі.

 

@ Қандай ілім саласы материяны қарапайым түрде анықтайды?  

A) Метафизикалық материализм.

B) Тұрпайы материализм.+

C) Диалектикалық материализм.

D) Агностицизм.

E) Идеализм.

 

@ Философиядағы метафизикалық әдістің ең негізгі белгісін көрсет:  

A) Даму мен қозғалысты жоққа шығару.

B) Дамудың ішкі себептерін жоққа шығару.+

C) Дамудың шексіздігін жоққа шығару.

D) Даму сыртқы қозғаушы күштің нәтижесінде болады.

E) Даму - өздігінен болатын құбылыс.

 

@ Төмендегі қай пікірде дүниенің диалектикалық – материалистік тұжырымдамасы берілген:            

A) Дүниенің бірлігі – оның бар екендігінде.

B) Дүниенің бірлігі – оның химиялық құрамының бірлігінде.

C) Дүниенің бірлігі – оның материалдығында.+

D) Дүниенің бірлігі – оның барлық бөліктерінде бір заңдылықтардың әсер етуінде.

E) Дүниенің бірлігі – оның физикалық құрамының бірлігінде.

 

@ Диалектика дегеніміз не?  

А) Галактикалар эволюциясы туралы ілім.

В) Қоғамның дамуы туралы ілім.

С) Тірі табиғаттың дамуы туралы ілім.

D) Құбылыстардың жалпы байланысы мен дамуы туралы ілім.+

Е) Дүниенің екі негізі – материалдық және рухани негіздері туралы ілім.

  

@ Төменде келтірілген категорияның қайсысы қарама-қарсылықтың бірлігі мен күресі заңын бейнелейді?  

А) Мөлшер.

В) Сапа.

С) Қайшылық.+

D) Сан.

Е) Секіріс.

  .

@ Төменде көрсетілген афоризмдердің қайсысында терістеуді терістеу заңы бейнеленген?     

А) Жаңа дегеніміз ұмытылған ескі.+

В) Әр паровоздың алдында жылқы елестейді.

С) Ақиқатты сандырақ туғызып, ақымақтық өлтіреді.

D) Көп сөз көмір, аз сөз алтын.

Е) Уақыт-ақиқаттың өлшемі.

 

@ Қозғалыстың ең жоғарғы формасы не?  

А) Өзгеріс.

Б) Жаңару.

С) Даму.+

D) Жалпылық.

Е) Әмбебаптық.

 

@ Диалектика заңдарының өзге ғылымдар заңдарынан сапалық айырмашылығы неде?  

А) Объективтілікте.

В) Тұрақтылықта.

С) Қажеттілікте.

D) Жалпылықта.+

Е) Қайталануда.

 

@ Төменде көрсетілген процестердің қайсысы дамуға қатысты?  

А) Ұсақ бөлшектердің өзара айналысы.

В) Адамның ауруы, қартаюы.

С) Су көздерінің айналмалығы, маятниктің біртекті тербелісі.

D) Материалды және идеалды объектілердің заңды және бірқалыпты өзгерістері.+

Е) Жаңа құрылымдар мен байланыстардың қайта жаңғыруы арқылы өзгеруі.

 

@ Диалектикалық проблемалардың мәнін ашуда философия қандай жалпы түсініктерді негізге алады?  

А) Тенденциялар, қалыптасу, қозғалыс.

В) Заңдар, категориялар, қағидалар.+

С) Қатынас, салыстыру, тану.

D) Норма, шама, тұтастық.

Е) Заңдылық, номас, фюзис.

 

@ Құбылыстар арасындағы тұрақты байланыс пен қатынастардың қайталануын бейнелейтін ұғым:

A) Әдіс.

B) Мүмкіндік.

C) Заң.+

D) Сан.

E) Себеп.

400.Санаға берілген анықтамалардың қайсысы диалектикалық материалистік болып табылады:  

A) Сана – белгісіз ғайыптан пайда болатын, дайын күйінде біздің миымызға енген құбылыс.

B) Сана ең жоғарғы ерекше ұйымдастырылған материя – адам миының функциясы.

C) Сана материяның барлық формаларының түйсінуі.

D) Сана – объективтік дүниенің мидағы бейнесі.+

E) Сана мен материя тепе – тең ұғымдар.

 

@ Танымның көзі деп рационализм нені санайды?  

A) Тәжірибе.

B) Ақыл – ой.+

C) Интуиция.

D) Сезім.

E) Түйсік.

 

@Агностицизм мына түсініктердің қайсысын қолдайды?  

A) Таным процесі шексіз.

B) Біздің біліміміз тек гипотеза.

C) Заттар мен құбылыстардың ішкі мәнін адам танып біле алмайды.+

D) Дүние танымсыз шамамен жақындау ғана.

E) Дүние шектеулі.

 

@ Аталған пікірлерден прагматистік пікірді атап көрсетіңіз.  

A) Ақиқат – барлығы келісетін білім.

B) Ақиқат – мақсатқа көмектесетін білім. +

C) Ақиқат – мазмұны бойынша адамға тәуелсіз шындықтың санада дұрыс бейнелеуі.

D) Ақиқат – барлық жағдайда дұрыс болып табылатын білім.

E) Ақиқат – тәжірибенің өлшемі.

 

@ Дүниенің бірлігі оның негізінде бір ғана субстанция болуынан деп білген ілім:  

A) Дуализм. 

B) Монизм.+

C) Политеизм.

D) Атеизм.

E) Деизм.

 

@ Сапаға берілген төмендегі анықтамалардың қайсысы диалектикалық материалистік болып табылады:  

A) Сана – сырттан дайын күйінде біздің миымызға енген құбылыс.

B) Сана – ең жоғарғы ұйымдасқан материяның қасиеті – адам миының функциясы.+

C) Сана – материяның барлық формаларын түйсіну.

D) Сана – биологиялық дамудың көрінісі.

E) Сана – сан мен сапаның айырмашылығын айқындайтын құбылыс.

 

@Мына тізімде “сана” философиялық ұғымына не кіреді ?  

A) Түйсік.

B) Тіл.

C) Ойлау.+

D) Ми биотогы.

E) Ерік.

@ Келтірілген пікірлерден тұрпайы материализмді табыңыз:  

A) Сана – материяның қасиеті.+

B) Сана – субъективті шындық.

C) Сана идеалды.

D) Сана материяның түрі.

E) Сана – материяның бейнесі.

 

@ Сезімдік танымның формаларын көрсетіңіз:  

А) Сезіну, елестету, пікір.

В) Бейнелеу, сезіну, қабылдау.

С) Сезіну, елестету, қабылдау.+

D) Ой қорыту, пікір айту, қабылдау.

Е) Қабылдау, пікір айту, елестету.

 

@ Өздігінен ұйымдасу неге тән?      

А) Тірі табиғатқа.+

В) Өлі табиғатқа.

С) Материяға.

D) Қозғалысқа.

Е) Субстанцияға.

 

@ «Сана әуел бастан-ақ қоғамдық өнім және адамдар өмір сүріп тұрғанда сол күйде қала береді» – деген сөз кімдікі?  

А) Монтень.

В) Либман.

С) Ленин.+

D) Гегель.

Е) Маркс.

 

@ Адамның объективті және субъективті іс әрекетінің бірлігі:  

А) Сана.

В) Таным.

С) Ғылым.

D) Тәжірибе.+

Е) Өзіндік сана.

 

@ Қай пікірде философияның негізгі мәселесінің 2-ші жағы көрінеді:  

A) Адамзат дүниені түгел тануы мүмкін бе?

B) Адамзат материалды дүние туралы толық білім ала ма?

C) Дүниедегі бар нәрсенің бәрі біздің танымымыздың объектісі бола ала ма?

D) Адам санасымен объективті дүниенің заттары мен заңдылықтарының негізін тани ала ма?+

E) Біздің түйсігіміз бен материалды заттардың арасында ұқсастық бар ма?

 

@ Объективті дүниені тану мен өзгерту, қайта жасау әдістері жөніндегі философиялық ілім қалай аталады?     

А) Гносеология.+

В) Онтология.

С) Аксиология.

D) Методология.

Е) Футурология.

 

@ Танымның мақсаты:      

А) Дүние туралы білімдердің кеңеюі.

В) Объективті шындыққа жету.+

С) Дүние дамуындағы байланыстар мен тәуелділіктерді орнату.

D) Өмірде сенімділікке ие болу.

Е) Ғылыми қорды толықтыру мүмкіндігін алу.

 

@ Рациональды (логикалық) танымның негізгі формалары:  

А) Сезіну, қабылдау, елестету.

В) Бақылау, тәжірибе, мөлшерлеу.

С) Қиялдау, түйсіну, фантазия.

D) Түсіну, пікірлесу, ой қорыту.+

Е) Сөз, анықтама, сөйлем.

 

@ Танымның жалпы логикалық әдістерін көрсетіңіз?  

А) Өлшеу мен салыстыру.

В) Көре білу мен алдын ала сезіну.

С) Индукция мен дедукция.

D) Тәжірибе.

Е) Абстрактылықтан нақтылыққа өту (жету).+

 

@ Төмендегі пікірлердің ішінен «сана» ұғымын идеалистік тұрғыдан түсіндіретінін табыңыз:    

А) Сана – жоғары ұйымдасқан материяның қасиеті.

В) Сана – материяның ерекше түрі.

С) Сана – дегеніміз субъективті ақиқат.

D) Сана – барлық мәннің абсолютті бастамасы, абсолюттік рух, идея.+

Е) Сана – адамның ішкі әлемі.

 

@ Қоғамдық сананың формаларының бірі:  

A) Абстракция.

B) Тұжырым.

C) Қоғамдық психология.

D) Күнделікті сана.

E) Мораль.+

 

@ Қоғамдық сана дегеніміз не?  

A) Нақты қоғамның шынайы санасы.+

B) Дербес адамның санасы.

C) Индивидуалды сана.

D) Алғашқы қауым адамының санасы.

E) Иллюзорлық сананың көрінісі.

 

@ Қоғамдық сананың формасы:  

A) Теория.

B) Тіл.

C) Идеализм.

D) Дін.+

E) Психика.

 

@ Қоғамдық сана деңгейін көрсетіңіз:  

A) Философия және идеология.

B) Ғылым мен мәдениет.

C) Күнделікті және теориялық сана.

D) Индивидуалды және бұқаралық сана.

E) Құқық және саясат.

 

@ Мораль қоғамдық сананың формасы ретінде қандай басты қызмет атқарады?  

A) Идеологиялық.

B) Эстетикалық.

C) Реттеушілік.

D) Танымдық.

E) Символикалық.

 

@Төмендегі санаға берілген анықтамалардың қайсысы дұрыс?  

A) Сана – құдіретті күштің туындысы.

B) Сана – отты стихия.

C) Сана – жоғарғы ұйымдасқан материяның қасиеті.

D) Сана – түйсіктер жиынтығы.

E) Сана – рух қасиеті.

 

@ Қоғамдық сананың қандай формасын да мемлекет мүдделері барынша тікелей көрініс табады?        

A) Ғылыми.

B) Діни.

C) Философиялық.

D) Саяси.+

E) Моральдық

 

@ Төмендегі келтірілген рухани өмірдің қай құбылысы теоретикалық санаға жатады?    

A) Дағдылар.

B) Дәстүрлер.

C) Көңіл – күй.

D) Ғылыми теориялар.

E) Әдет – ғұрыптар.

 

@ Төмендегі рухани өмірдің салаларының қайсысы күнделікті санаға жатады?  

A) Дағдылар.

B) Ғылыми кітаптар.

C) Дәстүрлер.

D) Көңіл – күй.

E) Ғылыми теориялар.

 

@ Адамгершілік нормалары қоғамдық сананың қай формасында көрініс табады?  

A) Діни.

B) Идеологиялық.

C) Философиялық.

D) Моральдық.+

E) Саяси.

@ Төменде келтірілген рухани құрылымдардың қайсысы қоғамдық сана құрылымын сипаттайды?  

A) Мораль.

B) Күнделікті сана.

C) Философия.

D) Идеология.

E) Ғылым.

 

@ Заң проблемалары қоғамдық сананың қай формасында көрініс табады?  

A) Құқықтық.

B) Адамгершілік.

C) Діни

D) Саяси

E) Моральдық.

 

@ Жеке адамның санасы дегеніміз:  

A) Қоғамдық.

B) Индивидуалдық.

C) Күнделікті

D)Теориялық.

E) Діни

 

@ Қоғамдық сананың өмір сүруінің өзіндік тәсілі:  

A) Қоғамдық жұмыс.

B) Қоғамдық топтар.

C) Қоғамдық пікір.

D) Қоғамдық болмыс.

E) Қоғамдық мораль.

 

@ Қоғам дегеніміз не?     

А) Дербес индивидтердің кездейсоқ бірлігі.

В) Партия мен оның көсемдерінің бір мақсатқа бағытталған қызметтерінің жемісі.

С) Дамушы өндіргіш күштер жүйесі.

D) Таза рухани жетілу процесі.

Е) Мағынасыз, мақсатсыз құрылым, әшейін сөз.

 

@ Қоғам дамуының негізі:  

А) Индивидумнің еркі.

В) Жаратушы құдайдың еркі.

Е) Тарихи кездейсоқтық.

D) Адамдардың саналы іс-әрекеті, еңбегі.

Е) Тіл және мәдениет.

 

@ Адам өмірінің сыртқы жағдайлармен өзара әсері мен адамның табиғатқа қатынасының заңдылықтарын зерттейтін кешенді ғылыми бағыт қалай аталады?  

А) Экономика.

В) Саясат.

С) Физика.

D) Экология.

Е) Этика.

 

@Қоғамдық сананың қандай формасында мемлекеттің мүддесі тікелей түрде бейнеленеді?  

А) Ғылыми.

В) Діни.

С) Философиялық.

D) Саяси.

Е) Моральдық.

 

@Төмендегі рухани білімдердің қайсысы қоғамдық сана құрылымының деңгейін сипаттайды?  

А) Мораль.

В) Қарабайыр сана.

С) Философия.

D) Идеология.

Е)  Ғылым.

 

@Қоғамның рухани-адамгершілік жағы немен реттеледі?  

А) Мемлекетпен.

В) Құқықпен.

С) Моральмен.

D) Шіркеумен.

Е)  Отбасымен.

 

@Төмендегі пікірлердің қайсысы қоғам дамуының себебін нақтырақ түсіндіреді?  

А) Қоғамның дамуы тап күресімен анықталады.

В) Қоғам дамуы ұлы адамдар еркімен жүзеге асады.

С) Барлық әлеуметтік өзгерістер негізі – ерік.

D) Қоғамдық дамудың негізінде адамдардың практикасы жатыр.

Е) Қоғамда даму болмайды, ол адам қиялының жемісі.

 

@Төмедегі адамға берілген анықтамалардың қайсысы әлеуметтану тұрғысынан қарастырылады?   

А) «Адам табиғаты – оның табиғи қабілеті мен күшінің жиынтығы» (Т. Гоббс).

В) «Адамдар ақыл – ойдың жетегінде өмір сүретіндіктен адам табиғатына игі істерді жасайды» (Б.Спиноза).

С) «Адам табиғатында Аристотель ойлағандай саяси хайуан болмаса да, әлеуметтік-қоғамдық хайуан болып саналады» (К. Маркс).

D) «Адам космостың бір бөлігі, кішігірім дүние ретінде, микрокосм»(Демокрит).

Е) «Адам еркін әрекет етуші тіршілік иесі, ол өзін- өзі жасайды, жасай алады және жасауы қажет» (Кант).

 

@Адамның қалыптасуы мен дамуындағы жетекші фактор:  

А) Жан.

В)  Еңбек.

С) Инстинктер.

D) Қолайлы географиялық жағдай.

Е) Білім.

 

@Адамның әлеуметтік-мәндік белгісін көрсететін ұғымды анықтаңыз:  

А) Субъект.

В) Индивид.

С) Даралық.

D) Тұлға.

С) Халық.

@Қай пікір дұрыс болып табылады?  

А) Тарих адамның санасы мен еркіне тәуелді.

В) Адамдар өз тарихын өздері жасайды, алайда оны белгілі бір объективті алғышарттар арқылы жасайды.

С) Адамдар тарих барысына әсер ете алмайды.

D) Тарих әлемдік рухтың әсері арқасында жасалынады.

Е) Тарихта тек субъективті заңдар ғана әрекет етеді.

 

@Қоғам дамуын өркениеттік тұрғыдан қарастырған кім?  

А) Шпенглер.

В) Толкотт.

С) Тойнби.

D) Маркс.

Е) Ленин.

 

@Қоғамның дамуының жоғары дәрежеде ілгерілей дамуы:  

А) Тұрақталу.

В) Прогресс.

С) Регресс.

D) Консерватизм.

Е) Құлдырау.

 

@Қоғамдық прогрестің өлшемі не болып табылады?  

А) Қоғам дамуының техникалық және ғылыми деңгейі.

В) Қоғамның өндірістік күйінің даму деңгейі.

С) Материалдық игіліктерді өндіру әдісі.

D) Таптардың антагонизмі.

Е) Адамдардың, жұмысшы табының білімділігі.

 

@Барлық елдерге ортақ және барлық халықтардың біріккен күшімен ғана шешілетін мәселелер қалай аталады?  

А) Локальды.

В) Ұлтаралық.

С) Әлеуметтік.

D) Ғаламдық.

Е) Ғылыми.

 

@Қоғам дамуының белгілі бір әлеуметтік-экономикалық саяси және рухани жетістіктердің шоғырлануы арқылы анықталатын сатысы:  

А) Прогресс.

В) Өркениет.

С) Әлеуметтік төңкеріс.

D) Техникалық төңкеріс.

Е) Мәдени төңкеріс.

 

@Материалистік көзқарас тұрғысынан қоғамдық катынастардың қай саласы басты анықтауыш болып табылады?  

А) Саясат.

В) Ғылым.

С) Өнер.

D) Экономика.

Е) Идеология.

 

 

@Өмір сүру шарты, адамдардың қажеттілігі, материалдық өндірістің жағдайы қоғамдық болмыстың қай жағына жатады?  

А) Экономикалық.

В) Объективтік.

С) Әлеуметтік.

D) Субъективтік.

Е) Рухани.

 

@Ғылымның мәдениет жүйесіндегі, қоғамның рухани өміріндегі ролін абсолюттендіру тұжырымдамасы қалай аталады?  

А) Модернизм.

В) Персонализм.

С) Сциентизм.

D) Эмпиризм.

Е) Реализм.

 

@Ғылымда техниканы қоғам дамуындағы шешуші күш ретінде қарастыратын бағыт қалай аталады?            

А) Индустриализм.

В) Технологиялық детерминизм.

С) Менеджмент.

D) Утилитаризм.

Е) Конструктивизм.

 

@ «Мәдениет» термині қай тілден алынған?  

А) Қазақ.

В) Латын.

С) Қытай.

D) Араб.

Е) Үнді.

 

@Европа дәстүрінде мәдениетке не қарама – қарсы қойылды?  

А) Натура.

В) Жабайылық.

С) Варварлық.

D) Өркениет.

Е) Сауатсыздық.

 

@ «Мәдениет» ұғымына кірмейтін не?  

А) Жұлдызды аспан.

В) Дін.

С) Өнер.

D) Этикет.

Е) Білім.

 

@ «Аккультурация» ұғымы не білдірмейді

А) Мәдени оқшаулану.

В) Мәдени диалог.

С) Мәдениетердің өзара ықпалы.

D) Мәдени қарым – қатынастар.

Е) Өзара түсіністіктің мәдени араласуы.

 

@Мәдениеттің функционалдық теориясының авторы кім?  

А) З.Фрейд.

В) А.Тойнби.

С) Н.Данилевский.

D) К.Маркс.

Е) Б.Малинковский.

 

@Философияға «архетип» ұғымын енгізген кім?  

А) З.Фрейд.

В) К.Г.Юнг.

С) Э.Фромм.

D) Р.Рорти.

Е) Ж.Делу.

 

@Мәдениет қандай құрылымдардан тұрады?  

А) Материалдық және рухани.

В) Дін, білім, өнер, дүниетаным.

С) Этикет, тәртіп, сұлулық.

D) Живопись, архитектура, дәстүрлер.

Е) Қалалар, мемлекет, халық.

 

@Мәдениетке берілген сипаттамалардың қайсысын философияда қолдануға болады?          

А) Мәдениет – қоғамда жасалған материалдық құндылықтардың жиынтығы.

В) Мәдениет – рухани құндылықтардың жиынтығы.

С) Мәдениет – адамдардың өмірдің әр саласы бойынша – жетілулерінің сатысы.

D) Мәдениет – қоғам мен адам арасындағы матеиалдық құндылықтардың жиынтығы.

Е) Мәдениет – қоғамдық тіршілік иесі ретінде адам дамуының өлшемі.

 

@ «Алғашқы қауымдық мәдениет» атты еңбектің авторы:  

А) Тейлор.

В) Фергюссон.

С) Шпенглер

D) Ясперс.

Е) Камю.

 

@Демокриттің пікірінше мәдениетті жасаушы кім?  

А) Адам.

В) Жануар.

С) Құдай.

D) Тобыр.

Е) Идея.

 

@Саясат пен мәдениет арасындағы өзара әрекеттесу процесінде не қалыптасады?  

А) Аккультурация.

В) Мәдени диалог.

С) Саяси мәдениет.

D) Идентификация.

Е) Әлеуметтік мәдениет.

 

@Мәдениеттің негізгі аспектілерін қозғаған кім?  

А) Гегель.

В) Кант.

С) Руссо.

D) Вольтер.

Е) Фейербах.

 

@Мәдениеттің эстетикалық аспектілері туралы ой қозғаған кім?  

А) Маркс.

В) Энгельс.

С) Ленин.

D) Шиллер.

Е) Кант.

 

@Адамгершіліктік мәдениеттің негізі не?  

А) Тәуелсіздік.

В) Идея.

С) Сана.

D) Эстетика.

Е) Мораль

 

@Мәдениетті этикамен тығыз байланыста қарастырған кім?  

А) Ортега и Гассет.

В) М.Бахтин.

С) А.Швейцер.

D) Н.Бердяев.

Е) М.Фуко.

 

@Адамның пайда болуының басты факторы:  

A) Жан.

B ) Еңбек.

C) Инстинктер.

D) Қолайлы географиялық жағдай.

E) Түйсік.

 

@Адамның жоғарғы құндылығы боп табылатын қандай дүниетаным:  

A ) Гуманизм.

B) Теологизм.

C) Рационализм.

D) Волюнтаризм.

E) Сциентизм.

 

@Адамның әлеуметтік белгілерін айқындайтын ұғым:  

A) Субьект.

B) Индивид.

C) Индивидуалдық.

D) Жеке тұлға.

E) Халық.

 

@Төмендегі ұғымдардың қайсысы адамдардың қайталанбас өзіндік қасиетін анықтайды:          

A) Субьект.

B) Адам.

C ) Индивидуалдық.

D) Халық.

E) Жаппай.

 

@Адамның шығу тегі мен дамуы теориясының атауы:  

A) Социогенез.

B) Филогенез.

C) Онтогенез.

D) Антропогенез.

E)  Биогенез.

 

@ «Ноосфера» терминін алғаш қолданған кім?  

A) Вернадский.

B) Кондильяк.

C) Руссо.

D) Вольтер.

E) Гольбах.

 

@Ноосфера деген не?  

A) Атмосфераның жоғары қабаты.

B) Космостық кеңістік.

C) Адам қоғамын қамтитын, биосфераның дамуының жоғары сатысы.

D) Материалды қабық.

E) Жеке әлеуметтік топтың мүдделерінің саласы.

 

@ «Адам – саяси хайуан» - деген сөзді кім айтқан?  

A) Платон.

B) Сократ.

C) Гегель.

D) Макиавелли.

E) Аристотель.

 

@Төмендегі адамға берілген анықтамалардың қайсысы идеализм позициясын білдіреді?  

А) «Адамның жоғары, абсолюттық мәні сондай-ақ, өмір сүру мақсаты, оның еркімен, ойлауымен және сезінуімен анықталады» (Л. Фейербах).

В) «Адамды ақыл-есті хайуан ретінде анықтаудың орнына, біз оны таңбалар шығарушы хайуан ретінде анықтауға тиіспіз (Э. Кассирер).

С) «Құдайдың дүниеде барлығы, менің мемлекеттен, әлемнен тәуелсіз өмір сүруімнің көрнісі (А. Бердяев).

D) «Адам – жер бетіндегі тірі организмдердің жоғарғы сатысы».

Е) «Адам-қоғамдық-тарихи қызыметтің және мәдениеттің субъектісі».

 

@ «Адам – ойлаушы қамыс-құрақ» сөзінің авторы:  

A ) Паскаль.

B) Гегель.

C) Платон.

D) Аристотель.

E)  Кант.

 

@Адам мәселесі үстемдік ететін ағым қалай аталады:  

A) Гилозоизм.

B) Гедонизм.

C ) Экзистенциализм.

D) Агностицизм.

E) Монизм.

 

@ «Бүлікшіл адам» философиялық еңбегінің авторы:  

A) Камю.

B) Хайдеггер.

C) Фром.

D) Зиммель.

E) Гердер.

 

@ «Асқан адам» концепциясының авторы:  

A) Гольбах.

B) Фромм.

C) Гегель.

D) Платон.

E) Ницше.

 

@ «Тарих дегеніміз үздіксіз өзгерісте болатын адам табиғаты» - деген сөздің авторы:  

A) Зиммель.

B) Гадамер.

C) Фромм.

D) Маркс.

E) Ламетри.

 

@Адам деструкциясы (құрылымның бұзылуы) теориясының авторы:  

A) Риккерт.

B) Фромм.

C) Гегель.

D) Кант.

E) Лейбниц.

 

@ Грек мәдениетінде жыныстық махаббат бейнесі қалай аталады?  

А) Агапэ. 

В) Филотес. 

С) Эрос.

D) Филос.

Е) Адарэ. 

 

@ Грек мәдениетінде рухани махаббат бейнесі қалай аталады?

А) Филос

В) Адарэ.

С) Агапэ.

D) Филотес.

Е)  Эрос.

@ Грек мәдениетінде достық махаббат бейнесі қалай аталады?

А) Филос. 

В) Филотес.

С)  Эрос.

D) Агапэ.

Е) Адарэ.

@ ХХ ғ. психологтарыры пайдаға негізделген махаббат бейнесін қалай атаған?

А) Людус

В) Мания. 

С) Прагма.

D) Сторге.

Е) Эрос.

@ ХХ ғ. психологтары ойынға негізделген махаббат бейнесін қалай атаған?

А) Адарэ 

В) Эрос.

С) Людус

D) Сторге.

Е) Мания.

@ Орыстың қай ғалымы білім беру жүйесінің «гимназия-университет-академия» деп үш сатылық үлгісін ұсынған:      

А) Мид. 

В) Ломоносов.

С) Лотман.

D) Локк.

Е)  Кант. 

  

@ ХІХ ғ. қазақ жерінде алғаш рет мектеп ашқан ағартушы-педагог кім?      

А) Ш. Уәлиханов 

В) Ы. Алтынсарин

С) А. Құнанбаев 

D) Ш. Құдайбердиев 

Е)  С. Торайғыров

  

@  Педагогиканы ғылым ретінде қалыптастырған кім?       

А)  К.Д. Ушинский

В) Я.А. Коменский

С) Гумбольдт

D)  Песталоцци

Е)  Ж.Ж. Руссо

@ Аталған институттардың қайсысы жетекші саяси институт болып табылады:

А) Сайлаушылар клубы. 

В) Мемлекет.

С) Қоғамдық ұйымдар.

D) Үкімет.

Е) Бұқаралық ақпарат құралдары.

 

@ Мемлекеттік биліктің негізгі бір тармағын көрсетіңіз:

А)  Популистік.

В) Саяси .

С)  Заңға негізделген.

D) Либеральды. +

Е) Егеменді.

 

@ Демократияның ерекше ескеретін белгілерінің бірі:

А) Билік пен саясатты монополиялау.

В) Қоғамдық өмірдің барлық жағына идеологияны ендіру.

С) Халықтың жоғарғы билігін заң жүзінде мойындау.

D) Қоғамға барлық жағынан бақылау жасау. 

Е) Мемлекеттің негізгі орындарының алмаспайтындығы.

  

@  Мемлекет ұғымы діни-саяси ой өкілдерінің тұжырымдамаларында қалай түсіндіріледі:

А) Жасаушы (жаратушы) және басқарушы құдай болып табылатын әмбебап тәртіптің бір бөлігі.

В) Қоғамдық келісім. 

С) Белгілі бір таптың диктатурасы.

D) Адамдардың азаматтық халі.

Е) Азаматтық қоғам   

@  Саяси биліктің ең жоғарғы формасы не?

А) Мемлекеттік билік.

В) Отбасылық қатынастар.

С) Харизма.

D) Патриархат.

Е) Қоғамдық билік.  

@ Қоғамдық-экономикалық формацияның тәуелді бөлшегі:

А) Қондырма.

В) Базис.

С) Қоғам.

D) Практика.

Е) Экология.

@ «Тарихты зерделеу» енбегінің авторы кім?

А) А. Тоинби .

В) О. Конт.

С) О. Шпенглер.

D) К. Маркс.

Е) Ф. Энгельс. 

@ Тарихи материализмнің негізін салған кім?

А) Кант, Юм

В) Маркс, Энгельс

С) Руссо, Дидро

D) Фрейд, Зиммель

Е) Камю, Сартр

@ Болашақты зерттейтін ғылым қалай аталады?       

А) Эпистемология.

В) Онтология.

С) Футурология.

D) Аксиология.

Е) Праксеология.

@  Бір нәрсенің құбылысына қарап басқа нәрсені болжау және даму жолын көрсету болашақты болжаудың қандай әдісіне жатады?        

А) Тарихи аналогия. 

В) Компьютерлік модельдеу.

С) Экстраполяция.

D) Ғылыми прогностика.

Е) Диалектика.

@ Белгілі бір зерттелген, әбден анықталған құбылыстардың қасиетін, ұқсастығын негізге ала отырып, басқа зерттелмеген құбылыстарды болжау әдісі қалай аталады?

А) Тарихи аналогия.

В) Компьютерлік модельдеу.

С)  Экстраполяция.

D) Ғылыми прогностика.

Е) Диалектика.

@ «Футурошок» ұғымын енгізген кім?

А)  Камю 

В) Хаббард

С) Э. Тоффлер

D)  Гете

Е) Фрейд  

@ Рим клубының негізін салған кім?

А) Г. Зиммель

В) Э. Тоффлер 

С) А. Печчеи  

D) Т. Мальтус  

Е) А. Камю

  

 

 

 


Дата добавления: 2018-10-25; просмотров: 354; Мы поможем в написании вашей работы!

Поделиться с друзьями:






Мы поможем в написании ваших работ!