B) Конфуцийшылдар, моистер, брахмандар, даосизм.



C) Моистер, заңгерлер, брахмандар, атаулар мектебі.

D) Ин-Янь, даосизм, даршандар, моистер.

E) Брахмандар, заңгерлер, моистер, даршандар.

 

49. Ежелгі Қытай мектептерінің ішіндегі философиялық көзқарасы жоғарысы, яғни философияға жақыны қайсы?  

A) Даосизм.

B) Моистер.

C) Конфуцийшілдер.

D) Заңгерлер.

E) Атаулар мектебі.

 

50. Конфуцийшілдіктің этикалық идеалы:

A) Мемлекеттік адам.

B) Ұлы адам.

C) Мейірбан адам.

D) Асқан адам.

E) Жетілген адам.

 

51.Конфуцийшілдер үшін субстанция (түпнегіз) не?  

A) Аспан.

B) Жер.

C) Құдай.

D) Су.

E) Ауа.

 

52.Мэн-цзыдің ілімінің басты тезисі қандай?  

A) Адамның туғаннан қайырымдылығы.

B) Адамның туғаннан ақылдылығы.

C) Адамның туғаннан қайырымсыздығы.

D) Адамның туғаннан қатігездігі.

E) Адамның тумысынан діндарлығы.

 

53.Лунь-Юй енбегінің авторы?  

A)  Мэн-цзы.

B)  Лао-Цзы.

C) Конфуций.

D)  Сюн-цзы.

E)  Шань Янь.

 

 54.Конфуцийдің пікірінше, адамды сүю:

A) Сүйікті жарыңды сүюден басталады.

B) Құдайға сенуден басталады.

C) Ата-ананы сыйлаудан басталады.

D) Билеушіні құрметтеуден басталады.

E) Табиғатты аялаудан басталады.

 

55. Қытай философиясындағы материалистер:

A) Конфуций, Мэн-Цзы. 

B) Хан-Фэй, Конфуций.

C) Лао-Цзы, Мэн-Цзы.

D) Сюн-Цзы, Хан-Фэй.

E) Мэн-Цзы, Ван-Чун.

 

56.Сюнь-цзыдің ойынша адам табиғатынан:  

A) Қайырымсыз.

B) Қайырымды.

C) Ақылды.

D) Ақылсыз.

E) Мәдениетті.

 

57.Лао-Цзы іліміндегі маңызды ұғымдардың бірі:

A) Дао.

B) Ли.

C) Жэнь.

D) Янь.

E) Инь.

 

58. Моистер үшін аспан:  

A) Басқарушы үшін үлгі.

B) Құдіретті күш.

C) Құдай.

D) Бәрін де көріп шешуші.

E) Адамдардың тіршілігіне қажетілік.

 

59. Моистер үшін халық:  

A) Ең жоғарғы құндылық.

B) Аяусыз топ.

C) Басқарушыға тәуелді топ.

D) Ең ақылсыз топ.

E) Ең жоғарғы жұмыс күші.

 

60. Моистердің соғысқа деген көзқарасы қандай?  

A) Соғысқа қарсы.

B) Соғысты жақтаушылар.

C) Соғысқа итермелеушілер.

D) Соғысты пайдалы деп есептеушілер.

E) Соғыс ең әділетті шешуші деп есептеушілер.

 

61.Моистер дәстүр жөнінде:  

A) Олардың ең жақсыларын алу керек деді.

B) Бұрынғы дәстүрлердің барлығын сақтап қалу қажет деді.

C) Бұрынғы дәстүрлердің барлығын жоқ қылу қажет деді.

D) Жаңа дәстүрлер қажет деді.

E) Дәстүрлер тіпті қажет емес деді.

 

62. Даошылардың ойынша ең басты субстанция (түпнегіз) не?  

A) Дао.

B) Аспан.

C) Құдай.

D) Жер.

E) Ауа.

 

63. Даоның диалектикасының мазмұны қандай?  

A) Дао қарама-қарсылықтардың бірлігі.

B) Даода қарама-қарсылық жоқ.

C) Дао тек қана тыныштық жиынтығы.

D) Дао қозғалыстар жиынтығы.

E) Дао қозғаушы күш.

 

64.Дао Дэ Цзин кімнің еңбегі?  

A) Конфуций.

B) Лао-Цзы.

C)  Шань Янь.

D)  Сюн-Цзы.

E)  Хан Фэй.

 

65. Аты жоқ дао (болмыс емес) бірінші ме, әлде аты бар дао (болмыс) бірінші ме?  

A) Аты жоқ дао (болмыс емес).

B) Аты бар дао (болмыс).+?

C) Екеуі де бірінші.

D) Екеуі де бірінші емес.

E) Екеуі де жоқ дао.

 

66. Даостардың этикалық идеалы:  

A) Шэнжэнь (әбден жетілген ақылды адам) – жоғары дэнің және даоның адамы.

B) Қайырымды ер адам.

C) Жағымды ер адам.

D) Брахмандар.

E) Барлығын да ұйымдастыра алатын адам.

 

67. Даостардың әлеуметтік идеалы:  

A) Алғашқы қоғамдағы кезеңге қайту.

B) Жер шаруашылығын дамыту.

C) Адамдардың әлеуметтік тұрмысын жақсарту, байлыққа ұмтылу.

D) Адамдардың қарым-қатынасын жақсарту.

E) Идеалды адамның мемлекетті басқаруы.

 

68. Гомердің эпостары:                     

A) Иллиада және Одиссея.

B) Гильгамеш.

C) Исида және Осирис.

D) Энума Элит.

E) Гита.

 

69. Гомердің космологиялық ілімі бойынша әлем қандай бөлшектерден тұрады?  

A) Аспан, жер және жер астынан.

B) Аспан, күн және жерден.

C) Жер, жерасты және судан.

D) Топырақ, аспан және судан.

E) Жер астынан, жер және айдан.

 

70.Ежелгі грек тілінде тағдыр қалай аталады?  

A) Мойра, морос деп.

B) Мойра, саа деп.

C) Морос, ноос деп.

D) Сириус деп.

E) Венера деп.

 

71. «Барлығынан да үлкен кеңістік, себебі, ол өзінде барлығын да ұстайды» - деген ойды кім айтты?                             

A) Фалес.

B) Анаксимен

C) Протагор.

D ) Аристотель.

E) Эпикур.

 

72. Элладада философия алдыменен:  

A) Қалалық өнеркәсіптік – сауда табының көзқарасы ретінде пайда болды.

B) Жер иеленуші аристократтардың көзқарасы ретінде пайда болды.

C) Құлдардың арасында дамыған көзқарас, дүние таным ретінде пайда болды.

D) Мемлекеттік басқарушылардың көзқарасы ретінде дамыды.

E) Ұсақ қолөнершілердің арасындағы көзқарас ретінде дамыды.

 

73. Антика философиясы қай қоғамға жатады?  

A) Құл иеленуші қоғамға.

B) Алғашқы қауымдық қоғамға.

C) Капиталистік қоғамға.

D) Феодалдық қоғамға

E) Посткапиталистік қоғамға.

 

 74. Антика философиясының басты талпынысы, мақсаты:                        

A) Дүниетанымның, көзқарастың басты негізгі сұрағын дұрыс шешу.

B) Қоғамның даму заңдылығын дұрыс түсінуге ұмтылу.

C) Табиғаттың құбылысын зерттеп түсіну.

D) Адамдардың қарым – қатынасын реттейтін заңдар жинағын шығару.

E) Адам мен қоғамның объективті қатынасын анықтау.

 

75. Антика философиясы қай ғасырларда дамыды:                               

A) Б.д.д. 6-ғ. б.д. 6-ғ. аралығында.

B) Б.д.д. 10-ғ. б.д. 5-ғ. аралығында.

C) Б.д.д. 6-ғ. б.д. 1-ғ. аралығында.

D) Б.д. 1-ғ. б.д. 6-ғ. аралығында.

E) Б.д.д. 1-ғ. б.д. 10-ғ. аралығында.

 

76.Антика философиясы қанша кезеңнен тұрады?  

A) 4.

B) 3.

C) 2.

D) 5.

E) 6.

 

77.«Заттар табиғаты жөнінде» алғаш поэма жазған:  

A) Лукреций Кар.

B) Фалес.

C) Сократ.

D) Гегель.

E) Маркс.

 

78.Аристотель «Метафизикасында» не жөнінде жазды:  

A) Антика философиясының мәдениет жөнінде очерк, соның ішінде алғашқы себептілік туралы.

B) Антика философиясының мәдениет жөнінде айтқандары.

C) Табиғат, оның құбылыстары туралы.

D) Кеңістік, уақыт жөнінде.

E) Адам, қоғам жөнінде.

 

79.  Сократтың философияда қолданған әдісі қалай аталады?  

A)  Маевтика.

B)  Метафизика.

C)  Догматика.

D) Эклектика.

E)  Патристика.

 

80 Милет мектебінің басты ерекшелігі:  

A) Субстанцияны (түпнегізді) іздеуі.

B) «Түп негіз» деп құдайды мойындауы.

C) Аспанды түп негіз деп түсінуі.

D) Субстанция табиғаттан тыс.    .

E) Түп негіз жоқ деп түсіндіруі.

 

81.Милет философия мектебінің негізін салушы:  

A ) Фалес.

B) Анаксимандр.

C) Анаксимен.

D) Пифагор.

E) Гиппас.

 

82.Фалестің айтуынша барлығының да алғашқы бастамасы:                                  

A ) Су. +

B) От.

C) Ауа.

D) Құдай.

E) Жел.

 

83.Анаксимандрдың айтуынша барлығының да алғашқы бастамасы (субстанциясы ):

A) Апейрон.

B) Аспан.

C) Күн.

D) От.

E) Ай.

 

84.Алғашқы ойшылдар бірінші материя деп нені айтқан?

A) Заттардың тұрақты негізін.

B) Күн жүйесін.

C) Өздерінің түйсіктерін.

D) Құдайды.

E) Жындарды.

 

85.Анаксагор үшін барлық нәрселердің түп негізі не?

A) Гомеомерия.

B) Атом.

C) Логос.

D) Нус.+

E) Монада.

 

86. Адам теңіз жануарынан пайда болды деген кім?  

A) Анаксимандр.+

B) Зенон.

C) Демокрит.

D) Аристотель.

E) Кун-фу-цзы.

 

87.Антикалық диалектиканың негізін салушы?

A) Гераклит.+

B) Платон.

C) Фалес.

D) Эпикур.

E) Аристотель.

 

88.Эсхатология дегеніміз:                                     

A) Әлемнің ақыры жөніндегі діни ілім.+

B) Адамның дамып жетілуі жөніндегі ілім.

C) Космос жөніндегі ғылыми теориялар.

D) Әлемнің даму заңдылығы жөніндегі ілім.

E) Табиғаттың қалыптасуы жөніндегі ілім.

 

89. Кіші софистер қатарын анықта:

A) Фразимах, Критий.+

B) Полемон, Брунь.

C) Полемон, Руссо.

D) Алкидам, Фалес.

E) Критий, Декарт.

 

90. Элеаттар мектебінің негізін салушы?

A) Ксенофан.+

B) Платон.

C) Фалес.

D) Сократ.

E) Гераклит.

 

91.Анаксимен түп негіз (субстанция) деп:  

A) Ауаны есептейді.+

B) Отты есептейді.

C) Топырақпен есептейді.

D) Суды есептейді.

E) Күнді есептейді.

 

92.Болмыстың ойлауға қатынасын анықтайтын Зенонның негізгі тұжырымдамасы:

A) Апориялар.+

B) Тезистер.

C) Идеялар.

D) Антитезистер.

E) Эйдостар.

 

93.Аристотельдің ілімінде материя мен форманың қатынасы:

A) Материя белсенді, форма енжар.

B) Материя мен форма шектеулі.

C) Материя енжар, форма белсенді.+

D) Материя шектеулі, форма шексіз.

E) Материя шексіз, форма шектеулі.

 

94. «Адам, өзінді танып біл» деген қанатты сөздің авторы кім?  

A) Лао-Цзы.

B) Аристотель.

C) Будда.

D) Сократ.+

E) Парменид.

 

95. Платонның таным теориясын сипаттаңыз:  

A) Агностицизм.

B) Скептицизм.+

C) Эмпиризм.

D) Схоластика.

E) Еске түсіру теориясы.

 

96.Платонның ілім бойынша шын дүниеге:  

A) Жалпы идеялар – «идеалық мәндер» жатады.+

B) Жеке сезімдік заттар мен құбылыстар жатады.

C) Шын дүниенің көлеңкесі, сәулесі жатады.

D) Аспан мен жер ғана жатады.

E) Дүниедегі табиғи бөлшектер жатады.

 

 97.Эпкуршілдердің негізгі этикалық принципі:

A) Ерлік.

B) Аскетизм.

C) Табандылық.

D) Немқұрайлық.

E) Қанағаттану.+

 

98.Антикалық философияның шыңы болып есептелетін философ:                                             

A) Фалес.

B) Демокрит.

C) Аристотель.+

D) Сократ.

E) Платон.

 

99.Көне грек атомистерін атап көрсетіңіз:  

A) Фалес, Анаксимандр, Анаксимен.

B) Парменид, Зенон, Мелисс.

C) Левкипп, Демокрит, Эпикур.+

D) Сократ, Платон, Аристотель.

E) Анаксагор, Протогор, Эмпедокл.

 

100. «Ешнәрсе жоқтан пайда болмайды» деген нақыл сөздің иесі:  

A) Лукреций.+

B) Сократ.

C) Гераклит.

D) Аристотель.

E) Пифагор.

 

@Апейрон дегеніміз не?                                               

A) Философиялық трактат.

B) Шексіз әлдебір затша.+

C) Көне грек философы.

D) Көне грек құдайшасы

E) Платонның отаны.

 

@ Апория дегеніміз:                                                

A) Қиыншылық, шығуын таппас жағдай.+

B) Сұлулық туралы ілім.

C) Математикалық термин.

D) Көне оқу орны.

E) Элей мектебінің бір өкілі.

 

@ Сократ қай мектеп өкілдерімен күрескен?  

A) Элей мектебі.

B) Пифагоризм.

C) Догматизм.

D) Софистика.+

E) Схоластика.

 

@ «Адам – барлық заттардың өлшемі» дейтін сөз кімнің сөзі?  

A) Горгийдің.

B) Эмпедоклдың.

C) Сократтың.

D) Платонның.

E) Протагордың.+

 

@ Демокрит ілімінің ізбасары кім болған?  

A) Макиавелли.

B) Цицерон.

C) Сенека.

D) Платон.

E) Левкипп.+

 

@ Аристотель қай мектептің түлегі?  

A) Милет мектебінің.

B) Элея мектебінің.

C) Атомистикалық.

D) Платон академиясының.+

E) Пифагоршылар мектебінің.

 

@ Аристотель құрған мектеп қалай аталған?  

A) Ликей.+

B) Академия.

C) Колледж.

D) Университет.

E) Схола.

 

@ Ортағасыр дәуірінде болған философиялық бағыттар:  

A) Прагматизм және сциентизм.

B) Позитивизм және непозитивизм.

C) Реализм және номинализм.+

D) Феноменология және герменевтика.

E) Экзистенциализм және техницизм.

 

@ Орта ғасыр философиясының қандай бағыты материалистік тенденцияны ұстанды?       

A) Реализм.+

B) Номинализм.

C) Рационализм.

D) Сенсуализм.

E) Агностицизм.

 

@ Орта ғасырлық теологиялық философияның жетекші түрі:  

A) Казуистика.

B) Диалектика.

C) Каноника.

D) Схоластика.+

E) Евгеника.

 

@ Августин Аврелийдің басты еңбегін көрсетіңіз:  

A) Күн қаласы.

B) Құдай қаласы.+

C) Түрлердің шығуы.

D) Теология жинағы.

E) Натурфилософия.

 

@ Ортағасырлық патристика ілімінің өкілі:  

A) А.Аврелий.+

B) Т.Мор.

C) Т.Кампанелла.

D) Ф.Аквинский.

E) Ф.Бэкон.

 

@ Томизм ілімінің басты негізін қалаушы?  

A) Ф. Аквинский.+

B) А. Августин.

C) Н.Кузанский.

D) Платон.

E) Д.Бруно.

 

@ Құдайдың және табиғаттың бірлікте екенін тұжырымдайтын философиялық ілім:       

A) Монизм.

B) Реализм.

C) Пантеизм.+

D) Дуализм.

E) Деизм.

 

@ «Апологетика» сөзінің мағынасы:  

A) Сенім.

B) Қорғау.+

C) Қорқу.

D) Сыйлау.

E) Терістеу.

 

@ Батыс Европадағы орта ғасырлар философиясының негізі болған:  

A) Конфуцийшілдік.

B) Тәңіршілдік.

C) Буддизм.

D) Иудаизм.

E) Христиандық.+

 

@ Концептуализмнің негізін салушы:  

A) Гегель.

B) Августин.

C) Абеляр.+

D) Аквинский.

E) Боэций.

 

@ Орта ғасырлық тарихи философиядағы діни түсінік қалай аталады?  

A) Реализм.

B) Концептуализм.

C) Креационизм.

D) Номинализм.

E) Провиденционализм.+

 

@ Батыс Европадағы орта ғасырлық философия қандай тарихи кезеңді қамтиды?  

A) ХҮІІ – ХҮІІІ ғ.ғ.

B) ХҮІ – ХҮІІ ғ.ғ.

C) І - ІІ ғ.ғ.

D) Ү – ХҮ ғ.ғ.+

E) Х – ХҮ ғ.ғ

 

@ Номинализм ілімінің өкілдері:  

A) Платон, Аристотель.

B) Гегель, Кант.

C) Росцелин, Скотт.+

D) Аквинский, Августин.

E) Эпикур, Парменид.

 

@ П. Абелярдің философиялық ілімі қалай аталады?         

A) Пессимизм.

B) Концептуализм.

C) Реализм.

D) Дуализм.

E) Монизм.

 

@ Ортағасырлық философия турасындағы ортақ ой:         

A) Универсалийлер.

B) Артефактілер.

C) Категориялар.

D) Қызығушылар.

E) Концепциялар.

 

@ Ф. Аквинскийдің басты еңбегін көрсетіңіз:  

A) «Құдай қаласы».

B) «Теолгиялық жинақ».

C) «Күн қаласы».

D) «Утопия».

E) «Схолостика».

 

@ «Схоластика» сөзі қандай мағына береді?  

A) Әулие.

B) Шіркеу.

C) Құдай.

D) Білім.

E) Мектеп.

 

@ Ф. Аквинский философиясының негізгі принцпі болып табылатын не?  

A) Материяның басымдылығы.

B) Сенім мен ойдың үйлесімі.

C) Сенімнің ойдан үстемдігі.

D) Ойдың сенімнен үстемдігі.

E) Шіркеудің терістелуі.

 

@ Құдайдың санасындағы әмбебаптылықтың дербестігін мойындау қалай аталады?  

A) Номинализм.

B) Реализм.

C) Схоластика.

D) Мистика.

E) Эвристика

 

@ Бостандықты абсолюттік қажеттілікпен қамтитын ілім қалай аталады?             

A) Валюнтаризм.

B) Витализм.

C) Фатализм.

D) Футуризм.

E) Фидентизм.

 

@ «Әлем-бұл жекелеген заттардан тұрады, ал жалпылық адамдардың тілі мен ойында тіршілік етеді», - деген пікірден философиялық бағытты анықтаңыз?             

A) Номинализм.

B) Реализм.

C) Метафизикалық материализм.

D) Диалектикалық материализм.

E) Агностицизм.

 

@ Аврелий Августиннің пікірінше, нағыз рахат:

A) Тән рахатында.

B) Құдайға махаббатта.

C) Жан рахатында.

D) Философияда.

E) Күйбең тіршілікте.

 

@ Ортағысырлық философияда діни догматтардан бас тартуды қалай атады?              

A) Ересь.+

B) Софистика.

C) Манихейство.

D) Маздакизм.

E) Славянофильство.

 

@ Христиандық діни білімдер мен қағиданы ақтауға және қорғауға бағытталған ілім қалай аталады?               

А) Христиандық.

В) Дін.

С) Апологетика.+

D) Стоицизм.

Е) Патристика.

 

@ Орта ғасыр дәуіріне тән философиялық дүниетаным:  

А) Рационализм.

В) Теоцентризм.+

С) Антропологизм.

D) Прагматизм.

Е) Утилитаризм.

 

@ Құдайдың санасындағы әмбебаптылықтың дербес өмір сүруін мойындайтын орта ғасырлық философиялық бағыт:                 

А) Номинализм.+

В) Реализм.

С) Схоластика.

D) Мистика.

Е) Эвристика.

 

@ Төмендегі орта ғасыр философиясына тән пікірлердің қайысысын реализм бағытына жатқызуға болады?                 

А) Жалпылық жалқыға тәуелсіз, дербес өмір сүреді.+

В) Жалпылық шынайы өмір сүрмейді, тек жалқы заттар ғана шынайы өмір сүреді.

С) Жалпылық шынайы, бірақ ол жалқы арқылы өмір сүреді.

D) Жалпылық – субъектінің заттарға атаулар ретінде берген ұғымдар (терминдер) есебінде өмір сүреді.

Е) Жалпылық өмір сүрмейді.

 

@ Құдайдың бар екендігінің бес дәлелін келтірген ортағасырлық ойшыл:  

А) Д. Скот.

В) У. Оккам.

С) Ф. Аквинский.+

D) А. Августин.

Е) Платон.

 

@ «Сенемін, өйткені абсурдты» деген ортағасыр философы?        

А) Аквинский.

В) Тертуллиан.+

С) Боэций.

D) Ориген.

Е) Августин.

 

@ Патристика дегеніміз не?                   

  А) Діни философияның бағыты.+

В) Әкелі рудың басымдығы.

С) Философиядағы пұтқа табынушылықты қолдайтын бағыт.

D) Патриотизм туралы ілім.

Е) Отбасының шығуы туралы ілім.

 

@ Ұлы ойшыл Фараби қай жерде туған?                    

A) Дамаск.

B) Бухара.

C) Отырар.+

D) Багдад.

E) Тараз.

 

@ Философиялық рубаяттардың авторы кім?  

A) Ибн Сина.

B) Фирдауси.

C) Омар Хайям.+

D) Ж. Баласағұни.

E) Низами.

 

@ «Құтты білік» еңбегінің авторы кім?                      

A) М. Қашқари.

B) Ж. Баласағұн.+

C) Әл-Фараби.

D) А. Яссауи.

E) М.Х. Дулати.

 @ Х ғасырда мутазилиттер мектебіне қарсылас болған мектеп:                       

A) Шииттер.

B) Сопылар.

C) Мұдаристер.

D) Ашариттер.+

E) Неоплатониктер

 

@ Мына еңбектердің қайсысы Әл-Ғазалидің еңбегі болып табылады:                        

A) «Дәрігерлік ғылым каноны».

B) «Қайырымды қала тұрғындары туралы».

C) «Сенім туралы ғылымдардың қайта өрлеуі».+

D) «Патша».

E) «Метафизика».

 

@ Араб философтарының қайсысын «түсіндірмеші» деп атады?  

A) Әл-Кинди.+

B) Ибн Туфеиль.

C) Ибн Рушд.

D) Ибн Сина.

E) Әл Ғазали.

 

@ Араб философтарының қайсысы әлеуметтік философиямен айналысты?                         

A) Ибн Халдун.+

B) Ибн Рушд.

C) Ибн Сина.

D) Ибн Туфеиль.

E) Әл Кинди.

 

@ Ислам діні мыналардың қайсысына тыйым салады?

A) Философияға.

B) Пұтқа табынушылыққа.+

C) Ғылымға.

D) Кибернетикаға.

E) Өнерге.

 

@ Исламдағы заңдардың негізгі жинағы қалай аталады?                          

A) Шариғат.+

B) Құран.

C) Адат.

D) Ясы.

E) Хадистер.

 

@ «Ислам» сөзінің негізгі мағынасы?                           

A) Жан.

B) Бағынушылық.+

C) Идея.

D) Құдай.

E) Сенімділік

 

@ Исламдағы қандай ағым аскеттік омір сүру образына жақын болды?                            

A) Перипатетизм.

B) Суннизм.

C) Мутазилиттер.

D) Сопылық.+

E) Ашариттер.

 

@ Діни догмаларды жаппай жақтаған мұсылман философиясының өкілдері:                            

A) Мутакаллимдер.+

B) Мутазилиттер.

C) Сопылар.

D) Метафизиктер.

E) Перипатетиктер.

 

@ Орта Азия мен Қазақстандағы Яссауи ілімін жалғастырушы кім?                             

A) Бақырғани.+

B) Әл Кинди.

C) Әл Фараби.

D) Әл Газали.

E) Ибн Рушд.

 

@ «Суфизм» сөзінің мағынасы                              

A) Әділеттік.

B) Бағынушылық.

C) Күш.

D) Идея.

E) Жүн.+

 

@ Әл-Ғазали қандай идеяны бөлді?

A) Суффизм.+

B) Неоплатонизм.

C) Неоаристотелизм.

D) Калам.

E) Шығыс перипатетизмі.

 

@ Мұхаммед Пайғамбардың нақыл сөздерінің жинағы қалай аталады?                                

A) Адаттар.

B) Сунналар.

C) Хикметтер.

D) Хадистер.+

E) Рубаяттар.

 

@ Ислам дініндегі екі негізгі бағытты көрсетіңіз:                                 

A) Православие, католицизм.

B) Суннизм, шиизм.+

C) Брахманизм, буддизм.

D) Перипатетизм, исмаилизм.

E) Реализм, номинализм.

 

 

 

 

 

@ Араб-мұсылман философиясы өзінің бағыты бойынша қай философияға жақын болды?                                  

A) Ағылшын.

B) Орыс.

C) Неміс.

D) Грек.+

E) Француз.

 

@ «Екі жақты ақиқат» теориясының авторы кім?  

A) Фирдоуси.

B) А.Яссауи.

C) Әл-Ғазали.

D) Ибн Сина.

E) Ибн Рушд.+

 

@ Әл-Фараби трактаттарының бірін көрсетіңіз:  

A) Жер туралы.

B) Музыка туралы.+

C) Дін туралы.

D) Сана туралы.

E) Идея туралы.

 

@ Аталғандардың қайсысы Ибн Синаның шығармасы болып табылады?  

А) «Дәрігерлік ғылым каноны».+

В) «Музыканың ұлы кітабы».

С) «Жалпыға ортақ жаратылыс теориясы және аспан тарихы».

D) «Үш анық».

Е) «Қайрымды қала тұрғындарының көзқарастары туралы трактат».

 

@ Әл - Фарабиге «Екінші Ұстаз» деген құрметті атақ не үшін берілді?  

А) Ұстаз болып саналатын Аристотель идеяларын насихаттаушы болғаны үшін.

В) Аристотель идеясын дамытқаны үшін.

С) Аристотель сияқты ғылымның барлық салалары бойынша өзінің көзқарастарын жүйелі түрде ұсынғаны үшін. +

D) Мұсылмандық Шығыстың ұлы философы болғандықтан.

Е) Қазақ халқының ұлы ойшылы болғандықтан.

 

@ Орта ғасырлық мұсылман философиясының қай бағыты спекулятивті философияның түрі боп табылады?  

А) Каузистика.

В) Суфизм.

С) Қалам.

D) Муддәріс.

Е) Атомизм.

 

@ «Қайырымды қала тұрғындары туралы» еңбегінің авторы:  

А) Ж. Баласағұни.

В) Әл - Фараби.

   С) М. Қашқари.

D) Әл Бируни. 

Е) С. Бақырғани.

 

 

 

@ Батыс елдерінде Ибн Сина қандай атпен белгілі болды?  

А) Авиценна.+

В) Аверроэс.

   С) Аббас Шах.

D) Автакид.

Е) Ависсимос.

 

@ Мұсылмандық шығыс ойшылдарының қайсысы алғаш рет Аристотель еңбектеріне түсіндірме (комментарий) жазған кім?  

А) Әл Кинди.+

В) Әл Ғазали.

  С) Әл Бируни.

D) Ибн Рушд.

Е) Ибн Туфейль.

 

@ Коперниктен 500 жыл бұрын гелиоцентристік теорияны, Ньютоннан 700 жыл бұрын бүкіл әлемдік тартылыс заңын ашқан орта ғасырлық мұсылмандық шығыс ғалымы:       

А) Әл Фараби.

В) Әл Кинди.

   С) Әл Ғазали.

D) Әл Бируни.+

Е) Ибн Рушд.

 

@ Шығыс перипатетизмінің алғашқы өкілін көрсет:  

А) Әл Кинди.+

В) Әл Бируни.

   С) Әл Фараби.

D) Ибн Рушд.

Е) Әл Ғазали.

 

@ Қ.А.Яссауидің  еңбегі қалай аталады?  

А) «Білім кітабы».

В) «Даналық кітабы».+

   С) «Денсаулық кітабы».

D) «Дүние кітабы».

Е) «Таным кітабы».

 

 @ Сопылық ілімде кемелденудің неше сатысы бар:

А) Екі.

В) Бір.

   С) Бес.

D) Төрт.+

Е) Үш.

 

@ Натурфилософия деген не?  

A) Қоғам туралы ілім.

B) Табиғат туралы ілім.+

C) Құдай туралы ілім.

D) Құндылық теориясы.

E) Салыстырмалық теориясы.

 

@ Қайта өрлеу дәуірінің қай ойшылы «Дүниенің шексіздігі туралы» кітапты авторы:        

A) Галилей.

B) Коперник.

C ) Бруно.

D) Данте.

E) Кузанский.

 

@ Әлемнің гелиоцентристік жүйеден тұратының айтып, астрономияда төңкеріс жасаған кім?  

A) Галилей.

B) Беркли.

C) Бруно.

D) Коперник.

E) Пифагор.

 

@ Н.Кузанский қай кезеңнің философы?  

A) Орта ғасыр.

B) Ағартушылық.

C) Жаңа заман.

D) Қайта өрлеу дәуірі.

E) Антикалық.

 

@ Платонның ілімін өз жүйелеуінің мақсаты ретінде алған қайта өрлеу дәуірі философиясының идеалистік бағыты:  

A ) Неоплатонизм.

B) Неотомизм.

C) Неопозитивизм.

D) Неокантшылдық.

E) Неогегельяншылдық.

 

@ Қайта өрлеу дәуірінің әлеуметтік утопиясының өкілдері:  

A) Галилей, Коперник.

B) Бруно, М.Монтень.

C) Петрарка, Вергилий.

D) Боккачо, Ботичелли.

E) Т.Мор, Т.Кампанелла.

 

@ «Күн қаласы» еңбегінің авторы:  

A) Коперник.

B) Галилей.

C) Кампанелла.

D) Л. да Винчи.

E) Б.Спиноза

 

@ «Біртұтас субстанция» теориясының авторы:

A) Вергилий.

B ) Спиноза.

C) Н.Кузанский

D) Д.Бруно.

E) Э.Роттердамский.

 

 

 

@ «Утопия» философиялық еңбегінің авторы:     

A) Т. Мор.

B) Т. Компанелла.

C) Г. Гегель.

D) Н. Кузанский.

E)  Г. Галилей.

 

@ Қайта өрлеу дәуірінің отаны болып табылатын ел:  

A) Россия.

B ) Италия.

C) Англия.

D) Франция.

E) Германия.

 

@ «900 тезистер» философиялық шығарманың авторы:  

A ) Пико де Мирандолла.

B) Леонарда да Винчи.

C) Петрарка.

D) Боттичелли.

E) Данте.

 

@ «Тәжірибелер» философиялық еңбегінің авторы:  

A) Н. Кузанский.

B) Компанелла.

C ) Монтень.

D) Петрарка.

E) Т. Мор.

 

@ «Ақымақтықты мадақтау» философиялық шығармасының авторы:  

A) Беме.

B) Мор.

C) Монтень.

D) Роттердамский.

E) Данте.

 

@ «Аврора» философиялық еңбегінің авторы:           

A) Коперник.

B) Галилей.

C) Мор.

D) Шекспир.

E) Беме.

 

@ Реформация кезеңінің басты идеологтарының бірі:  

A) Ньютон.

B) Мюнцер.

C) Бруно.

D) Кузанский.

E) Коперник.

 

@ «Құдай дүниені жаратады, бірақ қоғам өміріне араласпайды» деген ілім:

A) Пантеизм.

B) Теизм.

C) Деизм.

D) Монотеизм.

E) Атеизм.

 

@ М. Монтеннің философиялық еңбектерінің бірі:  

A) Метафизика.

B ) Тәжірибелер.

C) Теология суммасы.

D) Мемлекет.

E) Библия.

 

@ «Декамерон» шығармасының авторы:  

A) Августин.

B) Макиавелли.

C ) Боккачо.

D) Боттичелли.

E) Петрарка.

 

@ «Құдіретті комедия» шығармасының авторы:  

A) Коперник.

B) Галилей.

C) Боттичелли.

D) Данте.

E) Боккаччо.

 

@ Солтүстік Қайта өрлеу дәуірінің ғалым-гуманисі, жазушы, белгілі өкілі:  

A) Боэций.

B) Зиммель.

C) Беме.

D) Монтень.

E) Роттердамский.

 

@ Қайта өрлеу дәуірі философиясының негізгі ағымы:  

A) Волюнтаризм.

B ) Гелиоцентризм.

C) Геоцентризм.

D) Реализм.

E) Монизм.

 

 @ «Мақсат құралдарды ақтайды» принципінің авторы, қайта өрлеу дәуірінің саяси ойшылы:         

A) Галилей.

B) Коперник.

C ) Макиавелли.

D) Беме.

E) Гоббс.

 

@ Т. Кампанелланың философиялық еңбегін көрсетіңіз:  

A) Теология суммасы.

B) Ақымақтықты мадақтау.

C) Утопия.

D ) Күн қаласы.

E) Органон.

 

@ Пико делла Мирандолла философиясындағы адамның басты ерекшелігі:

A) Мырзалар жолымен жүруге бейімділігі.

B) Ақылдылығы, парасаттылығы.

C) Еңбектенуге қабілеттілігі.

D) Адамгершілікке қабілеттілігі.

E) Өз тағдырын айқындауға еркіндігі.

 

@ Қайта өрлеу дәуірінің басты идеологиялық ағымдарының бірі:  

A ) Реформация.

B) Ағартушылық.

C) Софистика.

D) Гегельяншылдық.

E) Неопозитивизм.

  

@ Антикалық өнер мен философияны жаңғырту қай дәуірдің философиясына тән?

A) Жаңа заман.

B) Қайта өрлеу.

C) Неміс классикалық.

D) Маркстік.

E) Ағартушылық.

 

@ Мына философтардың қайсысы Италиядан шыққан?  

A) Коперник.

B) Ж.Кальвин.

C) Т.Кампанелла.

D) Т.Мор.

E) М.Лютер.

 

@ «Бостандық – саналы қажеттілік» (Б.Спиноза). Философты қалай түсінуге болады:  

A) Бостандық қажеттілікті мойындаудан тұрады.

B) Бостандық реалдықпен қабылданады.

C) Бостандық – бұл таңдау және жауапкершілік

D) Бостандық өнерде қажеттілікті пайдаланудан тұрады.

E) Бостандық – бұл еркіндік.

 

@ Құдай мен Табиғат үйлесімде, бірлікте деп қарайтын философиялық ілім:  

А) Монизм.

В) Реализм.

С) Пантеизм.

D) Дуализм.

Е) Деизм.

 

@ «Әлемнің ең басты екі жүйесі - Птолемей және Коперник жүйелері туралы диалог» еңбегінің авторы?

А) Бруно.

В) Валла.

С) Галилей.

D) Фичино.

Е) Коперник.

 

@ Қайта өрлеу дәуіріндегі әлемнің шексіздігі туралы философиялық пікірдің авторы:  

А) Кузанский.

В) Бруно.

С) Беме.

D) Роттердамский.

Е) Аристотель.

 

@ Өлі табиғаттың да түйсінетінін мойындайтын ілім:  

А) Гедонизм.

В) Креационизм.

С) Гилозоизм.

D) Политеизм.

Е) Сенсуализм.

 

@ Қайта өрлеу дәуірінің философиялық ойларын ерекшелеп тұратын басты белгі:  

А) Теоцентризм.

В) Антропоцентризм.

С) Геоцентризм.

D) Гелиоцентризм.

Е) Космоцентризм.

 

@ Қайта өрлеу дәуіріндегі реформалаудың теориялық негізі болған:  

А) Дін.

В) Шіркеуді сынау.

С) Ғылыми-техникалық революция.

D) Өнер.

Е) Музыка.

 

@ Н. Кузанский натурфилософиясының басты принципі:  

А) Құдай мен әлемнің бірлігі.

В) Мистика.

С) Космоцентризм.

D) Индивидуализм.

Е) Теоцентризм.

 

@ Реформация кезеңінің бюргерлік – евангелиялық ағымының басты идеологтарының бірін көрсетіңіз:     

А) М. Лютер.

В) Т. Мор.

С) Коперник.

D) Боттичелли.

Е) Макиавелли.

 

@ Қайта өрлеу дәуіріндегі неоплатонизмнің негізін салушылардың бірі:  

А) Петрарка.

В) Бенье.

С) Плотин.

D) Бруно.

Е) Лейбниц.

 

@ Қайта өрлеу дәуірі басқаша қалай аталады?  

А) Антикалық.

В) Жаңа заман.

С) Ағартушылық.

D) Ренессанс.

Е) Дехадонс.

 

@ Қайта өрлеу дәуірінің саяси ойшылы, құқық саласының теоретигі:  

А) Г. Гроций.

В) Г. Галилей.

С) Н. Коперник.

D) Монтень.

Е) Беме.

 

@ «Гуманизм» сөзі қандай мағына береді?  

А) Адамгершілік.

В) Парыз.

С) Идея.

D) Күш.

Е) Құдайшылық.

 

@ «Монада» ұғымын жаңа заман философиясына енгізген кім?  

A) Декарт.

B) Бэкон.

C) Вольтер.

D) Дидро.

E) Лейбниц.

 

@ «Мен ойлаймын, олай болса бармын» деген сөзді айтқан кім?  

A) Галилей.

B) Гоббс.

C) Спиноза.

D) Декарт.

E) Кант.

 

@ Дж. Берклий қай философиялық ілімнің өкілі?  

A) Объективті идеализм.

B) Субъективті идеализм.

C) Позитивизм.

D) Номинализм.

E) Диалектикалық материализм.

 

@Француз Ағартушылық дәуірінің өкілін көрсетіңіз:  

A ) Дидро, Вольтер, Руссо.

B) Декарт, Лейбниц, Беркли.

C) Бэкон, Спиноза, Гельвеций.

D) Гумбольдт, Кант, Гегель.

E) Гоббс, Локк, Маркс.

 

@ Декарт философиясының орталық ұғымы:  

A) Номинализм.

B ) Рационализм.

C) Эмпиризм.

D) Сенсуализм.

E) Реализм.

 

@ Ағылшын эмпиризмінің негізін салушы:  

A) Вольтер.

B) Дидро.

C ) Бэкон.

D) Руссо.

E) Декарт.

 

@ Дж. Локк философиясының орталық ұғымы:  

A) Реализм.

B) Монизм.

C) Эмпиризм.

D) Сенсуализм.

E) Рационализм.

 

@ Ағартушылықтың отаны болып қай ел табылады?  

A) Англия.

B) Австрия.

C) Ресей.

D) Франция.

E) Германия.

 

@ Батыс Европа тарихында Ағартушылық кезең қай уақытты қамтиды?  

A) XVI ғ.

B) XVII ғ.

C) XVIII ғ.

D) XIX ғ.

E) XV ғ.

 

@ Француз «энциклопедиясының» авторы кім?  

A) Дидро.

B) Бэкон.

C) Декарт.

D) Гоббс.

E) Локк.

 

@ «Әдіс туралы пайымдау» философиялық еңбегінің авторы?  

A) Бэкон.

B) Декарт.

C) Гоббс.

D) Беме.

E) Макиавелли.

 

@ Ж.Ж. Руссо қандай әлеуметтік құбылысқа қарсы тұрады?  

A) Жансыздыққа.

B) Теңдікке.

C) Байлыққа.

D) Теңсіздікке.

E) Жағымдылыққа.

 

@ «Кандид» философиялық - әдеби шығармасының авторы:  

A) Руссо.

B) Гоббс.

C) Дидро.

D) Декарт.

E) Вольтер.

 

@ Ағартушылықтың атеистік-материалистік философиясының өкілін көрсетіңіз:  

A) Поппер.

B ) Ламетри.

C) Гумбольдт.

D) Аквинский.

E) Бэкон.

 

@ Француз әлеуметтік утопиясының өкілдерін көрсетіңіз:  

A) Гельвеций, Гольбах.

B) Коперник, Галилей.

C) Декарт, Лейбниц.

D ) Сен-Симон, Оуэн.

E) Бэкон, Гоббс.

 

@ «Өнеркәсіптік қоғам» концепциясының авторы:  

A ) Сен-Симон.

B) Вольтер.

C) Дидро.

D) Гельбах.

E) Гельвеции.

 

@Жаңа заманның қай философы эмпиризм мен рационализмді біріктіргісі келді?  

A) Лейбниц.

B) Вольтер.

C) Маркс.

D) Кант.

E) Гегель.

 

 

@ Вольтердің шын атын көрсетіңіз:  

A) Этьен Кондильяк.

B) Франсуа Аруэ.

C ) Франсуа Рабле.

D) Николло Макиавелли.

E) Анри де Сен-Симон.

 

@ «Жаңа Органон» философиялық еңбегінің авторы:  

A) Августин.

B) Ламетрий.

C) Кондильяк.

D) Бэкон.

E) Декарт.

 

@ Р. Декарт ілімі басқаша қалай аталады?  

A) Неокантшылдық.

B) Франсуа Аруэ.

C) Картезиандық.

D) Софистика.

E) Мальтузиандық.

 

@ Жаңа заман философтарының ішінде кім «идолдар» мен «елестер» туралы ілімді қарастырған?                         

А) Декарт.

В) Бэкон.

С) Лейбниц.

D) Гоббс.

Е) Спиноза.

 

@ Төменде көрсетілген философиялық шығармалардың қайсысы Жаңа заман кезеңінің бастапқы кезеңінде дүниеге келді?  

А) «Саяси экономияға сын».

В) «Метафизика».

С) «Рух феноменологиясы».

D) «Неміс идеологиясы».

Е) «Жаңа Органон».

 

@ Дж. Берклийдің «Бар болу – яғни қабылдану» деген афоризмін қалай түсінесіз?  

А) Сезімдік танымнан шынайылылықтың тыс болуы күмәнді.

В) Шынайылық сезімдік таныммен жалғасады.

С) Қабылдауда адамның сыртқы дүниесі мен ішкі жан дүниесін ажырату мүмкіндігі жоқ.

D) Бір ғана таным бар, ол – сезімдік. Танымның қалған түрлері (фантазия) қиялдан туындаған.

Е) Тәжірибеден бөлектекетін, объектілер өмір сүреді.

 

@ «Білім - күш» деген сөздің авторы:  

А) Бэкон.

В) Кант.

С) Гегель.

D) Дидро.

Е) Вольтер.

 

@ К. Гельвеций бойынша адамның ақылы мен мінезі қай факторға байланысты өзгереді?

А) Дінге.

В) Билік түріне.

С) Гендік ерекшелікке.

D) Тәжірибеге.

Е) Моральға.

 

@ «Адам-машина» еңбегінің авторы?

А) Гольбах.

B) Гассенди.

C ) Ламетри .

D) Гельвеций.

E) Дидро.

 

@ Неміс классикалық философиясының қай өкілі күн системасының гипотезасын жасады?          

A) Гегель.

B) Фихте.

C ) Кант.

D) Шеллинг.

E) Фейербах.

 

@ И. Кант «өзіндік зат» сөз тіркесінде нені қарастырады?  

A) Адам организміндегі басқа дене.

B) Түйсікпен танылмаған мән.

C) Түйсік үшін танылмайтын мән.

D) Жүйенің өзіндік элементі.

E) Ой мен танылған мән.

 

@ Фейербах материализмі қандай болып табылады?  

A ) Антропологиялық.

B) Механикалық.

C) Метафизикалық.

D) Диалектикалық.

E) Тарихи.

 

@ Неміс классикалық философиясының қай өкілі «әлемдік рух» ұғымын енгізді?  

A) Аристотель.

B) Сократ.

C) Платон.

D) Демокрит.

E) Гегель.

 

@ «Рух феноменологиясы» философиялық еңбегінің авторы:  

A ) Гегель.

B) Кант.

C) Платон.

D) Шеллинг.+

E) Фейербах.

 

@ «Трансценденталды идеализм жүйесі» философиялық еңбегінің авторы:  

A) Гегель.

B ) Шеллинг.

C) Кант.

D) Фихте.

E) Фейербах.

 

@ «Құдай адамды жаратқан жоқ, адам Құдайды жаратты» деген сөздің авторы?  

A) Фихте.

B) Шиллер.

C) Гегель.

D) Фейербах.

E) Шеллинг.

 

@ Гегельдің еңбектерінің бірін көрсетіңіз:  

A) Тақсыр.

B) Органон.

C ) Дін философиясы.

D) Христиандықтың мәні.

E) Метафизика.

 

@ Гегель идеализмі қандай болып табылады?  

A) Гносеологиялық.

B) Аксиологиялық.

C) Тұрпайы.

D) Субъективтік.

E) Объективтік.

 

@ «Практикалық ойға сын» философиялық еңбегінің авторы:  

A) Кант.

B) Шлейермахер.

C) Гегель.

D) Шеллинг.

E) Фихте.

 

@ Фихтенің идеализмі қандай болып табылады?  

A) Объективті.

B) Субъективті.

C) Онтологиялық.

D) Трансцендентальдық.

E) Трансцентенттік.

 

@ Кант өзінің философиялық көзқарасында ұстанды:  

A) Рационализм.

B) Реализм.

C ) Агностицизм.

D) Гностицизм.

E) Эмпиризм.

 

@ Кант философиясында шешілмейтін қайшылық қалай аталады?  

A) Материя.

B) Субстанция.

C) Апория.

D) Антиномия.

E) Монадалар.

 

@ «Құқық философиясы» шығармасының авторы:  

A) Шеллинг.

B) Фейербах.

C) Кант.

D) Фихте.

E) Гегель.

 

@ Гегель философиясының орталық ұғымы:  

A ) Абсолюттік рух.

B) Практикалық ой.

C) Өзіндік зат.

D) Субстанция.

E) Монада.

 

@ Кант бойынша апостериорлы білім – бұл:  

A) Сезім арқылы алынған білім.

B) Тәжірибе нәтижесінде алынған білім.

C) Ойға бағытталған білім.

D) Еңбек нәтижесінде алынған білім.

E) Жалпылау нәтижесінде алынған білім.

 

@ Неміс классикалық философиясындағы атеистік көзқарастың өкілі:  

A) Шеллинг.

B) Гумбольдт.

C) Фейербах.

D) Гегель.

E) Кант.

 

@ И. Канттың бір еңбегін көрсетіңіз:  

A) Христиандықтың мәні.

B) Ортақ келісім.

C) Рух феноменологиясы.

D) Практикалық ойға сын.

E) Органон.

 

@ Фейербахтың философиялық еңбегін көрсетіңіз:  

A) Тақсыр.

B) Теологиялық сумма.

C) Құқықтық философия.

D) Таза ойға сын.

E) Христиандықтың мәні.

 

@ «Өнер философиясы» атты еңбектің авторы:  

A) Шеллинг.+

B) Гегель.

C) Кант.

D) Фихте.

E) Фейербах.

 

@ Гегель философиясында жете зерттелген метод:

A) Формальдық-логикалық метод.

B) Диалектикалық метод.

C) Редукциондық метод.

D) Метафизикалық метод.

E) Жүйе-құрылым методы.

 

@ Неміс классикалық философиясы қай ғасырларды қамтиды?  

A) XII – XV ғ.

B) X – XI ғ.

C) XVIII – XIX ғ.

D) XV – XVII ғ.

E) XIX – XX ғ.

 

@ Гегель триадасын көрсетіңіз?                       

A) Тезис-синтез-алриора.

B) Тезис-антитезис-монада.

C) Тезис-антитезис-априора.

D) Тезис-антитезис-синтез.

E) Априори-апостериори-апория.

 

@ Мына философтардың қайсысы, адамның өнегелілік бастамасын қарастырады:  

A) Фейербах.

B) Фихте.

C) Шеллинг.

D) Голдьбах.

E) Кант.

 

@ Неміс классикалық философиясында «Мен» проблемасын қарастырған кім?  

A) Фихте.

B) Гегель.

C) Кант.

D) Шеллинг.

E) Шиллер.

 

@ «Дін философиясы» шығармасының авторы:  

A) Кант.

B) Гегель.

C) Шлейрмахер.

D) Лейбниц.

E) Фихте.

 

@ Фейербах бойынша қандай категория қоғамдық дамуды анықтайды?

A) Ұждан.

B) Міндет.

C) Сүйіспеншілік.

D) Ойлау.

E) Ұлттың өзін-өзі тануы.

 

@ Таза ойдың (логиканың) даму деңгейінде, диалектикаға талдау жасаған философ:                           

A) Ленин.

B) Маркс.

C) Конт.

D) Гегель.

E) Сократ.

 

 @ Қайшылықтар дүниені қозғаушы күш болып табылады және қайшылықтарсыз даму жоқ деп ұйғарған кім?

А) Шеллинг.

В) Аристотель.

С) Вольтер.

D) Фихте.

Е) Гегель.

 

@ Қарама-қарсылықтың күресі мен бірлігі заңын абсолюттік идея негізінде түсіндірген философ:

А) Кант.

В) Маркс.

С) Гегель.

D) Ламетри.

Е) Лейбниц.

 

@ «Логика ғылымы» атты шығармада болмыстың идеалды негізі мен оның өзіндік даму тәсілдерін ашқан кім?

А) Гегель.

В) Кант.

С) Шеллинг.

D) Фейербах.

Е) Фихте.

 

@ Мына сұрақтардың қайсысы Канттың философиялық сұрақтарына жатпайды?

А) «Адам» дегеніміз не?

В) Мен не біле аламын?

С) Мен неге үміт арта аламын?

D) Әлемнің бастамасы қайда?

Е) Мен не істеуім керек?

 

@ «Категориялық императив» туралы ілімінің авторы:

А) Фейербах.

В) Фихте.

С) Кант.

D) Шеллинг.

Е) Гегель.

 

 

 

@ Неміс классикалық философиясының өкілін көрсетіңіз:  

А) Шпенглер.

В) Фромм.

С) Дидро.

D) Лейбниц.

Е) Гегель.

 

@ «Таза ақыл – ойды сынау» еңбегінің авторы кім?  

А) Кант.

В) Гегель.

С) Гумбольдт.

D) Фихте.

Е) Шеллинг.

 

@ Диалектиканың негізгі заңдарын қалыптастырған кім?  

А) Гегель.

В) Кант.

С) Фейербах.

D) Фихте.

Е) Шеллинг.

 

@ Адамды табиғи – биологиялық тіршілік деп қараған қай философ?  

А) Маркс.

В) Т. де Шарден.

С) Гегель.

D) Фейербах.

Е) Аристотель.

 

@ «Абсолюттік рух» терминін ғылымға енгізген кім?  

А) Гоббс.

В) Руссо.

С) Вольтер.

D) Гегель.

Е) Кант.

 

@ Антропологиялық материализмнің негізін салушы:  

А) Кант.

В) Швейцер.

С) Гегель.

D) Шеллинг.

Е) Фейербах.

 

@ И. Фихте философиясының орталық ұғымы:           

А) Мен.

В) Өзіндік зат.

С) Абсолюттік рух.

D) Тезис.

Е) Императив.

 

@ Неокантикандық ілім қашан пайда болды?  

A) ХІХ ғасырдың 20 жылдарында.

B) ХХ ғасырдың басында.

C) ХІХ ғасырдың 60 жылдарында.

D) ХХ ғасырдың ортасында.

E) ХҮІІІ ғасырдың соңында.

 

@ Неокантиандықтың бастапқы ұраны қандай еді?  

A) «Канттың ілімін жаңарту».

B) «Кантқа оралу».

C) «Канттан бас тарту».

D) «Кантты жетілдіру».

E) «Кантты толықтыру»

 

@ Көрсетілген философтардың қайсысы неокантиандық бағыттың негізін салушылар болды?               

A) О.Кант, Д.С.Милль, Г.Спенсер.


Дата добавления: 2018-10-25; просмотров: 580; Мы поможем в написании вашей работы!

Поделиться с друзьями:






Мы поможем в написании ваших работ!