Тема 6. Консервативна й революційні концепції громадянського суспільства



№ 126,0,6,1,1,40

Згідно з поглядами Е. Берка, «інституція доброчинності» - це:

- створені державою інституції для підтримки певної групи людей

- навики вільних дій задля блага людини, узвичаєні в традиціях

- політичні інституції для сприяння доброчесного виховання

 

№ 127,0,6,1,1,50

Згідно з поглядами Е. Берка, контекстом здійснення громадянського суспільства є:

- політична сфера

- культурна звичаєвість

- звичаєвість національної спільноти

 

№ 128,0,6,1,1,50

Умовою індивідуальної свободи людини, згідно з Е. Берком:

- дбайливе ставлення до традиції

- відстоювання безумовної особистої свободи

- пріоритет прав людини

 

№ 129,0,6,1,1,30

Погляди Е. Берка на громадянське суспільство належать до:

- ліберальних

- консервативних

 

№ 130,0,6,1,1,60

До Великої Французької революції Е. Берк ставився критично тому, що вона, на його погляд:

- зламували традиції, усталені народом

- здійснювала ідеали громадянської рівності

- визначила громадянські права

- поборювала державу абсолютної монархії

 

№ 131,0,6,1,1,20

Т. Пейн вважав, що:

- громадянське суспільство має бути обмежене на користь держави

- держава має бути обмежена на користь громадянського суспільства

 

№ 132,0,6,1,1,50

Т. Пейн вважає, що рівні природні права людини:

- даються попередніми поколіннями

- даються політичною владою

- даються законодавчою владою

- даються від народження

 

№ 133,0,6,1,1,30

За концепцією Т. Пейна, природні права людини:

- визначаються її правом бути членом суспільства

- полягають у її праві на існування

 

№ 134,0,6,1,1,30

За концепцією Т. Пейна, громадянські права людини:

- визначаються її правом бути членом суспільства

- полягають у її праві на існування

 

№ 135,0,6,1,1,60

Адекватність між політичним врядуванням і громадянським поступом певного суспільства, за Т. Пейном, досягається на основі:

- культурних традицій

- релігійної єдності народу

- перетворення суспільства в національну державу

- конституційної монархії

 

№ 136,0,6,1,1,50

Згідно з концепцією Т. Пейна, рушієм формування «народного уряду» є:

- революційна енергія мас

- ідеологічна програма партії

- природне право людини на свободу

- класовий поділ суспільства

 

№ 137,0,6,1,1,50

Конституція як необхідна інтелектуальна передумова демократичного врядування, за Томасом Пейном:

- є справою народу

- є справою уряду

- є справою державної влади

 

№ 138,0,6,1,1,35

Згідно з концепцією Т. Пейна, рух до громадянського стану суспільства:

- спонукає до виникнення політичного національного суверенітету

- є байдужим до національного суверенітету

 

№ 139,0,6,1,1,35

Формування громадянського суспільного стану:

- не суперечить монархічному суверенітету

- делегітимізує монархічний суверенітет

 

№ 140,0,6,1,1,60

У теорії Т. Пейна здійснення громадянського суспільства:

- передбачає обов’язкове здійснення національної форми влади

- може поєднуватися з деспотичним політичним режимом

- не суперечить імперській формі владарювання

 

№ 141,0,6,1,1,60

У контексті формування громадянського суспільства, згідно з теорією Т. Пейна і практикою Великої Французької революції, джерелом суверенності є:

- культурна традиція

- етнічна спільнота

- релігійна спільнота

- пролетарська спільнота

- нація

- державна влада

 

№ 142,0,6,1,1,40

Вперше чітке розмежування між громадянським суспільством і державою обґрунтував:

- Т. Гоббс

- Дж. Лок

- А. де Токвіль

- Т. Пейн

- Г.В.Ф. Геґель

 

№ 143,0,6,1,1,35

Здійснення громадянських прав, за теорією Т. Пейна:

-  з необхідністю передбачає формування національного суверенітету

-  можливе поза національним суверенітетом

 

№ 144,0,6,1,1,30

Передумовою здійснення прав людини є:

- наявність конституційної держави

- наявність громадянського суспільства

 

Тема 7. Громадянське суспільство у метафізиці Геґеля

№ 145,0,7,1,1,50

У теорії громадянського суспільства Геґеля мораль – це:

- ідея свободи як об’єктивність волі

- ідея свободи як суб’єктивність волі

- ідея абстрактної свободи

- ідея свободи як звичаєвості

 

№ 146,0,7,1,1,50

У теорії громадянського суспільства Геґеля етичність – це:

- ідея свободи як об’єктивність волі

- ідея свободи як суб’єктивність волі

- ідея абстрактної свободи

 

№ 147,0,7,1,1,60

Громадянський простір у теорії Геґеля виникає як форма суперечності між:

- свободою і випадковістю

- деспотією і демократією

- автономією і гетерономією

- приватністю і корпоративністю

- звичаєвістю й індивідуальною свободою

 

№ 148,0,7,1,1,60

У теорії громадянського суспільства Геґеля «воля до негації» - це:

- прагнення до панування

- прагнення до самозаперечення

- втеча від самого себе

- прагнення до незалежності

 

№ 149,0,7,1,1,40

У філософії Геґеля сутністю духу є:

- необхідність

- свобода

- ідея

- поняття

 

№ 150,0,7,1,1,60

Згідно з філософією Геґеля, джерелом прогресу людськості є:

- виробничі відносини

- боротьба класів

- усвідомлення людиною свободи

- розвиток економічних відносин

- розвиток науки

 

№ 151,0,7,1,1,40

Згідно з Геґелем, інституційна форма «свободи народу» втілюється у:

- нації-державі

- культурі

- громадянському суспільстві

 

№ 152,0,7,1,1,40

Згідно з Геґелем, об’єктивною передумовою усвідомлення індивідуальної свободи є:

- громадянське суспільство

- сімя

- культура

- нація-держава

 

№ 153,0,7,1,1,50

Етичність (Sittlichkeit) у “Філософії права” Геґеля – це:

- громадянське суспільство

- сім’я

- держава

- держава, сім’я і громадянське суспільство

 

№ 154,0,7,1,1,50

Громадянське суспільство у теорії Геґеля вперше набуває:

- етичного виміру

- економічного виміру

- раціонального виміру

- національного виміру

 

№ 155,0,7,1,1,50

Концепція громадянського суспільства вперше одержала теоретичне обґрунтування у філософії:

- Дж. Лока

- Т. Пейна

- А. де Токвіля

- Геґеля

- Фергюсона

 

№ 156,0,7,1,1,40

Дійсність громадянського суспільства у теорії Геґеля:

- носить самодостатній характер

- носить підпорядкований характер

- носить нейтральний характер

 

№ 157,0,7,1,1,40

Національна держава у теорії Геґеля відносно громадянського суспільства:

- є альтернативою до нього

- є йому підпорядкована

- стоїть вище над ним

 

№ 158,0,7,1,1,40

Національна держава у теорії Т. Пейна відносно громадянського суспільства:

- є альтернативою до нього

- є йому підпорядкована

- стоїть вище над ним

 

№ 159,0,7,1,1,40

Національна держава у теорії А. де Токвіля відносно громадянського суспільства:

- є альтернативою до нього

- є йому підпорядкована

-  стоїть вище над ним

 

№ 160,0,7,1,1,50

Теорія Геґеля вважається етатичною тому, що він:

- громадянське суспільство вважав явищем негативним

- громадянське суспільство пов’язав з етичністю

- громадянське суспільство підпорядкував державі

 

 


Дата добавления: 2018-05-02; просмотров: 138; Мы поможем в написании вашей работы!

Поделиться с друзьями:






Мы поможем в написании ваших работ!