СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ



Головними вимогами до складання переліку використання джерел – це типове оформлення та відповідність діючому державному стандарту на бібліографічний опис – ГОСТ 7.1-84.

У тексті роботи мають бути посилання на всі використані джерела. У списку використаної літератури слід вказати лише ті джерела, які дійсно використовувались. Розташувати їх у такій послідовності, у якій вони згадуються у тексті роботи або у алфавітному порядку. Кожне джерело записують таким чином: прізвище та ініціали автора, повна назва роботи, місце видання, видавництво і рік видання, кількість сторінок чи посилання на сторінки (згідно до правил оформлення бібліографічного списку використаної літератури).

Джерела розташовують за алфавітом першого автора або першого слова назви твору. Авторів з однаковим прізвищем розташовують за алфавітом ініціалів. Роботи одного автора розміщують в хронологічному порядку. Спочатку всі особисті роботи, потім праці в співавторстві.

У процесі виконання розрахунково-графічної роботи повинен опрацювати не менш 10 літературних джерел.

 

 

Рекомендований список літератури для виконання розрахунково-графічної роботи:

1. Основна література:

1.  Беда Г.В. Живопись / Г.В. Беда. – М.: Просвещение, 1986. – 190 с.

2. Беляева С.Е. Основы изобразительного искусства и художественного проектирования: учебник для образ. учреждений нач. проф. образования: допущено Министерством образования Рос. Федерации / С.Е. Беляева. – М.: ИЦ «Академия», 2006. – 203 с.

3. Волков Н.Н. Цвет в живописи. – М.: Искусство, 1985. – 480 с.

4. Евтеев В.И., Зметный А.Я., Новиков И.В. Построение перспективного рисунка. Пособие для учителей. – Л.: Гос. Уч.-Пед. Изд-во Министерства просвещения РСФСР, Ленингр. отдел., 1963. – 199 с.

5. З історії українського мистецтва: Навч. посібник / Л.В. Афанасьєва, В.В. Гудзь, В.М. Александров та ін. – Мелітополь: Аквілон, 2000. – 180 с.

6. Кириченко М.А., Кириченко І.М. Основи образотворчої грамоти: Навч. посіб. для ВНЗ. – К.: Вища школа, 2002. – 190 с.

7. Кирцер Ю.М. Рисунок и живопись. М.: Высшая школа,2005. – 272 с.

8. Никодеми Г.Б. Техника живописи: инструменты, материалы, методы. Практические советы / Г.Б. Никодеми. – М.: Эксмо, 2005. – 114 с.

9. Никодеми Г.Б. Школа рисунка: к самостоятельной работе / Г.Б. Никодеми; пер. с ит. Г. Семеновой / – М.: ЭКСМО, 2005. – 159 с.

10. Ратнічин В. М. Перспектива. – К.: Вища школа, 1977. – 135 с.

11. Рисунок. Живопись. Композиция: хрестоматия / сост. Н. Ростовцев. – М.: Просвещение, 1989. – 204 с.

12. Самошкин Н.С. Рисунок пером. – М.: Академия художеств,   1959. – 198 с.

2. Додаткова література:

13. Зайцев А. Наука о цвете и живопись. – М.: Искусство, 1986. –  147 с.

14. История русского и советского искусства: Учеб. пособие для вузов по спец. «История» / Под ред. Д.В. Сарабьянова. – М.: Высш. шк.,   1979. – 383 с.

15. Кузнецова Л.С. Беседы об изобразительном искусстве и архитектуре. – К.: Радянська школа, 1989.

16. Любимов Л. Искусство Древнего мира. – М.: Просвещение, 1980. – 87 с.

17. Любимов Л. Искусство Древней Руси. – М.: Просвещение, 1981. –93 с.

18. Любимов Л. Искусство Западной Европы. – М.: Просвещение, 1982. – 112 с.

19. Маккаи Л. Мир Ренессанса. – Будапешт: Корвина, 1980. – 123 с.

20. Никодеми Г.Б. Рисунок. Акварель и темпера / Пер. с итал. – М.: Изд-во Эксмо, 2005. – 112 с.

21. Степовик Д. Скарби України. – К.: Веселка, 1991. – 89 с.

22. Сто найвідоміших шедеврів України. – К.: Автограф, 2004. – 132 с.

3. Інтернет-джерела:

23. http://www.arthistory.ru/ – Історія образотворчого мистецтва.

24. http://iskystvo.ru/ – Мистецтво і образотворче мистецтво.

25. http://www.artlib.ru/ – Бібліотека образотворчих мистецтв.

26. http://www.t-agency.ru/geom/menu.html – уроки з нарисної геометрії.

 

Додаток А

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРАРНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

 

Факультет      агрономічний

Кафедра          садово-паркового господарства

 

 

Напрям підготовки       6.090103 «Лісове і садово-паркове господарство»

ОКР: бакалавр

 

 

РОЗРАХУНКОВО-ГРАФІЧНА РОБОТА

 

з дисципліни «Основи образотворчого мистецтва»

 

Тема роботи:________________________________________

______________________________________________________________________________________________________

 

 

Виконав(ла):

студент(ка) групи__________

_________________________

     Прізвище, ім’я та по-батькові повністю

____________________________________________________

 

Перевірив:

асист. кафедри СПГ

_________________________

     Прізвище, ініціали, підпис

__________________________

 

Дніпропетровськ – 20__

Додаток Б

Перелік рекомендованих квіткових композицій для розрахунково-графічної роботи:

1. Міні-сад.

2. Сад-бонсай.

3. Сад-квітник безперервного цвітіння.

4. Англійський сад.

5. Кам’янистий сад.

6. Японський кам’янистий сад.

7. Альпійська гірка.

8. Міксбордер в стилі кантрі.

9. Архітектурний рокарій.

10.  Ландшафтний рокарій.

11.  Гравійний сад.

12.  Міксбордер кам’янистий.

13.  Степовий міксбордер.

14.  Прибережний міксбордер.

15.  Англійський міксбордер.

16.  Трав’янисті багаторічники в кам’янистих садах.

17.  Сад регулярного планування.

18.  Середземноморський сад.

19.  Монохромний сад (білий, жовтий, рожевий тощо).

20.  Кінетичний сад.

21.  Поліхромний сад.

22.  Сад пейзажного планування.

23.  Мавританський сад.

24.  Романтичний сад.

25.  Сад-модерн.

26.  Модульний квітник.

27.  Рабатка.

28.  Міксбордер (в жовто-оранжевій, білій, рожево-бузковій, синій гаммі).

29.  Клумба.

30.  Альпійська гірка.

31.  Об’ємна клумба.

32.  Партер.

33.  Арабеска.

34.  Бордюр.

35.  Поодинокі солітерні посадки.

36.  Група.

37.  Масив.

38.  Рокарій.

39.  Розарій.

40.  Квіткові композиції біля альтанок.

41.  Квіткові композиції біля водоймищ.

42.  Квіткові композиції в тінистих куточках.

43.  Квіткові композиції в освітлених місцях.

44.  Міксбордер з посухостійких квіткових рослин.

45.  Квіткові композиції із злакових рослин.

 

Додаток В

Перелік рекомендованих тем для розрахунково-графічної роботи:

1. Образотворче мистецтво як специфічна форма візуального зображення дійсності на площині чи в просторі.

2. Статичність образів образотворчого мистецтва.

3. Функції мистецтва в суспільстві.

4. Види образотворчого мистецтва та їх стисла характеристика.

5. Техніка акварелі.

6. Особливості створення зображень.

7. Техніка рисунку.

8. Перспектива – загальні поняття і терміни.

9. Види натуральної перспективи.

10.  Поняття про колір, його вплив на психоемоційний стан людини.

11.  Колористика ландшафту.

12.  Зображення елементів ландшафту.

13.  Стилізація форми, її використання для відтворення характерних особливостей елементів природи та інертних матеріалів

14.  Особливості передачі фактури і об’єму компонентів ландшафту.

15.  Стилізація форми.

16.  Історія формування орнаментальних мотивів країн Європи та їх використання в садово-парковому мистецтві.

17.  Акварельний живопис.

18.  Види та техніки графіки.

19.  Побудова композиції пейзажу.

20.  Техніка «аля-пріма» – її значення для створення пйзажів.

21.  Стилізація рослин та ландшафтних композицій.

22.  Побудова перспективи прямих ліній.

23.  Побудова перспектив кривих ліній.

24.  Розрахунок положення точки зору і розмірів картини.

25.  Основні методи побудови перспективи.

26.  Основи малюнка.

27.  Структура побудови стрічкового і замкнутого орнаменту.

28.  Практичне виконання орнаменту за геометричними мотивами.

29.  Практичне виконання орнаменту за рослинними мотивами.

30.  Художній образ як форма художнього мислення в мистецтві.

31.  Художній метод в мистецтві.

32.  Твір мистецтва як результат художньої творчості.

33.  Різноманітність технік і художніх прийомів живопису.

34.  Засоби художньої виразності живопису.

35.  Види і жанри живопису.

36.  Графіка – мистецтво малюнка.

37.  Малюнок як основа всіх видів мистецтва.

38.  Види малюнків.

39.  Аналіз та синтез в процесі створення творів образотворчого мистецтва.

40.  Наука про образотворче мистецтво.

41.  Жанри образотворчого мистецтва.

42.  Композиція в творах образотворчого мистецтва.

43.  Мова образотворчого мистецтва.

44.  Закони композиції.

45.  Композиція та колорит.

46.  Розділи, техніки та матеріали графіки, живопису і скульптури.

47.  Синтез мистецтв в межах образотворчого мистецтва.

48.  Синтез образотворчого мистецтва з іншими видами мистецтва.

49.  Синтез мистецтв як органічна єдність, взаємозв’язок видів мистецтва у межах єдиного художнього твору.

50.  Історія розвитку українського мистецтва.

 


Дата добавления: 2018-04-15; просмотров: 1045; Мы поможем в написании вашей работы!

Поделиться с друзьями:






Мы поможем в написании ваших работ!