Оцінка знань студентів в ЛНУ ім. І. Франка ґрунтується на 100 бальній системі. Результати поточного контролю знань студентів вносяться до екзаменаційної відомості
СИСТЕМА ПОТОЧНОГО І ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ
Поточний контроль знань студентів
Оцінка за шкалою ECTS | Оцінка за бальною шкалою, що використовується в ЛНУ ім. І. Франка | Оцінка за національною шкалою |
A | 90-100 | 5 (відмінно) |
B | 81-89 |
4 (добре) |
C | 71-80 | |
D | 61-70 | 3 (задовільно) |
E | 51-60 | |
FX | 41-50 | 2 (незадовільно) з можливістю повторного складання |
F | 0-40 | 2 (незадовільно) з обов’язковим повторним вивченням дисципліни |
ЗРАЗОК ЗАЛІКОВИХ ПИТАНЬ
1. Музично-історичний процес в період між світовими війнами
2. Загальні культурно-історичні передумови
3. Артюр Онеггер (1892-1955). Роки формування. Рання творчість.
4. Музично-драматичні твори 20-х років.тенденції творчості 20-30-х років. Симфонічні твори. Симфонічна п'єса «Пасифік - 231» (1924).
5. Даріюс Мійо (1892-1974)
6. Роки формування. Рання творчість. Балети і опери 20-30-х років. Кантати і оркестрові твори 30-60-х років.
7. Франсіс Пуленк (1899-1963) Роки формування. Творчість 10-20-х років
8. Список основних творів.Опери. Балети. Симфонічні твори. Кантатно-ораторіальні твори.
9. Музика Італії Та Австрії
10. Отторино Респігі (1879-1936) Творчий шлях. Список основних творів.
11.Ільдебрандо Піццетті (1880-1968). Творчий шлях. Список основних творів
12. Джан Франческо Маліпьеро (1882-1973)
13.Кантатно-ораторіальні твори. Камерно-інструментальні твори. Камерно-вокальні твори.
|
|
14. Альфредо Казелла (1883-1947) Творчий шлях. Естетика і риси стилю.
15. Шляхи суспільно-політичного розвитку Австрії
16.Тенденції австрійської художньої культури початку XX століття.
17. Франц Шрекер (1878-1934)
18. Александер фон Цемлінській (1871-1942)
19. Ернст Кшенек (1900-1991)
20. Егон Веллес (1885-1974)
21.Йозеф Маркс (1882-1964)
22. Франц Шмідт (1874-1939)
23. Іоганн Непомук Давид (1895-1977)
24. Музичне життя Австрії
25. Гвідо Адлер (1855-1941)
26. Арнольд Шенберг (1874-1951)
27. Ранні роки. Тональний період творчості. Атональний період. Шлях до дванадцятитонової техніки
СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
СУЧАСНА МУЗИКА ЗАРУБІЖНИХ КОМПОЗИТОРІВ
1. Syntagmation. Збірка наукових статей. - Львів, 2000.
2. Бернстайн Л. Музыка - всем. - М., 1978. - 58 с.
3. В. Писигин. Очерки об англо-американской музыке пятидесятых и шестидесятых годов ХХвека.Том 2. – Эпицентр, Москва,2004.
4. Веберн А. Лекции о музыке. Письма / Перевод с немецкого В.Г. Шнитке. - М., 1975. - 402 с.
5. Гаврилова Н.А. К проблеме национального в музыке ХХ века / Пособие по истории зарубежной музыки. Вып.1. Научные труды Московской консерватории. - М., 2003. - С.12-50.
6. Герман М. Модернизм: Искусство первой половины ХХ века. - СПб., 2003. - 264 с.
7. Гойові Д. Українські корені світового авангарду // Українська тема у світовій культурі. - К., 2001.
|
|
8. Гойові Д. українські корені світового авангарду //Українська тема у світовій культурі. – К., 2001.
9. Головинский Г. Композитор и фольклор. - М., 1981. - 86 с.
10. Григорьева Г. Стилевые проблемы русской советской музыки второй половины XX века. – М., 1989.
11. Денисов Э. Додекафония и проблемы современной композиторской техники // Музыка и современность. - М. 1971. - Вып. .7. - С.4-32.
12. Денисов Э. Современная музыка и проблемы эволюции композиторской техники. – М., 1986.
13. Друскин М. Австрийский импрессионизм // Друскин М. О западноевропейской музыке ХХ века. - М., 1973. - С.16-44.
14. Друскин М. О западноевропейской музыке XX века. - М, 1973.
15. Друскин М.О западноевропейской музыке XX столетия. – М., 1973.
16. Дюменгель Р. Современные французские композиторы группы "жести". - Л., 1964. - С.8-24.
17. Екимовский В. Оливье Мессиан. - М, 1987.
18. Житомирский Д, Леонтьева О, Мялло К. Западный музыкальный авангард после Второй мировой войны. - М., 1989. - 204 с.
19. Западное искусство XX столетия: Классическое наследие и современность. – М., 1992.
20. Земцовский И. Фольклор и композитор. - Л., 1979. - С.54-86.
21. Ивашин Л. Чарлз Айвз в музыке ХХ века. - М. 1991. - 164 с.
|
|
22. Ильин И. Постмодернизм. От истоков до конца столетия. – М.: Интрада, 1998.
23. Історія сучасної музики. – К., 1999.
24. Кон Ю. Об искусственных ладах // Проблемы лада. - М., 1972.
25. Конен В. Этюды о зарубежной музыке. - М, 1969.
26. Кривцун О. Эстетика : учебник для гуманит. вузов и факультетов / О. Кривцун. – М. : Аспект Пресс, 2003. – 447 с.
27. Куликова И. Флософия и искусство модернизма. – М., 1980.
28. Культура сучасності. – К., 2000.
29. Курицын В. Книга о постмодернизме. – Екатеренбург, 1992.
30. Лауя Р. О творческом методе А. Шенберга // Вопросы теории и эстетики музыки. - Л., 1997. - Вып. .9. - С.6-12.
31. Легенький Ю., Левченко Н., Ткаченко Л. XX век: проблемы художественной культуры. – К., 1998. – 225 с.
32. Мигунов А. С. Эстетика и искусство во второй половине XX века. – М. Знание, 1991 – 64 с.
33. Модернизм. Анализ и критика основных направлений. - М., 1969.
34. Молодіжна субкультура. – М., 2002.
35. Музична енциклопедія. В 2-х книгах. – М., 2000.
36. Музыка XX века. Очерки. - М., 1980.
37. Музыка XX века. Очерки. – М., 1980.
38. Назайкинский Е. О психологии музыкального восприятия. - М., 1972.
39. Нестьев И. Бела Барток.1881-1945. - М., 1969.
40. Онеггер А. О музыкальном искусстве. - Л., 1979. -- 128 с.
41. Павлишин С. „Місячний П'єро" А. Шенберга. - К., 1972.
|
|
42. Павлишин С. Арнольд Шенберг. - М., 2001.
43. Павлишин С. Зарубежная музыка XX века. - К., 1980.
44. Павлишин С. Музика двадцятого століття. – Львів, 2005.
45. Павлишин С. Основные тенденции современной чехословацкой музыки // Проблемы музыкальной науки, вып.3. - М., 1975.
46. Павлишин С. Польська сучасна музика (1945-1970) // Музична критика і сучасність, вип.1. - К., 1978.
47. Павлишин С. Про деякі тенденції розвитку сучасної зарубіжної музики. – К., 1976.
48. Павлишин С. Творчество А. Шенберга 1899-1908 // Музыка и современность. Вып.6. - М., 1969.
49. Павлишин С. Чарлз Айвз. - К., 1973.
50. Павлишин С. Чарлз Айвз. - М., 1979.
51. Павлишин С.В. Барвінський. - К., 1990.
52. Павлишин С.В. Сильвестров. - К., 1989.
53. Проблема традиции и новаторства в современной музыке. – М., 1982.
54. С.Коротков.История современной музики.К,2006.
55. Салонов М.А. Жан Кокто о национальном направлении в новой французской музыке // Пособие по истории зарубежной музыки. Вып.1. Научные труды Московской консерватории. - М., 2003. - С.60-64.
56. Сигида С. Американская пятерка // Музыкальная академия, 2002. - №3.
57. Соколов А. Какова же она - "форма" музыкального Хх века / Музыкальная Академия, 1998. - №3-4.
58. Стравинский И. Диалоги. - Л., 1971.
59. Сучасна музика/Гордійчук.М.М. – Вип.1,К. – 2003 -335 с.
60. Тараканов М. О ритмической природе ладо-гармонического развития музыки С.С. Прокофьева. - М., 1966.
61. Теоретические проблемы музыки XX века: сб.статей. – М., 1967. –Вып. 1, 2.
62. Українська енциклопедія. – К., 2002.
63. Филенко Г. Французская музыка первой половины ХХ века: Очерки. - Л. 1983. - С.8-19.
64. Фольк-рок,етно-рок: наше все в сучасній музиці. Наконечний Сергій
65. Хогоумел У. Техника композиции в музыке ХХ века. - М., 1976. - С.104-181.
66. Холопова В. Вопросы ритма в творчестве композиторов XX в. - М., 1971.
67. Холопова В., Холопов Ю. Антон Веберн. - М., 1984.
68. Холопова В.Н. Три стороны музыкального содержания / В.Н. Холопова // Музыкальное содержание: наука и педагогика : материалы Первой Рос. науч.-практ. конф. (4 – 5 декабря 2000 г., г. Москва). – М. – Уфа : РИЦ УГИИ, 2002. – С. 55 – 76.
69. Шахназарова Н. О национальном в музыке. - М., 1978. - С.6-18.
70. Шенберг А. Моя эволюция. Убеждение или познание // Зарубежная музыка ХХ века: Материалы и документы // Под общ. ред.И. Нестыви. - М., 1985. - С.32-46.
71. Шнеерсон Г. Портреты американских композиторов. - М., 1977. - С.56-68.
СПИСОК ДОДАТКОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1. Андреев А Л. Искусство, культура, сверхкультура. – М.: Знание, 1991. – 64 с.
2. Батраков С. П. Художник XX века и язык живописи. – М., 1996.
3. Библер В. С. Отнаукоучения к логике культуры.Два философских введения в XXI век. – М., 1991.
4. Історія світової культури/Ред. Л. Т. Левчук. – К.:Либідь, 1997.
5. Картина мира в истории мирового искусства. – М., 1995.
6. Конен В. Этюды о зарубежной музыке. – М., 1969.
7. На грани тысячелетий: Мир и человек в искусстве XX века. – М., 1994.
8. На грани тысячелетий: Судьба традиций в искусстве XX века. – М., 1994.
9. Советская музыка на современном этапе. – М., 1981.
10. Современные проблемы советской музыки. – Л., 1983.
11. Ярустовский Б. Очерки по драматургии оперы XX века. –М., 1971.
Дата добавления: 2018-04-05; просмотров: 144; Мы поможем в написании вашей работы! |
Мы поможем в написании ваших работ!