И знаменуем сверху престол соотвествующими перстосложением.



После чего происходит отнятие Преложения от них, и они снова становятся частичками хлеба и вина. Эту же молитву произносят и в случае падения на пол частичек Тела или пролития Крови Христовой. Затем запиваем Причастие приготовленной заранее запивкой. А потом протираем чашу-потир изнутри платом.

Молитва благодарения:

Литургии Архистратига Серафима:

Благодари́м Тя, Влады́ко Человеколю́бче, благоде́телю душ на́ших, яко и в настоя́щий день сподо́бил еси́ нас Небе́сных Твои́х и Безсме́ртных Та́инств. Испра́ви наш путь, утверди́ ны во стра́се Твое́м вся́, соблюди́ наш живо́т, утверди́ на́ша стопы́, моли́твами и моле́ньми Сла́вныя Богоро́дицы и Присноде́вы Мари́и, и всех Святы́х Твои́х.

[Литургия свт Николая:

Благодарим Тя, Господи Боже наш, о причащении Святых Пречистых, Безсмертных и Небесных Твоих Таин, ихже дал еси нам во благодеяние, и освящение, и исцеление душ и телес наших. Сам, Владыко всех, даждь быти нам причастию Святаго Тела и Крове Христа Твоего, в веру непостыдну, в любовь нелицемерну, в преумножение премудрости, во исцеление души и тела, во отгнание всякаго сопротивнаго, в снабдение Заповедей Твоих, во ответ благоприятен, иже на страшнем судищи Христа Твоего.]

Потом глаголем:

Бу́ди и́мя Госпо́дне благослове́нно отны́не и до ве́ка: (трижды).

И читаются первые 10 стихов 33 псалма до слов «Приидите, чада, послушайте мене». В это время все приготовленное должно быть убрано и сложено на места. Для этого протираем платом дискос и потир, передвигаем сосуды выше или сбоку илитона на свободные места, положив на дискос сложенную звездицу, копие и лжицу.
Крестим антиминсной губой антиминс, целуем изображение Тридневнаго Ложа Христова, кладем губу чуть выше линии нижнего перегиба, и начинаем сворачивать антиминс. Сперва - верхнюю часть, затем - нижнюю, а затем - левую и правую, и, точно в таком же порядке, складываем илитон (вокруг антиминса).

После чего убираем сосуды в шкаф или тумбочку. В случае же использования постоянного престола, устанавливаем дискос слева, а потир справа, вплотную друг к другу, выше илитона и покрываем их частично свернутым платом для причащения, оставив его для просушивания от остатков находящейся на нем влаги. После чего через час-два можно будет свернуть его и положить на антиминс, а сосуды, отдельно от Евангелия или совместно с ним, покрыть специальным покровом.

А затем, творит вертикально взятым в обе руки святым Евангелием над свернутым илитоном образ креста на выделенных словах (верх-низ-лево-право):

Я́ко Ты еси́ освяще́ние на́ше, и Тебе́ сла́ву возсыла́ем, Отцу́, - и Сы́ну, - и Свято́му – Ду́ху, ны́не, и при́сно, и во ве́ки веко́в.

И кладет его поверх илитона (убирая на место хранения только после службы).

 Раздаем антидор (если есть) и благословляем народ:

Благослове́ние Госпо́дне на ва́с,/ Того́ благода́тию/ и человеколю́бием,/ всегда́,/ ны́не/ и при́сно,/ и во ве́ки веко́в.

Возглашаем: Сла́ва Тебе́, Христе́ Бо́же, Упова́ние на́ше, сла́ва Тебе́

Сла́ва, и ны́не: Го́споди, помилу́й (трижды) .Благослови.

И произносим отпуст:

Воскресы́й из ме́ртвых, (это начало читается только в воскресные дни) Христо́с, и́стинный Бог наш,/ моли́твами Пречи́стыя Своея́ Ма́тере,/ святы́х сла́вных и всехва́льных Апо́стол,/ и́же во святы́х отец на́ших/ Архистрати́га Бо́жия Серафи́ма/ и святи́теля Иоанна, архиепи́скопа Константи́на гра́да, Златоу́стаго,/[святаго Архистратига Божия Серафима, и́же во святы́х оте́ц на́ших Святи́телей Никола́я архиепи́скопа Мир Лики́йских и Васи́лия Вели́каго, архиепи́скопа Кесари́и Каппадоки́йския] и свята́го (имяре́к), и́хже есть храм, и и́хже есть день:/ святых и праведных Богоотец Иоакима и Анны, и всех святы́х,/ поми́лует, и спасе́т нас,/ я́ко Благ/ и Человеколю́бец.

И читаем, если есть время, благодарственные молитвы, где вместо тропаря и кондака святителям, читается тропари и кондаки святых, именами которых названа Литургия, и обычное окончание молитв

Литургия Архистратига Серафима:

Глас 4: От ю́ности Христа́ возлюби́л еси́, блаже́нне,/ и Тому́ Еди́ному рабо́тати пла́менне вожделе́в,/ непреста́нною моли́твою и трудо́м в пусты́ни подвиза́лся еси́,/ умиле́нным же се́рдцем любо́вь Христо́ву стяжа́в,/ избра́нник возлю́блен Бо́жия Ма́тере яви́лся еси́./ Сего́ ра́ди вопие́м ти:// спаса́й нас моли́твами твои́ми, Серафи́ме, преподо́бне о́тче наш.

Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху

Глас 2: Ми́ра красоту́ и я́же в не́м тле́нная оста́вив, преподо́бне,/ в Саро́вскую оби́тель всели́лся еси́,/ и та́мо а́нгельски пожи́в,/ мно́гим путь был еси́ ко спасе́нию,/ сего́ ра́ди и Христо́с тебе́, о́тче Серафи́ме, просла́ви/ и да́ром исцеле́ний и чуде́с обогати́./ Те́мже вопие́м ти:// ра́дуйся, Серафи́ме, преподо́бне о́тче наш.

[Литургия свт. Николая:

Тропарь святителю Николаю, глас 4:

Пра́вило ве́ры и о́браз кро́тости,/ воздержа́ния учи́теля/ яви́ тя ста́ду твоему́/ Я́же веще́й и́стина;/ сего́ ра́ди стяжа́л еси́ смире́нием высо́кая,/ нището́ю бога́тая,/ о́тче священнонача́льниче Нико́лае,/ моли́ Христа́ Бо́га/ спасти́ся душа́м на́шим.


Дата добавления: 2019-02-22; просмотров: 160; Мы поможем в написании вашей работы!

Поделиться с друзьями:






Мы поможем в написании ваших работ!