ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ



Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”

Інститут культури і мистецтв

 

 

Кафедра образотворчого мистецтва та

професійної майстерності

 

ОСНОВНІ ВИМОГИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВИХ РОБІТ

Укладач:

викладач кафедри образотворчого мистецтва

та професійної майстерності

Філатьєва Тетяна Володимирівна

Луганськ - 2011

ТЕМАТИКА КУРСОВИХ РОБІТ

З «МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА»

ДЛЯ СТУДЕНТІВ ІІІ КУРСУ

Спеціальності

«Декоративно-прикладне мистецтво» (художня кераміка, художній метал)

1. Розвиток творчих здібностей школярів в ході позакласних занять з кераміки. _________________________

2. Процес інтеграції як інновація в сучасній мистецькій освіті___________________

3. Організаційні особливості роботи вихователя позашкільного закладу та вчителя образотворчого мистецтва загальноосвітньої школи (порівняльний аналіз)________________________

4. Особливості мистецької освіти в Україні та за рубежем._____________

5. Дизайноосвіта в художньо-творчій навчальній діяльності учнів 1 – 4 класів. ______________________

6. Використання інноваційних методів на уроках образотворчого мистецтва в школі______________________________

7. Комп’ютеризація уроків образотворчого мистецтва в сучасній загальноосвітній школі.________________

8. Бесіди про мистецтво на уроках образотворчого мистецтва, їх роль у вихованні особистості.__________________

9. Роль нестандартних уроків образотворчого мистецтва в гармонічному розвитку особистості дитини.____________________

10. Розвиток основ образотворчої грамотності в дітей молодшого шкільного віку._________________________

(Педагогіка і методика середньої освіти. Образотворче мистецтво)

1. Педагогічний малюнок як важливий наочний метод викладу навчального матеріалу___________________

2. Психолого-педагогічні особливості організації навчального процесу в системі позашкілля___________________

3. Міжпредметні зв’язки на уроках образотворчого мистецтва в загальноосвітній школі____________________

4. Особливості реалізації завдань художньо-естетичного виховання в 5 – 7 класах загальноосвітньої школи_______________________

5. Формування особистості школяра в процесі малювання з натури___________________________

6. Особливості художньо-творчої діяльності з паперової пластики та аплікації в початковій школі на уроках образотворчого мистецтва._______________________

7. Специфіка роботи в галузі образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва з дітьми з проблемами в розвитку, дітьми-інвалідами.________________________

8. Особливості художньо-творчої роботи з обдарованими дітьми в різних закладах освіти (Загальноосвітня школа – художня школа. Порівняльний аналіз).___________________

9. Методика знайомства дітей 5 – 7 класів з натюрмортом. ____________________________

10. Навчання елементам дизайну як умови розвитку дитячої образотворчості дітей старшого шкільного віку._______________________

11. Гра як засіб розвитку зорово-образного мислення дітей молодшого шкільного віку.__________________________

12. Використання елементів стилізації форм рослинного і тваринного світу у розвитку навичок декоративно-орнаментального малювання учнів початкових класів._______________________________

13. Методика формування у школярів навичок живопису в процесі малювання натюрморту.__________________________

14. Методика формування у школярів навичок живопису в процесі малювання пейзажу.__________________________

15. Методика формування ігрової діяльності у молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва.______________________

16. Методи формування навичок виконання тематичної композиції в учнів загальноосвітньої школи._________________________

17. Методика формування відчуття кольору в процесі малювання натюрморту в початковій школі.________________________

18. Особливості формування навичок кольоротворення на уроках образотворчого мистецтва.________________________

19. Методика ознайомлення школярів з видами й жанрами образотворчого мистецтва.________________________

20. Використання засобів педагогічного малювання у процесі удосконалення навичок образотворчої діяльності школярів._______________

 

Зразок оформлення титульної сторінки курсової роботи

 

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

ДЗ „ Луганський національний університет імені Тараса Шевченка ”

Інститут культури і мистецтв

                                                                                                             Кафедра образотворчого мистецтва та

професійної майстерності

 

КУРСОВА РОБОТА

з «»

 

на тему: «ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОГО ГОНЧАРСТВА»

 

 

Студента ІV курсу

напряму підготовки 0202 «Мистецтво»

спеціальності «»

Маслова Д.

Керівник: викладач кафедри образотворчого мистецтва та професійної майстерності

Галак Н. В.

Національна шкала ________________   

Кількість балів:__________Оцінка: ECTS _____

 

Члени комісії     ________________ ___________________________

(підпис)                   (прізвище та ініціали)

________________ ___________________________

(підпис)                   (прізвище та ініціали)

________________ ___________________________

(підпис)                    (прізвище та ініціали

 

Луганськ – 2013 рік


ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ

 

1. Обсяг курсової роботи – 30 – 35 сторінок. Робота повинна бути надрукована на одній стороні аркуша нелінованого або цінованого паперу стандартного формату (А-4). Текст курсової роботи у друкованому вигляді додається на диску. Для оформлення робо­ти використовується звичайний "зкорозшивач".

2. Текст роботи розміщується на аркуші з урахуванням стандартних відступів: зверху – 2 – 2,5 см: знизу – 2,5 см; ліворуч – 3 см; праворуч – 1 – 1,5 см.

3. Кількість рядків на аркуші відповідає кількості рядків на друкованій сторі­нці через 1,5 інтервали (29 – 30 рядків).

4. Кожний розділ або параграф курсової роботи починається з нової сторінки. Заголовок розділу або параграфу обов'язковий.

5. Цитати подаються у двох варіантах:

· понизу сторінки із зазначенням автора, назви, вихідних даних, сторін­ки;

· за нумерацією списку використаної літератури із позначенням в дуж­ках номеру джерела та сторінки. Наприклад, [9,36].

6. Титульна сторінка курсової роботи оформлюється за зразком (на комп'ютері, за допомогою трафарету тощо з урахуванням ес­тетичних вимог до письмових робіт).

7. На другій сторінці подається зміст роботи. Наприклад:

Вступ..................................………………... ..3-7

Розділ І. (Назва розділу)...............……..… ...8-16

1.1. (Назва параграфу)......…...... ..8 - 11

1.2. (Назва параграфу)........... …..12 - 16

Розділ II. (Назва розділу)................……..…17 - 28

2.1. (Назва параграфу)..........…. .17 - 21

2.2. (Назва параграфу).........……22 - 28

Висновки ......... ...................………………29 - 31

Список використаної літератури..........…...32 - 33

Додатки...........................................……… 34 - 40

8. Бібліографічні посилання подаються за існуючими нормативами. Наприк­лад:

· Русова С. Вибрані педагогічні твори / Русова Софія - К. : Освіта, 1996. - 304с.

· Основы педагогического мастерства : [Учеб. Пособие] / Под ред. И.А. Зязюна. - М. : Просвещение, 1989. - 302с.

· Савченко О. Від людини освіченої - до людини культури : Ціннісні орієнтації загальноосвітньої підготовки учнів / Оксана Савченко // Рідна школа. – 1996. -№ 5 – 6. – С.2-4.


Дата добавления: 2019-01-14; просмотров: 118; Мы поможем в написании вашей работы!

Поделиться с друзьями:






Мы поможем в написании ваших работ!