Результати роботи програми обробки двохвимірних масивів даних.



Запустивши програму бачимо меню де потрібно вибрати пункт 1 чи то пункт 2 , що відповідають за спосіб введення матриці (рис. 1) :

Рис. 1

Вибираємо пункт 2 , тобто введення матриці з клавіатури , тепер вводимо розмірність матриці у вигляді 1-го числа N, у даному випадку введемо 5 , та заповнюємо нашу матрицю даними (рис. 2)

:

Рис. 2

Після заповнення матриці даними бачимо її вигляд , та нове меню , пункти якого і є виконанням вище поставлених завдання обробки матриці (Рис. 3):

 

Рис. 3

Обираємо 1 пункт, тобто обраховуємо суму та кількість парних елементів

(Рис. 4) , маємо:

Рис. 4

Як бачимо сума та кількість елементів обрахована правильно .

Обираємо пункт 2 , тобто перетворення непарних елементів на 0 , проводимо дану операцію із такими ж самими вхідними даними (Рис. 5):

Рис. 5

Як бачимо всі непарні елементи були замінені нулями.

Обираємо пункт 3 ,тобто знаходимо кількість нулів у відповідних стовпцях, скористуємося даними із константної матриці (рис. 6), маємо:

Рис. 6

Легко бачити , що нулі присутні саме у 4 стовпці і їх кількість 2 , що і стало результатом виконання відповідного пункту програми .

Обираємо пункт 4 , тобто створюємо нову матрицю  шляхом додавання і –го елементу до і+1 елементу відповідного рядку , , якщо і-ий елемент рядку є останній то додаємо до нього перший елемент цього ж рядку , та виводимо на дисплей новоутворену матрицю (Рис . 7), скористаймося константним способом введення початкової матриці :

Рис . 7

Отримуємо коректний результат .

 

Результати роботи програми роботи із рядковими змінними

Вводимо рядок який не містить більше одного символу «,» та закінчується крапкою (Рис . 8), маємо :

Рис. 8

В результаті бачимо повідомлення про те , що рядок введений без помилок .

Тепер введемо рядок що буде містити більше однієї коми (Рис . 9), маємо :

Рис . 9

В результаті бачимо повідомлення про помилку введення .

 


 

ВИСНОВОК

В даній розрахунково-графічній роботі з дисципліни “Програмування на асемблері” було закріплено навички зі створення програм на «Асемблері» , а саме при роботі із двохвимірними масивами, де потрібні були знання про регістри , команди ,арифметичні операції , переривання , та їх функції , а також при роботі із рядковими даними . Було виконано всі вище поставленні завдання у вигляді написання відповідних програм та розглянуто результати їх роботи на конкретних прикладах .

 


 

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

1. Пирогов В. Ю. Assembler. Учебный курс / В. Ю. Пирогов. – М.: Издатель Молчагева С. В., Издательство Нолидж, 2001. – 848 с.

2. Пирогов В. Ю. Ассемблер для Windows / В. Ю. Пирогов.- М.: Издатель Молгачева С.В., 2002. – 552 с.

3. Рудаков П. И. Язык ассемблера: уроки программирования / К. Г. Рудаков, П. И. Финогенов. – М. – ДИАЛОГ-МИФИ, 2001. – 640 с.

4. Юров В. И. Assembler. Практикум / В. И. Юров. – СПб.: Питер, 2006. – 399 с.

5. Голубь Н. Г. Искусство программирования на Ассемблере. Лекции и упражнения / Н. Г. Голубь. – [2-е изд., испр. и доп.]. – СПб.: ООО «ДиаСофтЮП», 2002. – 656 с.


Дата добавления: 2018-10-27; просмотров: 179; Мы поможем в написании вашей работы!

Поделиться с друзьями:






Мы поможем в написании ваших работ!