У відповідях під якими номерами правильно вказано, що з нищенаведеного характеризує розуміння свободи, за Джоном Локом?



1) Свобода - це відповідальність людини за розумний вибір свого способу життя;

2) Свобода людини є міри, ступеня розумності людини, міри пізнання нею вищих (божественних) цілей свого буття і діяльністю відповідно до необхідних правил, які диктуються цими цілями і випливають з них;

3) Свобода – це діяльність відповідно до розумно пізнаної необхідності;

4) Свобода - це гарантія від свавілля;

5) Свобода – це основа всіх інших прав людини;

6) Свобода можлива тільки на основі і в межах пізнання природної необхідності;

7) Свобода передбачає дотримання законів природи, які стали законами суспільства;

8) Там, де немає законів, там немає і свободи;

9) Політична спільність створюється для того, щоб краще гарантувати свободу;

 

№ 857, 1, 3, 1, 120

У відповідях під якими номерами правильно вказано, що з нищенаведеного характеризує помірковані форми правління за Монтеск'є?

1) Відносини між правителями і громадянами здійснюються у правовій формі;

2) Державна влада розділена між різними соціальними силами;

3) Державна влада розподілена між різними установами;

4) Різні соціальні сили, установи і посадові особи, між якими розділена і розподілена державна влада, здійснюють взаємний контроль;

5) Різні соціальні сили, установи і посадові особи, між якими розділена і розподілена державна влада, здійснюють взаємне стримування від зловживання владою та порушення законів;

6) Відносини між правителями і громадянами базуються на солідарності та еквіваленті;

7) Державна влада розділена між різними політичними партіями;

8) Державна влада розподілена між різними регіонами;

9) Різні соціальні сили, установи і посадові особи, між якими розділена і розподілена державна влада, консолідовано здійснюють єдину владу;

 

Що з нищенаведеного правильно характеризує розуміння законодавчого процесу та вимог до законодавця за Монтеск'є?

1) Позитивні закони держави не результат свавільної діяльності законодавця;

2) Позитивні закони не проста проекція природних законів, що випливають з розумної і вічної природи людини;

3) Позитивні закони результат закономірного впливу факторів суспільного розвитку на правотворчий процес;

4) Законодавець - це, перш за все, вчений, дослідник, який керується у процесі створення законів об'єктивними закономірностями, які діють у суспільстві;

5) Законодавець повинен виражати у позитивних законах суспільні відносини, що склалися у суспільстві;

6) Позитивні закони держави результат свавільної діяльності законодавця;

7) Позитивні закони проста проекція природних законів, що випливають з розумної і вічної природи людини;

8) Позитивні закони результат випадкового впливу факторів суспільного розвитку на правотворчий процес;

9) Законодавець повинен виражати у позитивних законах суспільні відносини, що повинні скластися у суспільстві;

 

У відповідях під якими номерами правильно вказано, який законодавець, на думку Монтеск'є, може адекватно відобразити у своїй діяльності справедливе право в державі?

1) Тільки освічений законодавець;

2) Тільки законодавець наділений достатньо розвинутими розумовими здібностями;

3) Тільки законодавець який має знання про цілі нормотворчості;

4) Тільки законодавець який має знання про принципи нормотворчості;

5) Тільки законодавець який має знання про правила нормотворчості;

6) Тільки політично грамотний законодавець;

7) Тільки досвідчений законодавець;

8) Тільки законодавець, який виражає волю народу;

9) Тільки законодавець обізнаний з основами права та знаннями про державу;

 

У відповідях під якими номерами правильно вказано, як Джамбаттіста Віко розглядав становлення та розвиток держави і права?

1) Не просто, як історію установ, організацій і законів;

2) Виключно як історію установ, організацій і законів;

3) Розвиток політико-правової природи людини;

4) Розвиток морально-духовної природи людини;

5) Розвиток політико-правової свідомості людини;

6) Розвиток діяльності у політичному житті;

7) Розвиток діяльності людини у суспільному житті;

8) Розвиток діяльності людини у правовому житті;

9) Розвиток діяльності суспільства у економічному, в т.ч. в аспекті приватної власності, житті;

 

У відповідях під якими номерами правильно вказано ознаки характерні для "віку богів" (дитинство людства) за Джамбаттістом Віко?

1) Характерний демократично-ліберальний тип нормативного регулювання;

2) Характерний тип нормативного регулювання який у зародковому стані містить початки права;

3) Організація соціальної влади цього періоду — це патріархальна теократія;

4) В основі організації соціальної влади цього періоду лежить патріархальна сім'я;

5) Право цього періоду було правом патріархів;

6) В цей період боги вважалися безпосередніми правителями;

7) В основі організації соціальної влади цього періоду лежить сучасна релігія;

8) Характерний теократично-патріархальний тип нормативного регулювання;

9) Характерний тип нормативного регулювання який у зародковому стані містить початки громадянського суспільства;

 

У відповідях під якими номерами неправильно вказано ознаки характерні для "віку богів" (дитинство людства) за Джамбаттістом Віко?

1) Характерний демократично-ліберальний тип нормативного регулювання;

2) Характерний тип нормативного регулювання який у зародковому стані містить початки права;

3) Організація соціальної влади цього періоду — це патріархальна демократія;

4) В основі організації соціальної влади цього періоду лежить патріархальна сім'я;

5) Право цього періоду було правом патріархів;

6) В цей період боги вважалися безпосередніми правителями;

7) В основі організації соціальної влади цього періоду лежить сучасна релігія;

8) Характерний теократично-патріархальний тип нормативного регулювання;

9) Характерний тип нормативного регулювання який у зародковому стані містить початки громадянського суспільства;

 

У відповідях під якими номерами правильно вказано ознаки характерні для "віку богів" (дитинство людства) за Джамбаттістом Віко?

1) Характерний теократично-патріархальний тип нормативного регулювання;

2) Характерний тип нормативного регулювання який у зародковому стані містить початки верховенства права;

3) Організація соціальної влади цього періоду — це патріархальна теократія;

4) В основі організації соціальної влади цього періоду лежить первісна релігія;

5) Право цього періоду було не правом патріархів, а безпосередньо правом богів;

6) В цей період боги вважалися безпосередніми правителями;

7) Природа людини в цей період отримує, відповідно до світового розуму, можливість повного розвитку;

8) Право цього періоду є "волею законодавця, вираженою в його законі";

9) За допомогою законів аристократи захищають свої інтереси, нав'язуючи свою волю всьому суспільству;

 

У відповідях під якими номерами неправильно вказано ознаки характерні для "віку богів" (дитинство людства) за Джамбаттістом Віко?

1) Право цього періоду є "волею законодавця, вираженою в його законі";

2) Характерний тип нормативного регулювання який у зародковому стані містить початки верховенства права;

3) Організація соціальної влади цього періоду — це патріархальна теократія;

4) В основі організації соціальної влади цього періоду лежить первісна релігія;

5) Право цього періоду було не правом патріархів, а безпосередньо правом богів;

6) В цей період боги вважалися опосередкованими правителями;

7) Природа людини в цей період отримує, відповідно до світового розуму, можливість повного розвитку;

8) Характерний теократично-патріархальний тип нормативного регулювання;

9) За допомогою законів аристократи захищають свої інтереси, нав'язуючи свою волю всьому суспільству;

 

У відповідях під якими номерами правильно вказано ознаки характерні для "віку героїв" (юність людства) за Джамбаттістом Віко?

1) Це демократична республіка, яка обумовлювала і відповідні риси права і законодавства;

2) Тут закони створюються для користі правлячих;

3) Право цього періоду є "волею законодавця, вираженою в його законі";

4) За допомогою законів аристократи захищають свої інтереси, нав'язуючи свою волю всьому суспільству;

5) Право стосується тільки незначної верстви людей — привілейованої правлячої меншості, — обплутане і придавлене грубою силою та втілене у примітивній формі, як привілей "благородних", на противагу цілковитій безправності слуг, рабів, плебеїв;

6) Право цього періоду є патриціанським, аристократичним;

7) Організація соціальної влади цього періоду — це патріархальна теократія;

8) В основі організації соціальної влади цього періоду лежить первісна релігія;

9) Право цього періоду було не правом патріархів, а безпосередньо правом богів;

 

У відповідях під якими номерами правильно вказано ознаки характерні для "віку героїв" (юність людства) за Джамбаттістом Віко?

1) Це аристократична республіка, яка обумовлювала і відповідні риси права і законодавства;

2) Тут закони створюються для користі підданих;

3) Притаманні природі людини, як розумній істоті, принципи права а разом з ними і право в цілому, досягають свого розвинутого стану;

4) За допомогою законів аристократи захищають свої інтереси, нав'язуючи свою волю всьому суспільству;

5) Право стосується тільки незначної верстви людей — привілейованої правлячої меншості, — обплутане і придавлене грубою силою та втілене у примітивній формі, як привілей "благородних", на противагу цілковитій безправності слуг, рабів, плебеїв;

6) Право цього періоду є патриціанським, аристократичним;

7) Право цього періоду є "волею законодавця, вираженою в його законі";

8) Характерний теократично-патріархальний тип нормативного регулювання;

9) Характерний тип нормативного регулювання який у зародковому стані містить початки громадянського суспільства;

 

У відповідях під якими номерами неправильно вказано ознаки характерні для "віку героїв" (юність людства) за Джамбаттістом Віко?

1) Це аристократична республіка, яка обумовлювала і відповідні риси права і законодавства;

2) Тут закони створюються для користі всього суспільства;

3) Право цього періоду є "волею народу, вираженою в його законі";

4) За допомогою законів аристократи захищають свої інтереси, нав'язуючи свою волю всьому суспільству;

5) Право стосується всіх верств людей, а не привілейованої правлячої меншості, тому не обплутане і придавлене грубою силою та втілене у примітивній формі, як привілей "благородних", на противагу цілковитій безправності слуг, рабів, плебеїв;

6) Право цього періоду є патриціанським, аристократичним;

7) Право цього періоду є "волею законодавця, вираженою в його законі";

8) Характерний теократично-патріархальний тип нормативного регулювання;

9) Характерний тип нормативного регулювання який у зародковому стані містить початки громадянського суспільства;

#23589

 

У відповідях під якими номерами правильно вказано ознаки характерні для "віку людей" (зрілість людства) за Джамбаттістом Віко?

1) Природа людини в цей період отримує, відповідно до світового розуму, можливість повного розвитку;

2) Встановлюється людське спілкування у власному розумінні, громадянське суспільство для всіх людей;

3) Право, як масштаб і норма свободи, не поширюється на всіх людей;

4) В цей період повний розвиток отримують три взаємопов'язані засади (основи) права: власність, свобода і захист;

5) Притаманні природі людини, як розумній істоті, принципи права, а разом з ними і право в цілому, досягають свого розвинутого стану;

6) Право цього періоду є патриціанським, аристократичним;

7) Право цього періоду є "волею законодавця, вираженою в його законі";

8) Право, як масштаб і норма свободи, поширюється на всіх людей;

9) Право цього періоду було не правом патріархів, а безпосередньо правом богів;

 

У відповідях під якими номерами неправильно вказано ознаки характерні для "віку людей" (зрілість людства) за Джамбаттістом Віко?

1) Характерний теократично-патріархальний тип нормативного регулювання;

2) Характерний тип нормативного регулювання який у зародковому стані містить початки верховенства права;

3) Право, як масштаб і норма свободи, поширюється на вибраних людей;

4) В цей період повний розвиток отримують три взаємопов'язані засади (основи) права: власність, свобода і захист;

5) Притаманні природі людини, як розумній істоті, принципи права а разом з ними і право в цілому, досягають свого розвинутого стану;

6) Встановлюється людське спілкування у власному розумінні, громадянське суспільство для всіх людей;

7) Право цього періоду є "волею законодавця, вираженою в його законі";

8) Право, як масштаб і норма свободи, поширюється на всіх людей;

9) Право цього періоду було не правом патріархів, а безпосередньо правом богів;

 

У відповідях під якими номерами правильно вказано наслідки для індивіда і нації того, що держава починає надмірно опікувати людей, брати на себе патерналістську місію, за Вільгельмом фон Гумбольдтом?

1) Розрахунок громадян на турботу про них правителя, уряду чи чиновника розслаблює їхню волю й енергію;

2) Відучує громадян самостійно вирішувати проблеми, які виникають у житті;

3) Відучує громадян самостійно долати труднощі, які виникають у житті;

4) Постійне очікування допомоги з боку держави, у кінцевому підсумку, повертається бездіяльністю людини;

5) Ким часто та інтенсивно керують, легко жертвує залишками своєї самостійності і впадає в апатію;

6) Кожен сподівається на турботливу допомогу ближнього щодо самого себе;

7) Кожен громадянин проявляє готовність взяти на себе турботу про долю своїх співгромадян;

8) Ця обставина посилює співчуття до ближнього і робить людей більш готовими до надання взаємної допомоги;

9) Розрахунок громадян на турботу про них правителя, уряду чи чиновника посилює їхню волю й енергію;

 

У відповідях під якими номерами правильно вказано наслідки для індивіда і нації того, що держава починає надмірно опікувати людей, брати на себе патерналістську місію, за Вільгельмом фон Гумбольдтом?

1) Розрахунок громадян на турботу про них правителя, уряду чи чиновника посилює їхню волю й енергію;

2) Привчає громадян самостійно вирішувати проблеми, які виникають у житті;

3) Відучує громадян самостійно долати труднощі, які виникають у житті;

4) Постійне очікування допомоги з боку держави, у кінцевому підсумку, повертається активною діяльністю людини;

5) Громадянин, яким часто та інтенсивно керують, легко жертвує залишками своєї самостійності і впадає в апатію;

6) Кожен сподівається на турботливу допомогу держави щодо самого себе;

7) Кожен громадянин звичайно, тим безперечніше передасть державі турботу про долю своїх співгромадян;

8) Ця обставина підриває співчуття до ближнього і робить людей менш готовими до надання взаємної допомоги;

 

У відповідях під якими номерами неправильно вказано наслідки для індивіда і нації того, що держава починає надмірно опікувати людей, брати на себе патерналістську місію, за Вільгельмом фон Гумбольдтом?

1) Розрахунок громадян на турботу про них правителя, уряду чи чиновника розслаблює їхню волю й енергію;


Дата добавления: 2018-09-22; просмотров: 244; Мы поможем в написании вашей работы!

Поделиться с друзьями:






Мы поможем в написании ваших работ!