Драматургія культурно - дозвіллєвої програми включає обов’язкові елементи, що є зайвого.



Варіанти відповідей:

1. Мета як очікуваний ефект від організованого спілкування учасників;

2. Характеристика відповідного методичного принципу (або принципів);

3. Творчість та свобода використання форм, засобів і способів організації діяльності учасників;

4. Логіка використання форм, засобів і способів організації діяльності учасників;

5. Набір умов її ефективної реалізації;

6. Невизначеність мети культурно-дозвіллєвої програми, як необов’язкової її складової.

Правильна відповідь:

Вага запитання:5

36.Тип:Множинний вибір/Множинна відповідь

Питання: Що є зайвою у послідовності головних етапів роботи над сценарієм?

Варіанти відповідей:

1. Вигадка сценарію в цілому;

2. Складання сценарного плану;

3. Збирання сценарного матеріалу;

4. Перевірка сценарного матеріалу;

5. Створення творчої заявки на сценарій;

6. Створення чернетки сценарію;

7. Створення остаточного(чистового) варіанту сценарію.

Правильна відповідь:

Вага питання: 5

37. Тип: Відповідність.

Питання: Оберіть відповідність назв та характеристик методичних засобів збору сценарного матеріалу.

Варіанти відповідей:

А. Деякі невмілі сценаристи нотують необхідні їм факти та різноманітні відомості на випадкових папірцях і шматочках паперу, які потім попадають хтозна-куди. Переплутуються та губляться. Таким чином, може пропасти вся підготовча робота. Цей засіб, мабуть, взагалі неможна вважати методичним пристосуванням, це, скоріше, демонстрація професійної неспроможності автора. 1. Засіб графікові-табличний
Б. це найбільш розповсюджений засіб, що використовується майже усіма сценаристами-початківцями та самоуками. Ніякої особливої методології в ньому нема. А полягає він в тому, що автор майбутнього сценарію бере якійсь зошит чи блокнот і записує у нього ввесь матеріал, який йому зустрічається, як трапиться – без певної логіки та послідовності. Потім цей зошити – блокнот перегортається нескінченно у пошуках потрібного матеріалу, коли сценарист вибудовує сценарну структуру. Вказаний засіб не зручний ще і тому, що не дає змоги розташувати факти у потрібній авторові послідовності, вибудувати якусь логіку, що відповіла б авторському задуму згідно сценарного плану. 2. Засіб зошитово-блокнотний
В. Згідно методики використання цього пристосування сценаристові треба підготувати деяку кількість паперових карток, бажано розміром з усім добре відому бібліографічну картку. Їх можна нарізати з паперу будь-якої якості, навіть вже використаного з одного боку. А потім маючи у кишені невеличку картонну коробочку з цими картками, можна спокійно збирати потрібний матеріал. 3. Засіб паперово-випадковий
Г. Зміст цього засобу полягає в тому, що сценарист розкреслює у відповідності з позиціями сценарного плану великі графіки чи таблиці на аркушах креслярського паперу (ватман, напівватман тощо), а потім вписує у ці таблиці необхідні відомості. Засіб цей, безумовно, вкрай наочний, але дуже складний, бо потребує багато часу для свого виконання, а потім ще й незручний у використанні, аркуші, ці потрібно розкласти чи повісити, вони не зручні для ретельного вивчення та внесення потрібних змін у процесі роботи над сценарієм. 4. Засіб картковий або картотечний

Правильна відповідь:

А-            , В-         , С-       , Д-   .

Вага запитання: 5

38. Тип:Істина/Хибність

Питання: Вірогідність документального матеріалу – це засіб драматизму сценарної творчості, яке майже не впливає на глядацьке сприйняття.

Правильна відповідь:

Вага запитання:2

39.Тип:"Заповніть бланк"

Питання: як називається коротеньке, обсягом в один-півтора паперові аркуші, викладення загального сценарного задуму драматурга, стислий переказ змісту майбутнього сценарію, найголовніших подій та позицій сценарного плану?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 5

40.Тип: Так/Ні

Питання:  Вірно лі ствердження, що складання сценарного плану – це завжди особиста справа автора. Зміст цього плану нікого, окрім автора, не стосується. Сценарист взагалі не зобов’язаний будь-кому демонструвати цей план?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 2

 

41.Тип: "Заповніть бланк"

Питання: Як називаються усі репліки, монологи та діалоги у сценарії?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 5

42.Тип: Множинний вибір/Множинна відповідь

Питання:  До схеми сценарного плану входять чотирнадцять питань, які з них є зайвими?

Варіанти відповідей:

1. Тема сценарію.

2. Ідея сценарію.

3. Основні епізоди сценарію.

4. Теми основних епізодів сценарію.

5. Композиція сценарію.

6. Дійові особи сценарію.

7. Конфлікт сценарію.

8. Масовка.

9. Художній образ сценарію (сценарний хід).

10. Жанр сценарію.

11. Єдина (наскрізна) дія сценарію.

12. Засоби театралізації сценарію.

13. Прив’язка сценарію (орієнтація на певну аудиторію).

14. Графік перерв та репетицій.

15. Графік монтажу сценарного матеріалу.

16. Технічне оснащення п’єси.

Правильна відповідь:

Вага запитання: 5

43.Тип: "Заповніть бланк"

Питання: Як називаються авторські вказівки всіх різновидів у сценарії?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 5.

44.Тип: Істина/Хибність

Питання: До схеми сценарного плану входять чотирнадцять питань. Які вимагають відповіді сценариста. Послідовність цих питань продумана та відпрацьована. Але її можна порушувати це рекомендується, особливо в першій половині.

Правильна відповідь:

Вага запитання: 2

45.Тип: "Заповніть бланк"

Питання:  Як називаються предмет художнього зображення та творчого дослідження, коло питань, які відбивають важливі життєві проблеми, що цікавлять автора, коли він відбирає необхідний саме в цьому випадку сценарний матеріал?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 5

46.Тип: Так/Ні

Питання: Вірно лі ствердження, що в сценарній справі існують чіткі закономірності поділення сценарної структури на окремі частини, або епізоди?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 2

47.Тип: Множинний вибір/Єдина відповідь

Питання:  Яка рекомендована мінімальна кількість епізодів сценарію?

Варіанти відповідей:

1. одна;

2. дві;

3. три;

4. чотири.

Правильна відповідь:

Вага запитання: 3

48.Тип: Множинний вибір/Єдина відповідь

Питання: Яка рекомендована максимальна кількість епізодів сценарію, яку не можна перевищувати?

Варіанти відповідей:

1. п’ять;

2. десять;

3. дванадцять;

5. п'ятнадцять.

Правильна відповідь:

Вага запитання: 3

49.Тип: Відповідність.

Питання: Оберіть відповідність назв та характеристик особливостей сценарної драматургії окремих позицій внутрішньої композиції.

Варіанти відповідей:

А. До цієї групи матеріалів можуть бути віднесені такі важливі елементи сценарної культури, як назва сценарію, визначення його жанру, перелік дійових осіб,а також початкова  або вступна ремарка, яка містить в собі інформацію про місце події. Особливості художнього оформлення, світла, зовнішнього вигляду дійових осіб, їх появлення та характер дії у початковій частині заходу. До цих матеріалів слід віднести також афіші усіх типів, запрошення,   а інколи ще і програмивидовища.   1. Зав’язка
Б. Поєднання в одну структурну одиницю відразу двох частин композиції і є специфічною рисою драматургії масових театралізованих видовищ. В цій частині міститься початкова подія, початок конфліктної ситуації, джерело драматичної боротьби. 2. Кульмінація
В. Це, як правило, найбільший за обсягом фрагмент композиції. Найдовша структурна частина, яка містить велику кількість різних подій, що щільно пов’язана з драматургічним конфліктом сценарію. У цьому відрізку композиції відбувається дуже стрімкий розвиток теми, а в сюжетних сценаріях саме тут відбувається підсилення тиску життєвих обставин героїв. 3. Експозиція
Г. Цей відрізок сценарної структури завжди сприймається як найвищий рівень. Вершина тощо, мить найвищої напруги всіх фізичних та моральних сил дійових осіб, мить найвищого емоційного піднесення та найбільшого загострення драматургічного конфлікту. 4. Розв’язка
Д. Це заключний епізод композиції, в якому, при наявності сюжету. Відбувається розв’язання драматургічного конфлікту. 5. Розвиток дії

Правильна відповідь:

А-        , Б-    , В-     , Г-       , Д-    .

Вага запитання:5.

50. Тип:  Істина/Хибність

Питання: Обидва додаткові елементи драматургічної композиції – пролог та епілог – не є обов’язковими елементами сценарної структури, вони в’являються лише за бажання сценариста, коли матеріал сценарію та творчий задум драматурга вимагають саме такого рішення.

Правильна відповідь:

Вага запитання: 2

51.Тип: Множинний вибір/Множинна відповідь

Питання:Що є зайвого у переліку дійових осіб?

Варіанти відповідей:

1. найголовніші групи дійових осіб.

2. група дійових осіб, що вигадана сценаристом.

3. другорядні групи дійових осіб.

4. група дійових осіб, що є реальними учасниками подій, про які йдеться в сценарії.

5. група дійових осіб, що є виконавцями концертних номерів.

6. імпровізаційні відомості про персонажів.

7. додаткові відомості про персонажів.

Правильна відповідь:

Вага запитання: 5

52. Тип: Істина/Хибність

Питання: Вірно лі твердження, що вибір персонажа сценарію завжди повинен бути мотивованим, зв’язним з тематикою того чи іншого конкретного сценарію. Випадковість, невмотивованість вибору персонажів є однією з вірних ознак непрофесійності сценариста?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 2

53.Тип: Істина/Хибність

 Питання: Драматургічний конфлікт, тобто суперечка або зіткнення персонажів за якоюсь проблемою, є необов’язковим елементом кожного сценарію, кожної п’єси, кожного драматургічного твору.

Правильна відповідь:

Вага запитання: 2

54. Тип: Відповідність

Питання:Оберіть відповідність назв та характеристик типів драматичного конфлікту.

Варіанти відповідей:

А. персоніфіковане зіткнення ідей з якогось найголовнішого, глобального питання, що, як вже вказувалось вище, звичайно має форму драматургічної боротьби окремих дійових осіб або груп персонажів. 1. конфлікт в театральній п’єсі.
Б. протиставлення дійсних фактів, шарів документального матеріалу, що не має форми персоніфікованого конфлікту, а лише має вигляд зіткнення, зіставлення окремих фактів та фрагментів матеріалу, творчого змагання окремих частин та номерів, які складають структуру сценарію. 2. конфлікт в сценарії масового театралізованого видовища

Правильна відповідь:

А-     , Б-     .

Вага запитання: 5.

55.Тип: "Заповніть бланк"

Питання:  як називаються художній образ твору, втілення іі головної думки, матеріалізована ідея сценарію і, водночас, специфічний конструктивний засіб, за допомогою якого збирається, оброблюється, монтується в єдине ціле увесь драматургічний матеріал?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 5.


Дата добавления: 2018-04-15; просмотров: 181; Мы поможем в написании вашей работы!

Поделиться с друзьями:






Мы поможем в написании ваших работ!