Кондак апостолов, глас 8. Подобен: Яко начатки



Яко священная сокровища Всесвятаго Духа/ и Солнца Славы сияния, по долгу воспои́м мудрыя апостолы,/ Апе́ллия, Урва́на же и Аристову́ла,/ Ампли́я, Нарки́сса и Стахи́я,/ яже благодать собра́ Бога нашего.

Песнь 7.

Канон апостолов. Глас 1.

Ирмос: Тебе у́мную, Богородице, пещь/ разсмотряем, вернии,/ якоже бо отроки спасе́ три превозносимый,/ мир обнови, во чреве Твоем всеце́л,/ хвальный отцев Бог и препрославлен.

Терпением напа́стей изба́вистеся врага́, искушающаго вы,/ ту́чами же слова животнаго, славнии апостоли, весь угаси́сте пламень ле́сти, зовуще:/ хвальный и превозносимый отец наших Боже, благословен еси.

Пресветло и изрядно совещал еси/ и совершенно твоя, Аристову́ле, ученики, блаженне, наказа́л еси,/ яко Ипостасную Мудрость имея, тя наказу́ющу хвальнаго возвещати/ отцев Бога и препрославленна.

Верных священное совокупление священнейшими гла́сы блажи́т тя, Апе́ллие,/ кончи́ну бо блаже́нну имел еси, житие же Ангельское,/ поя́ всегда хва́льнаго отцев Бога и препрославленна.

Богородичен: Изба́ви ны от напастей, и скорбе́й, и печалей различных,/ и язы́ков нашествия, Владычице Всепетая,/ яко да Тя славим и Сыну Твоему взываем:/ хвальный отец наших Боже, благословен еси.

Ин канон мученика. Глас 4  

Ирмос: Авраа́мстии иногда́ в Вавилоне о́троцы/ пе́щный пла́мень попра́ша, пе́сньми взыва́юще:/ отец наших Боже, благословен еси.

Со огне́м лесть попирая мужески,/ Распе́ншемуся добропобедный вопияше Епима́х:/ отец наших Боже, благословен еси.

Не убояся пла́мене, ниже́ звере́й ди́виих, ниже́ мук непобеди́мый Епима́х, зовы́й:/ отец наших Боже, благословен еси.

Со Отцем Слова и Всесвятаго Духа не ве́дущим Епима́х проповедуя, взываше:/ отец наших Боже, благословен еси.

Богородичен: Неопа́льною купино́ю и росодательною пе́щию/ Ты пронаписавшаяся, Мати Чистая,/ несказа́нно бо родила́ еси воплощеннаго Христа Бога, Благословенная.

Песнь 8.

Канон апостолов. Глас 1.

Ирмос: В пещи́ о́троцы Изра́илевы,/ я́коже в горни́ле,/ добро́тою благоче́стия чисте́е зла́та блеща́хуся, глаго́люще:/ благослови́те вся дела́ Госпо́дня Го́спода,/ пойте и превозноси́те во вся веки.

В мире, якоже молния, яви́стеся, Боговидцы, попаля́юще убо лесть,/ поющия же, сы́ны дне показу́юще, и вопию́щия:/ благословите вся дела Господня Господа,/ пойте и превозносите во вся веки.

Сладкою со́лию твоих, Ампли́е, учений ле́сти гни́лость очи́стил еси./ Темже, чтуще тя, поем:/ благословите вся дела Господня Господа,/ пойте и превозносите во вся веки.

Да поется Стахи́й славный и Ампли́й, Апе́ллий же и Нарки́сс,/ Урван же и всемудрый, вопия́й верно, Аристову́л:/ благословите вся дела Господня Господа,/ пойте и превозносите во вся веки.

Богородичен: Тя и сте́ну, и прибежище, и ле́ствицу,/ к высоте преводя́щу человечество, Всенепорочная Чистая, ве́дяще, зовем:/ благословите вся дела Господня Господа,/ пойте и превозносите во вся веки.

Ин канон мученика. Глас 4

Ирмос: Во о́бразе Ангела,/ я́вльшагося в пещи́ огненней песнословцем/ Христа Бога, пойте, отроцы,/ священницы, благословите,/ людие, превозносите во вся веки.

Победителя ле́сти показавшаго и беззаконных муже́й, венцено́сца Епимаха,/ пойте, отроцы, священницы, благословите,/ людие, превозносите во вся веки.

Врача́ страсте́й и неду́гов, нам Даровавшаго, лю́тых, страстоно́сца Епимаха,/ пойте, отроцы, священницы, благословите,/ людие, превозносите Его во веки.

На земли́ память Епимаха, возвеличившаго Христа/ и Тем исцели́вшаго различныя неду́ги,/ свяще́ннии, пойте и превозносите Его во веки.

Богородичен:  Неизреченно и безсеменно заченшую и рождшую Деву Христа Бога нашего,/ пойте, дети, священницы, благословите,/ людие, превозносите Ю во веки.

Песнь 9.

Ин канон мученика. Глас 4

Ирмос: Образ чистаго Рождества Твоего/ огнепали́мая купина́ показа́ неопальная,/ и ныне на нас напа́стей свире́пеющую угаси́ти, мо́лимся, пещь,/ да Тя, Богородице,/ непрестанно величаем.

Да земныя концы́, исполненныя пре́лести борца́ и наполненныя омраче́ния безбожия,/ бла́гости светом озари́ши знания/ Твоя спасительныя зари́, Щедре,/ сим послал еси.

Явился еси тезоиме́нно, славне, спасительный клас, пшеницу требующим нося́щь,/ утверждение Богоразумия подаю́щую и гла́да у́мнаго изима́ющую,/ верою тя и любовию, священнопроповедниче, поющим.

Уста́ Божия быв, ри́торов язы́ки неглаго́ливы показал еси/ и из горта́ни вра́жия, Аристову́ле, извлекл еси ду́ши,/ и привел еси Господу спасе́ны, соверше́нны познанием.

Небеса́ убо бы́ша Боговидна живуща, Божии апостоли,/ и́же на земли́ чисто вас чтущия и искренно выну блажа́щия,/ причастники вечныя сподо́бите све́тлости.

Богородичен: Но́сиши вся Носящаго и млеко́м пита́вши всем пищу Подающаго./ Ве́лие и стра́шно, еже па́че ума́, Твое таинство,/ кивоте честна́го священия, Дево Богородице,/ тем Тя верою ублажаем.

Ин канон мученика. Глас 4

Ирмос: Тя, невместимое Слово во утро́бу вместившую,/ Небе́с простра́ннейшую и Херувимов сла́внейшую,/ Богородице Чистая, песнь ми величаем.

Ты яко возлюбил еси совершенно и умре́ти за уме́ршаго нас ради Христа./ Темже от Него в Вышних вво́инился еси, мучениче,/ егоже со Отцем и Духом песньми величаем.

Ты яко на земли́ Спаса Бога испове́дал еси пред нечестивыми мучители верно;/ ныне в вышних от Него пред Ангелы, свидетелю Епима́ше,/ и от Отца и Духа славою венчался еси.

Богородичен: Тя, светоносный облак, и Чистую и славную Деву и Матерь Божию,/ Моисею я́вльшуюся та́инственно на горе́ Сина́йстей неопали́мую купину́,/ в пе́ниих величаем.

Светилен. Подобен: Жены́, услы́шите

Божественный Аристову́л и Стахи́й пребогатый, и Апе́ллий Богомудрый, и Нарки́сс,/ и Ампли́й, и Урва́н, всемудрый,/ ныне от нас да почту́тся яко Христовы апостоли,/ и́миже мир от ле́сти многообразныя избавися.

Слава, и ныне, Богородичен:

Явилася еси преиму́щи Херувимов, Всепетая,/ Седя́щаго бо на сих ра́менах, Пречистая Отроковице,/ на объятиих Твоих носи́ла еси и Младенца млекопи́тала еси./ егоже прилежно моли о нас, поющих Тя, Богородицу воистинну.

 


Дата добавления: 2020-12-22; просмотров: 49; Мы поможем в написании вашей работы!

Поделиться с друзьями:






Мы поможем в написании ваших работ!