Посем бывает вход с кадильницею. Иерей благословляет вход.



Диакон: Прему́дрость, про́сти.

Лик: Све́те ти́хий святы́я сла́вы Безсме́ртнаго Отца́ Небе́снаго, Свята́го, Блаже́ннаго, Иису́се Христе́. Прише́дше на за́пад со́лнца, ви́девше свет вече́рний, пое́м Отца́, Сы́на и Свята́го Ду́ха, Бо́га. Досто́ин еси́ во вся времена́ пет бы́ти гла́сы преподо́бными, Сы́не Бо́жий, живо́т дая́й, те́мже мир Тя сла́вит.

Диакон: Во́нмем.

Священник: Ми́р все́м.

Диакон: Прему́дрость, во́нмем.

Чтец: Проки́мен, глас шестой:

Весели́теся о Го́споде, и ра́дуйтеся пра́веднии.

Лик: Весели́теся о Го́споде, и ра́дуйтеся пра́веднии.

Чтец, стих: Блаже́ни, и́хже оста́вишася беззако́ния.

Лик: Весели́теся о Го́споде, и ра́дуйтеся пра́веднии.

Чтец: Весели́теся о Го́споде,

Лик: и ра́дуйтеся пра́веднии.

Диакон: Премудрость.

Чтец: Бытия́ чте́ние [ Быт. 4:16–26 .]

Диакон: Во́нмем.

Чтец: Изы́де Ка́ин от лица́ Бо́жия, и всели́ся в зе́млю Наи́д, пря́мо Еде́му. И позна́ Ка́ин жену́ свою́, и заче́нши роди́ Ено́ха: и бе́ зи́ждяй гра́д, и именова́ гра́д во и́мя сы́на своего́, Ено́х. Роди́ся же Ено́ху Гаида́д, и Гаида́д роди́ Малелеи́ла: и Малелеи́л роди́ Мафуса́ла: Мафуса́л же роди́ Ламе́ха. И взя́ себе́ Ламе́х две́ жены́: и́мя еди́ной Ада́, и и́мя вторе́й Селла́. И роди́ Ада́ Иови́ла: се́й бя́ше оте́ц живу́щих в селе́ниих скотопита́телей. И и́мя бра́ту его́, иува́л: се́й бя́ше показа́вый певни́цу, и гу́сли. Селла́ же и та́я роди́ Фо́вела, се́й бя́ше млатоби́ец, кова́чь ме́ди и желе́за: сестра́ же Фо́велова, Ноема́. Рече́ же Ламе́х свои́м жена́м: Ада́ и Селла́, услы́шите гла́с мо́й жены́ Ламе́ховы, внуши́те моя́ словеса́: я́ко му́жа уби́х в я́зву мне́, и ю́ношу в стру́п мне́. Я́ко седми́цею отмсти́ся от Ка́ина, от Ламе́ха же се́дмьдесять седми́цею. Позна́ же Ада́м Е́ву жену́ свою́, и заче́нши роди́ сы́на, и именова́ и́мя ему́ Си́ф, глаго́лющи: воскреси́ бо ми́ Бо́г се́мя друго́е, вме́сто А́веля, его́же уби́ Ка́ин. И Си́фу бы́сть сы́н: именова́ же и́мя ему́ Ено́с, се́й упова́ призыва́ти и́мя Го́спода Бо́га.

Диакон: Во́нмем.

Чтец: Проки́мен, глас первый:

Бу́ди Го́споди ми́лость Твоя́ на на́с, я́коже упова́хом на Тя́.

Лик: Бу́ди Го́споди ми́лость Твоя́ на на́с, я́коже упова́хом на Тя́.

Чтец, стих: Ра́дуйтеся пра́веднии о Го́споде, правым подобает похвала.

Лик: Бу́ди Го́споди ми́лость Твоя́ на на́с, я́коже упова́хом на Тя́.

Чтец: Бу́ди Го́споди ми́лость Твоя́ на на́с,

Лик: я́коже упова́хом на Тя́.

Диакон: Повели́те.

Священник же, взем обема рукама кадильницу и свещник со свещею, стоит пред святою трапезою зря к востоком, и назнаменуя крест, глаголет:

Прему́дрость, про́сти.

Таже обратяся на запад к народу, глаголет:

Све́т Христо́в просвеща́ет всех.

Чтец: При́тчей чте́ние [ Притч. 5:5–23, 6:1–3 .]

Диакон: Во́нмем:

Чтец: Сы́не, пи́й во́ды от свои́х сосу́дов, и от твои́х кладенце́в исто́чника: Да преизлива́ются тебе́ во́ды от твоего́ исто́чника, во твои́ же пути́ да происхо́дят твоя́ во́ды. Да бу́дут тебе́ еди́ному име́ния, и да никто́же чу́ждь причасти́тся тебе́. Исто́чник твоея́ воды́ да бу́дет тебе́ тво́й, и весели́ся с жено́ю я́же от ю́ности твоея́. Еле́нь любве́, и жребя́ твои́х благода́тей да бесе́дует тебе́, твоя́ же да преды́дет тебе́, и да бу́дет с тобо́ю во вся́ко вре́мя: в дру́жбе бо сея́ спребыва́яй, умно́жен бу́деши. Не мно́г бу́ди к чужде́й, ниже́ объя́т бу́ди объя́тии не твоея́. Пред очи́ма бо су́ть Бо́жиима путие́ му́жа, вся́ же тече́ния его́ назира́ет. Законопреступле́ния му́жа уловля́ют: плени́цами же свои́х грехо́в ки́йждо затяза́ется. Се́й скончава́ется с ненака́занными: от мно́жества же своего́ жития́ изве́ржется, и погиба́ет за безу́мие.Сы́не, а́ще поручи́шися за твоего́ дру́га, преда́си твою́ ру́ку врагу́. Се́ть бо крепка́ му́жу свои́ устне́, и пленя́ется устна́ми свои́х у́ст. Твори́ сы́не, я́же а́з заповее́даю ти́, и спаса́йся.

Священник: Ми́р ти́.

Диакон: Прему́дрость.

Чтец же поет: Да испра́вится моли́тва моя, я́ко кади́ло пред Тобо́ю, воздея́ние руку́ мое́ю, же́ртва вече́рняя.

Таже правый и левый лики, и весь предстоящий в церкви народ стоит дондеже чтец пропоет, на коленях молящися. И по пропетии чтеца, первый лик поет тожде:

Да испра́вится моли́тва моя, я́ко кади́ло пред Тобо́ю, вбздея́ние руку́ мое́ю, же́ртва вече́рняя.

Чтец же и другая страна лика, и предстоящий народ стоит на коленях, молящися.

Таже чтец поет первый стих:

Го́споди, воззва́х к Тебе́, услы́ши мя; вонми́ гла́су моле́ния моего́, внегда́ воззва́ти ми к Тебе́.

И по пропетии стиха, поет вторый

Лик: Да испра́вится моли́тва моя, я́ко кади́ло пред Тобо́ю, воздея́ние руку́ мое́ю, же́ртва вече́рняя.

Тогда чтец и первый лик, и тоя страны предстоящий народ припадает на колена.

Таже чтец поет вторый стих:

Положи́, Го́споди, хране́ние усто́м мои́м и дверь огражде́ния о устна́х мои́х.

И паки первый лик поет:

Да испра́вится моли́тва моя, я́ко кади́ло пред Тобо́ю, воздея́ние руку́ мое́ю, же́ртва вече́рняя.


Дата добавления: 2020-04-08; просмотров: 131; Мы поможем в написании вашей работы!

Поделиться с друзьями:






Мы поможем в написании ваших работ!