Ин канон преподобнаго, глас 2



Ирмос: В бе́здне греховней валя́яся,/ неизсле́дную милосердия Твоего призываю бе́здну:/ от тли, Боже, мя возведи.

В темни́цу тя беззаконный вве́рже,/ Владыкою, Андрее, сохраня́ема/ и Того соблюдающа непременно Божественное хоте́ние.

Растерза́емо тело небре́гл еси/ и раздробля́емо ранами, блаженне;/ но якоже ино́му стра́ждущу терпел еси,/ Божественно укрепляемь.

Яко многоценное богатство кры́емое, отче, явля́ешися,/ предлежа лицо́м благочести́вых,/ и чудесы вся обогащаеши, почитающия тя.

Богородичен:

Разумный Тя све́щник прозря́ще дре́вле пророк,/ Божественную Свещу, Христа, Чистая, нося́щу,/ Имже вси мы просвети́хомся.

Кондак, глас 8. Подобен: Взбранной

Мужества тезоимени́тому благодарение,/ яко благочестия тайноглаго́льнику,/ похвальная воззовем от любве тебе, Богоблаженне,/ но, яко имея дерзновение ко Господу,/ от всяких лютых ны спаси, да поем:/ радуйся, отче приснопамятне.

Икос:

Ангел и́стины от Кри́та явился еси, обличи́в злоче́стия, отче,/ и с Богословным гласом, ра́нима тя зря, всемудре,/ ужасаюся стра́сти, зовя и вопия ти сицева́я:/ радуйся, Божий крепкий оружниче;/ радуйся, Господень верный угодниче;/ радуйся, хульных врагов сопротивобо́рниче;/ радуйся, злоглаго́ливых человеков обузда́ние;/ радуйся, яко пострадал еси за образ Христов;/ радуйся, яко восхласти́л еси сла́сти плотски́я;/ радуйся, яко поще́нием начала тьмы победи́л еси;/ радуйся, яко страданием Копрони́му сопроти́вился еси;/ радуйся, источниче чудес приснотеку́щий;/ радуйся, землю уясни́вый страданьми твоими;/ радуйся, верных жилище, отче;/ радуйся, наш предстателю и изба́вителю;/ радуйся, отче приснопамятне.

Песнь 7.

Пророка канон, глас 1.

Ирмос: Авраа́мстии о́троцы в пещи/ Троицу прообрази́вше,/ о́гненный пла́мень на ро́су преложи́ша/ и, поюще, вопия́ху:/ благословен еси, Боже отец наших.

Паче естества просвеще́нием, Оси́е,/ ум просвети́в твой, бу́дущих, блаженне,/ знанием обогати́лся еси,/ Владыце зовый:/ благословен еси, Боже отец наших.

Ты в руках пророков уподо́бився,/ умножил еси, Безсмертне, виде́ния, Спасе,/ различно образу́емь,/ Тебе верно вопиющим:/ благословен еси, Боже отец наших.

Израилев ты источник, спасения пролива́ющий во́ды,/ реку мирную – Христа пропове́дая, Осие,/ Емуже вопием:/ благословен еси, Боже отец наших.

Богородичен

Из Безначальнаго Отца возсия́в, из Тебе воплоти́ся, Богомати Отроковице,/ за милость неизрече́нную,/ Емуже поюще, вопием:/ благословен еси, Боже отец наших.

Ин канон преподобнаго, глас 2

Ирмос: Богопроти́вное веле́ние беззаконнующаго мучителя/ высо́к пламень вознесло есть;/ Христос же простре Богочести́вым отроко́м ро́су духовную,/ Сый благословен и препрославлен.

Возвышаемая волне́ния лука́вствия/ твоего ума не поколеба́ша, Андрее славне,/ на ка́мени знания Христова стоя́ща./ Тем небу́рное приста́нище я́ве обурева́емым был еси.

Бу́ими взыска́ньми лукавому́дрый, умом омрача́емый, укра́сти окуша́тися22 тя,/ Богословия светлостьми удобря́ема,/ но яви́ся смеха досто́ин, мудре,/ испо́лнився студа дерзновением твоим.

Ум твой манове́ньми Божественнейшими украшаемь, Андрее досточу́дне,/ звезда всесветлая всем показа́ся,/ чудесы коего́ждо верныя просвещая, хва́лящия тя.

Богородичен:

Храм была еси Живаго Бога,/ в немже жили́ще неизглаголанно сотвори, Дево Всепетая,/ на Небесех Обита́яй,/ и благости ра́ди многия Человек быти изво́лив.

Песнь 8.

Пророка канон, глас 1.

Ирмос: В пла́мени о́гненне горящия пе́щи/ сохраншаго де́ти/ и во зра́це Ангела снизше́дшаго к ним,/ пойте Господа/ и превозносите Его во веки.

Паче постиже́ния пророком данная от Божественнаго дара/ предзна́тельное де́йство и будущих знание/ пети Господа и превозноша́ти Его во веки.

Уста Богодохновенная стяжа́в и язы́к Богоглаго́лив, Оси́е,/ Богочестия свет просвеща́ющь пое́ши:/ пойте Господа и превозносите Его во веки.

Словесы́ и дея́ньми проро́чествуя,/ облича́еши люди блу́дствовавшия, обра́зно, пребогате, науча́я пети:/ пойте Господа и превозноси́те Его во веки.

Богородичен:

Соприсносу́щное Божие Бог Слово,/ от Святыя Девы воплощся, яви́ся верою вопиющим:/ пойте Господа и превозноси́те Его во веки.

Ин канон преподобнаго, глас 2

Ирмос: Пещь иногда́ о́гненная в Вавилоне де́йства разделя́ше,/ Божиим веле́нием халде́и опаля́ющая,/ ве́рныя же ороша́ющая, поющия:/ благословите вся дела́ Господня Господа.

Стра́сти плотски́я, мудре, предъумертви́в постническими по́двиги,/ пострадал еси, крепча́йше,/ Спасово подо́бие и Приснодевы, преподобне, и святых чествова́тельно лобыза́я.

Я́ростно на Христа неи́стовствующе,/ яко зве́рие свире́пии, возложи́ша, отче, умертви́ти тя./ Тем влеку́ще и бию́ще, вверго́ша в пропасть,/ свидетеля Истины тебе явственно соде́ловающе.

Чудесы́ верныя, яко вода́ми, напая́еши,/ и отго́ниши,всеблаженне, лука́вствия ду́хи,/ и очищаеши неду́ги,/ благодать врачеваний свыше прие́м от Христа Бога нашего.

Богородичен:

Явилася еси небес, Дево, простра́ннейши,/ Бога во утробе Твоей вмести́вшая, всеми Невмести́маго;/ егоже моли избавити утесне́ния, Чистая Владычице, душетле́ннаго/ благоче́стно воспевающия Тя.

Песнь 9.

Пророка канон, глас 1.

Ирмос: Радуйся, де́вственная похвало́,/ радуйся, Мати Пречистая,/ Юже вся тварь Божественными песньми велича́ем.

Честь, яко пророк, прия́л еси, Оси́е,/ прие́м венец благолепия от Бога, всеблаженне.

Всем светом озаря́емь Христовым всеизря́дне,/ даждь твоими молитвами Сего ми́лостива поющим тя.

Хвала́ми с чи́нми Ангельскими, Оси́е,/ предстои́ши, Владыку хваля́,/ пожи́в житие́ равноангельное.

Богородичен:

Спасти́ восхоте́в человека Спас и Господь,/ от Пречистыя Девы в плоть нашу оде́яся.


Дата добавления: 2019-11-16; просмотров: 137; Мы поможем в написании вашей работы!

Поделиться с друзьями:






Мы поможем в написании ваших работ!