Проект 5. «ЖАРТІВЛИВЕ ТЕСТУВАННЯ»
Мета роботи - створити програму, за допомогою якої можна б було проводити тестування. В нашій програмі використовується жартівливий тест.
Після запуску програми необхідно поставити позначки на вірних, на вашу думку, відповідях.
Для перевірки клацніть на кнопку "Перевірити"
Для виходу з програми необхідно нажати мишею на кнопці "Вихід".
Опис плану розробки програми
1. Відкрити|відчиняти| новий проект.
2. Розмістити на формі екземпляри компонентів: мітку Label (4 шт.), дві кнопки Button, RadioGroup (2 шт.), RadioButton (6 шт.)
3. Виконати наступні дії з таблиці:
Таблиця 4.
Виділений об ' єкт | Закладка вікна Odject Inspector | Ім ' я властивості / і м 'я події | Подія | ||
Form1 | Properties | Caption | Встановити ім'я форми " Тестування " | ||
Label1 (закладка Standard) | Properties
| Caption | Встановити текст надпису " 1. Скільки розбійників було у Алі-Баби?" | ||
Font | Вибрати шрифт, розмір,колір | ||||
WordWrap " True | Дозволяє набирати текст в кількох рядках | ||||
Label2 (закладка Standard) | Properties
| Caption | Встановити текст надпису " 2. Хто з'їв Червону Шапочку? " | ||
Font | Вибрати шрифт, розмір,колір | ||||
WordWrap " True | Дозволяє набирати текст в кількох рядках | ||||
Label3, Label4 (закладка Standard) | Properties
| Caption | Очистити надпис | ||
Font | Вибрати шрифт, розмір,колір | ||||
RadioGroup (2 шт.) (закладка Standard) | Properties | Caption | Очистити надпис | ||
RadioButton (6 шт.) (закладка Standard) | Properties | Caption | Запишіть 6 варіантів відповідей | ||
Button1
(закладка Standard) | Properties | Caption | Встановити текст надпису "Перевірити" | ||
Events | OnClick | Вписати код програми | |||
Button2 (закладка Standard) | Properties | Caption | Встановити ім'я кнопки " Вихід " | ||
Events | OnClick | Close |
Починаємо програмування.
Використовуємо умовний оператор "Якщо...то...інакше..." .
На мові програмування цей оператор звучить таким чином: IF…THEN…ELSE..
IF | <умова>
THEN| <гілка "Так">
ELSE | <гілка "Ні">
Як повинна працювати програма? Користувач вибирає відповідь із запропонованих, потім натискуємо кнопку "Перевірити". Програма перевіряє, чи правильно вибрані відповіді.
Якщо правильна відповідь - виводимо відповідь "Вірно" і відключаємо кнопку "Перевірку"
Інакше - відповідна відповідь і даємо можливість продовжити тест.
Отже, програмувати необхідно кнопку "Перевірити".
Редактор коду програми:
procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
begin
if radioButton3.Checked
then
Begin
label3.Caption:='Вірно ';
button1.Enabled:=True;
End
else
label3.Caption:=' 'Помилка ' ;
if radioButton5.Checked
then
Begin
|
|
label4.Caption:=' Вірно ' ;
button1.Enabled:=false;
End
else
label4.Caption:=' Помилка ';
button1.Enabled:=false;
end;
Пропишемо кнопку виходу з програми одним словом "Close"
4. Збережіть проект, запустіть і протестуйте його.
У лістингу наводиться повний текст даної програми.
unit Unit1;
interface
uses
Windows, Messages, SysUtils, Variants, Classes, Graphics, Controls, Forms,
Dialogs, StdCtrls, ExtCtrls;
type
TForm1 = class(TForm)
Label1: TLabel;
Label2: TLabel;
Button1: TButton;
Button2: TButton;
Label3: TLabel;
GroupBox1: TGroupBox;
RadioButton4: TRadioButton;
RadioButton5: TRadioButton;
RadioButton6: TRadioButton;
GroupBox2: TGroupBox;
RadioButton1: TRadioButton;
RadioButton2: TRadioButton;
RadioButton3: TRadioButton;
Label4: TLabel;
procedure Button1Click(Sender: TObject);
procedure Button2Click(Sender: TObject);
private
{ Private declarations }
public
{ Public declarations }
end;
var
Form1: TForm1;
implementation
{$R *.dfm}
procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
begin
if radioButton3.Checked
then
Begin
label3.Caption:='Вірно ';
button1.Enabled:=True;
End
else
label3.Caption:=' Помилка';
if radioButton5.Checked
then
Begin
label4.Caption:='Вірно';
button1.Enabled:=false;
End
else
label4.Caption:=' Помилка';
button1.Enabled:=false;
end;
procedure TForm1.Button2Click(Sender: TObject);
begin
Close
end;
end.
Дата добавления: 2018-10-27; просмотров: 268; Мы поможем в написании вашей работы! |
Мы поможем в написании ваших работ!