Жобалау трансцендентік деп неліктен аталады? 39 страница



13. Жобалау әрекеті қандай ғылым контекстіне енгізілді?

A. тәжірибелік - бағдарлы ғылым.

B. таза ғылымилық емес,

C. тәжірибелік

D. педагогикалық

E. психологиялық

14. «Тәжірибелік–бағдарлы ғылым» ұғымын білдіретін термин ретінде М.А.Данилов нені енгізді?

A. «педагогикалық тұрғы»

B. «философиялық тұрғы»

C. «бағдарламалық–жобалық тұрғыны»

D. «экономикалық тұрғы»

E. «тұлғалық-бағдарлы түрғы»

15. М.А.Даниловтың тәжірибелік–бағдарлы ғылым қарастыратын пәнін қалай белгіледі?

A. «өлшенетін, көрінетін, практикалық әрекеттер жүйесі»

B. «белгіленетін практикалық әрекеттер жүйесі»

C. «белгіленетін, сипатталатын, қайта жаңғыртылатын практикалық әрекеттер жүйесі»

D. «сипатталатын әрекеттер жүйесі»

E. «белгіленетін, сипатталатын, қайта жаңғыртылатын теориялық әрекеттер жүйесі»

16. Тәжірибелік–бағдарлы ғылым мақсатын:

A. «белгілі бір жүйені және оның мазмұнын дамыту»

B. «белгілі-бір ғылым саласын дамыту»

C. «белгілі-бір адамының білімін дамыту»

D. «белгілі-бір аймақты зерттеу»

E. «белгілі-бір жүйенің әдістерін дамыту»

17. В.А.Никитин қандай ұйымдастырушылық мәдениетті адамзат қоғамы дамуының ең алғашқы кезеңдері деп, ондағы әрекет жолдары мен амалдарын сол қоғам тұрғысынан сипатттап қарастырды?

A. Дәстүрден тыс

B. Жалпы

C. әлеуметтік

D. дәстүрлі

E. империкалық

18. Корпоративтік - қолөнерге бағытталған ұйымдастырушылық мәдениет қалай қарастырды?

A. ортағасырлық діни иерархия құрылымы, қалалар мен университеттер жағдайларындағы білім мен дағдыларға үйрету әдістері түрінде.

B. барлық бағыттардағы кәсіби орталарды біріктіретін әрекет ретінде ғылым алынады, кәсіби мәдениеттің негізіне ғылыми білім қойылып, барлық материалдық және рухани өндірістердің негізіне білім мен ғылым жатқызылды.

C. тұрмыстық білім мен дағдыларға үйрету әдістері түрінде.

D. мәдениеттің негізіне дін негіздері қойылып, барлық материалдық және рухани өндірістердің негізіне діни уағыздар жатқызылды.

E. кәсіби мәдениеттің негізіне өнеркәсіп жетістіктері қойылып, барлық материалдық және рухани өндірістердің негізіне технология жатқызылды.

19. Кәсіби (ғылыми) ұйымдастырушылық мәдениетті қалай қарастырды?

A. тұрмыстық білім мен дағдыларға үйрету әдістері түрінде.

B. мәдениеттің негізіне дін негіздері қойылып, барлық материалдық және рухани өндірістердің негізіне діни уағыздар жатқызылды.

C. кәсіби мәдениеттің негізіне өнеркәсіп жетістіктері қойылып, барлық материалдық және рухани өндірістердің негізіне технология жатқызылды.

D. барлық бағыттардағы кәсіби орталарды біріктіретін әрекет ретінде ғылым алынады, кәсіби мәдениеттің негізіне ғылыми білім қойылып, барлық материалдық және рухани өндірістердің негізіне білім мен ғылым жатқызылды.

E. ортағасырлық діни иерархия құрылымы, қалалар мен университеттер жағдайларындағы білім мен дағдыларға үйрету әдістері түрінде.

20. Н.Г.Алексеев жобалауды жүзеге асырудағы неше кезеңді бөліп көрсетеді?

A. Бір

B. Eкі

C. Үш

D. Төрт

E. бес

21. Мәдени қорын сақтаушы роль:

A. мәдени үрдісті, дәстүрлі қалыпты ұстану, инновацияны қабылдамау;

B. сан түрлі жаңалықтардың бір ғана бағытын ұстану және оның мәдени және әлеуметтік маңызын көтере отыры, таратылуын белсенді ықпал ету;

C. таратушының қызметіне қарама–қарсылық мақсатында мәдени жаңалықтарды жүйелеу, түрлерге бөлу, теориялар құрастыру;

D. бұл кейде өзінің сипатына сай жаңалықтар тудырушы деп аталады; 

E. жоғарыда аталған барлық позициядағы субъектілер қызметін келістіру, үйлестіру және ұйымдастыру қызметі.

22. Таратушы роль:

A. мәдени үрдісті, дәстүрлі қалыпты ұстану, инновацияны қабылдамау;

B. сан түрлі жаңалықтардың бір ғана бағытын ұстану және оның мәдени және әлеуметтік маңызын көтере отыры, таратылуын белсенді ықпал ету;

C. таратушының қызметіне қарама–қарсылық мақсатында мәдени жаңалықтарды жүйелеу, түрлерге бөлу, теориялар құрастыру;

D. бұл кейде өзінің сипатына сай жаңалықтар тудырушы деп аталады; 

E. жоғарыда аталған барлық позициядағы субъектілер қызметін келістіру, үйлестіру және ұйымдастыру қызметі.

23. Жүйелеуші роль:

A. мәдени үрдісті, дәстүрлі қалыпты ұстану, инновацияны қабылдамау;

B. сан түрлі жаңалықтардың бір ғана бағытын ұстану және оның мәдени және әлеуметтік маңызын көтере отыры, таратылуын белсенді ықпал ету;

C. таратушының қызметіне қарама–қарсылық мақсатында мәдени жаңалықтарды жүйелеу, түрлерге бөлу, теориялар құрастыру;

D. бұл кейде өзінің сипатына сай жаңалықтар тудырушы деп аталады; 

E. жоғарыда аталған барлық позициядағы субъектілер қызметін келістіру, үйлестіру және ұйымдастыру қызметі.

24. Құрушы роль:

A. мәдени үрдісті, дәстүрлі қалыпты ұстану, инновацияны қабылдамау;

B. сан түрлі жаңалықтардың бір ғана бағытын ұстану және оның мәдени және әлеуметтік маңызын көтере отыры, таратылуын белсенді ықпал ету;

C. таратушының қызметіне қарама–қарсылық мақсатында мәдени жаңалықтарды жүйелеу, түрлерге бөлу, теориялар құрастыру;

D. бұл кейде өзінің сипатына сай жаңалықтар тудырушы деп аталады; 

E. жоғарыда аталған барлық позициядағы субъектілер қызметін келістіру, үйлестіру және ұйымдастыру қызметі.

25. Ұйымдастырушы роль:

A. мәдени үрдісті, дәстүрлі қалыпты ұстану, инновацияны қабылдамау;

B. сан түрлі жаңалықтардың бір ғана бағытын ұстану және оның мәдени және әлеуметтік маңызын көтере отыры, таратылуын белсенді ықпал ету;

C. таратушының қызметіне қарама–қарсылық мақсатында мәдени жаңалықтарды жүйелеу, түрлерге бөлу, теориялар құрастыру;

D. бұл кейде өзінің сипатына сай жаңалықтар тудырушы деп аталады; 

E. жоғарыда аталған барлық позициядағы субъектілер қызметін келістіру, үйлестіру және ұйымдастыру қызметі.

26. Ұйымдастырушының басымдық позициясы дәстүрлі мәдениет түрінде болып, оған қатысушылармен қарым–қатынас жеке бас тұрғысынан жасалса, онда жобалау әрекеті қандай түрде орындалады?

A. Формальды

B. Формальсыз

C. Сырттай

D. Іштей

E. Қалыпты

27. Ұйымдастырушының корпоративтік-қолөнершілікке негізделген қатаң иерархиялық құрылымы бар мәдениет түрі:

A. жобалаудың үлгісі ретінде өміршеңдігі мен нәтижелілігін дәлелдеген жобаның нормаларын алып, оны дәлме–дәл сақтауға тырысады;

B. жобалау әрекетін нормалауда ізденістік зерттеулердің мәтіндік жазбалары мен мен теориялық зерделенуіне назар аударады;

C. жобалаудың жаңа технологиялық жолдары мен мәдениетін, атап айтқанда, жобалау әрекетінің технологиялық сызбаларын құрастыру мен беруге аударылады.

D. жобалаудың жаңа технологиялық жолдары мен мәдениетін, атап айтқанда, жобалау әрекетінің технологиялық сызбаларын өзгертуге аударылады.

E. жобалаудың үлгісі ретінде өміршеңдігі мен нәтижелілігін дәлелденбеген жобаның нормаларын алып, оны дәлме–дәл сақтауға тырысады;

28. Ұйымдастырушының кәсіби мәдениетке негізделген қатаң иерархиялық құрылымы бар мәдениет түрі:

A. жобалаудың үлгісі ретінде өміршеңдігі мен нәтижелілігін дәлелдеген жобаның нормаларын алып, оны дәлме–дәл сақтауға тырысады;

B. жобалау әрекетін нормалауда ізденістік зерттеулердің мәтіндік жазбалары мен мен теориялық зерделенуіне назар аударады;

C. жобалаудың жаңа технологиялық жолдары мен мәдениетін, атап айтқанда, жобалау әрекетінің технологиялық сызбаларын құрастыру мен беруге аударылады.

D. жобалаудың жаңа технологиялық жолдары мен мәдениетін, атап айтқанда, жобалау әрекетінің технологиялық сызбаларын өзгертуге аударылады.

E. жобалаудың үлгісі ретінде өміршеңдігі мен нәтижелілігін дәлелденбеген жобаның нормаларын алып, оны дәлме–дәл сақтауға тырысады;

29. Ұйымдастырушының бүгінгі заман талабына сай технологиялық мәдениетке негізделген түрінің басым назары:

A. жобалаудың үлгісі ретінде өміршеңдігі мен нәтижелілігін дәлелдеген жобаның нормаларын алып, оны дәлме–дәл сақтауға тырысады;

B. жобалау әрекетін нормалауда ізденістік зерттеулердің мәтіндік жазбалары мен мен теориялық зерделенуіне назар аударады;

C. жобалаудың жаңа технологиялық жолдары мен мәдениетін, атап айтқанда, жобалау әрекетінің технологиялық сызбаларын құрастыру мен беруге аударылады.

D. жобалаудың жаңа технологиялық жолдары мен мәдениетін, атап айтқанда, жобалау әрекетінің технологиялық сызбаларын өзгертуге аударылады.

E. жобалаудың үлгісі ретінде өміршеңдігі мен нәтижелілігін дәлелденбеген жобаның нормаларын алып, оны дәлме–дәл сақтауға тырысады;

30. Осындай ғылыми ізденістерде пайда болған жаңа бағыттарды шартты түрде қалай атауға болады?

A. әлеуметтік құрастырулар

B. әлеуметтік жобалар

C. әлеуметтік ізденістер

D. мәдени қайта түзілістер

E. мәдени ізденістер

31. Әлеуметтік құрастырудың бірнеше принциптерін белгілейді, олар –

A. алдын –ала талдау жасау, объектіге жүйелі сипаттама беру, мақсат қою және оған жету жолдарын анықтау, жүзеге асыру әрекеттері.

B. объектіге жүйелі сипаттама беру, мақсат қою және оған жету жолдарын анықтау, жүзеге асыру әрекеттері.

C. алдын –ала талдау жасау, мақсат қою және оған жету жолдарын анықтау, жүзеге асыру әрекеттері.

D. алдын –ала талдау жасау, объектіге жүйелі сипаттама беру, жүзеге асыру әрекеттері.

E. алдын –ала талдау жасау, объектіге жүйелі сипаттама беру, мақсат қою және оған жету жолдарын анықтау.

32. Жобалау қызметі мен әлеуметтік жобаларды басқару бағдарламалары алдын-ала жасалатын болғандықтан жобалауды болжау мақсатында да пайдаланса оны қандай жобалау деп атаймыз?

A. Трансцендентік 

B. болжаулық жобалау  

C. мақсаттық - бағдарлы дамыту

D. микро – жобалар

E. Нақты жоба

33. 20- 40 жылдары кадрларды басқаруда қызметкердің алатын орны қандай болды?

A. адам тұлға ретінде емес, белгілі бір мақсатты орындауға жұмылдырылатын еңбек етуші күштер деп қарастырылды.

B. өндірісті басқарудың жаңа технократиялық талаптарын туғызып, қызметкерлердің тиімді қызметін қамтамасыз етудегі, техникалық жаңалықтарды игерудегі біліктіліктерін арттыру қажеттігі пайда болды.

C. адам капиталын дамыту кез - келген ұйымның басты стратегиялық ресурсы ретінде қабылдай бастады.

D. адам капиталын дамыту кез - келген ұйымның қосалқы стратегиялық ресурсы ретінде қабылдай бастады.

E. адам тұлға ретінде емес, белгілі бір мақсатты орындауға жұмылдырылатын ресурс деп қарастырылды.

34. 50- 70 жылдары дами бастаған ғылыми- техникалық прогресс кезеңі нде қызметкердің алатын орны қандай болды?

A. адам тұлға ретінде емес, белгілі бір мақсатты орындауға жұмылдырылатын еңбек етуші күштер деп қарастырылды.

B. өндірісті басқарудың жаңа технократиялық талаптарын туғызып, қызметкерлердің тиімді қызметін қамтамасыз етудегі, техникалық жаңалықтарды игерудегі біліктіліктерін арттыру қажеттігі пайда болды.

C. адам капиталын дамыту кез - келген ұйымның басты стратегиялық ресурсы ретінде қабылдай бастады.

D. адам капиталын дамыту кез - келген ұйымның қосалқы стратегиялық ресурсы ретінде қабылдай бастады.

E. адам тұлға ретінде емес, белгілі бір мақсатты орындауға жұмылдырылатын ресурс деп қарастырылды.

35. Өткен ғасырдың 80- 90 жылдары дамыған елдердің жаңа экономикасына сай қызметкердің алатын орны қандай болды?

A. адам тұлға ретінде емес, белгілі бір мақсатты орындауға жұмылдырылатын еңбек етуші күштер деп қарастырылды.

B. өндірісті басқарудың жаңа технократиялық талаптарын туғызып, қызметкерлердің тиімді қызметін қамтамасыз етудегі, техникалық жаңалықтарды игерудегі біліктіліктерін арттыру қажеттігі пайда болды.

C. адам капиталын дамыту кез - келген ұйымның басты стратегиялық ресурсы ретінде қабылдай бастады.

D. адам капиталын дамыту кез - келген ұйымның қосалқы стратегиялық ресурсы ретінде қабылдай бастады.

E. адам тұлға ретінде емес, белгілі бір мақсатты орындауға жұмылдырылатын ресурс деп қарастырылды.

36. Адам капиталы туралы теориялар алғаш рет кімдердің еңбектерінде қарастырылды?

A. Песталлоци И.Г.,.Коменский Я.А

B. Руссо Ж.Ж., Кузьмина Н.В.

C. Роджерс К., Пиаже Ж.

D. Килпатрик В.,Д.Дьюи

E. Беккер Г., Т.Щульц,

37. Мұғалім әрекетінде зерттеушілік бағыттар болуы оқытудың табысты болуына ықпал ететіні туралы: «адамдарды оқытқанда олардың кітаби білімді алуына емес, олардың өздеріне аспан мен жерді, түрлі ағаштарды бақылап, заттарды зерттеу мен тануға үйреткен жөн, сонда олар біреулердің бақылағаны мен түсіндіргенін ғана есте сақтап отырмайды» деген кім?

A. Коменский Я.А.

B. Руссо Ж.Ж.

C. Дьюи Д.

D. Песталлоци И.Г.

E. Килпатрик В.

38. Кез келген әрекет, егер ол белгілі бір мүддені көздей отырып бірлескен және жоғары деңгейдегі өз бетіндік жұмыс ретінде орындалған білім алушылар тобының әрекеті болса, онда ол жоба болып есептеледі деп санаған кім?

A. Коменский Я.А.

B. Руссо Ж.Ж.

C. Кузьмина Н.В.

D. Песталлоци И.Г.

E. Килпатрик В.

39. В.Х.Килпатрик еңбектерінде жобаның неше түрі көрсетілген:

A. Бір

B. Екі

C. үш

D. Төрт

E. бес

40. 1970- жылдары кімнің еңбектерінде жобалау компоненті педагог әрекеттерінің құрылымына енгізіліп, қазіргі кезде терминологиялық аппараттан «педагогикалық жобалау», «мұғалімнің жобалау әрекеті», «педагогикалық жобалау» ұғымдары орын алды?

A. Новиков А.В.

B. Дьюи Д.

C. Н.В.Кузьмина


Дата добавления: 2018-10-27; просмотров: 708; Мы поможем в написании вашей работы!

Поделиться с друзьями:






Мы поможем в написании ваших работ!