ОСНОВНІ КОМАНДИ ДЛЯ РОБОТИ З КАТАЛОГАМИ
Команда DIR перегляд каталога
До що найчастіше використовується команд відноситься команда перегляду каталога, що міститься DIR. Роботу на персональному комп'ютері ви, як правило, починаєте з перегляду каталога, щоб пересвідчитися в тому, що потрібний вам файл або підкаталог існує. Тільки після цього ви переходите в ту середу, де буде протікати ваша робота. У процесі роботи часто з'являється необхідність перегляду пасивного каталога, що міститься. Роботу з новим диском ви також передуєте переглядом його каталога. Для всіх цих ситуацій і багатьох інших скористайтеся командою DIR.
У залежності від параметрів, допустимих в структурі команди, можна переглянути записи каталога в стандартній формі або в усіченій формі з виведенням тільки повних файлів, а також при великому каталозі виводити його посторінково.
Формат команди
DIR [ Ім'я дисковода: ][Шлях\ ][Ім'я файла][Параметри] ]
Призначення основних параметрів:
/Р посторінкове виведення на екран. Для продовження висновку натиснути будь-яку клавішу;
/W виведення тільки повних файлів і каталогів;
/А індикація вмісту каталогів з атрибутами;
/Об завдання порядку сортування відомостей, що виводяться в каталозі і інш.
Приклад С:\>DIR С:\KAT1>DIR *.BAK С:\>DIRA: С:\B1>DIR B2 С\KAT1>DIR \B1\B2 /Р С\B1>DIR /W |
Виведення головного поточного, що міститься на екран.
Виведення на екран всіх імен файлів типу. ВАК з поточного каталога першого рівня КАТ1.
|
|
Виведення на екран каталога, що міститься пасивного дисковода А.
Виведення на екран пасивного каталога, що міститься 2-го рівня B2, що знаходиться в каталозі першого рівня В1.
Виведення на екран посторінково вмісту пасивного підкаталогу B2, який знаходиться в іншій гілці ієрархічної структури каталога, чим поточний каталог
КАТ1. Для переходу до наступної сторінки треба натиснути будь-яку клавішу.
Виведення на екран записів поточного каталога В1 в усіченому форматі (тільки повні імена файлів і каталогів).
Команда MD створення каталога
Новий каталог можна створити командою MD в поточному каталозі або, якщо вказаний шлях, в пасивному каталозі. Формат команди
MD[ Ім'я дисковода: ][Шлях\ ]Ім'я підкаталогу
Приклад С:\>MD KAT1 С:\>MD KAT1VKAT2 СС:\T1\T2>MD \KAT1\KAT2
|
Створення в поточному головному каталозі каталога 1-го рівня KAT1.
Створення в каталозі 1-го рівня KAT1 каталога 2-го рівня КАТ2.
Створення каталога 2-го рівня КАТ2, якщо визнаходьтеся в іншому каталозі 2-го рівня Т2.
Команда RD знищення каталога
Командою RD знищується тільки пустий каталог. Заздалегідь ви повинні видалити з нього командою DEL всі файли, а потім командою DIR, переглянувши каталог, пересвідчитися в тому, що він пустий. Тільки після цього використайте команду RD. Формат команди
|
|
RD[ Ім'я дисковода: ][Шлях\ ]Ім'я підкаталогу 1
С:\>RD KAT1 С:\B1>RD \KAT1\KAT2
|
Видалення каталога KAT1 з головного каталога.
Видалення пасивного каталога 2-го рівня КАГ2, якщо ви знаходитеся в поточному каталозі В 1.
Команда CD перехід в інший каталог
Часто виникає ситуація, коли потрібно перейти в інший каталог і зробити його поточним. У цьому випадку потрібно скористатися командою CD. Формат команди
CD [ Ім'я дисковода: ][Шлях\ ]Ім'я підкаталогу
Для переходу в батьківський каталог досить замість імені каталога задати. . (дві точки). Для переходу в головний каталог задається символ \.
Приклад .
С:\>CD KAT1
С:\B1\B2>CD \KAT1
А:V>CD С:\KAT1 С:\M1UM2\M3>CD..
Перехід в каталог KAT1 з головного каталога. Після введення команди запрошення зміниться і прийме вигляд C:\КАТ1>.
Перехід зкаталога 2-го рівня В2 в каталог 1 -го рівня KAT1, що знаходиться в іншій гілці ієрархічної структури. Після введення команди запрошення буде мати вигляд C:\КАТ1>.
Перехід з каталога гнучкого диска А в каталог 1-го рівня KAT1 жорсткого диска З. Після введення команди запрошення зміниться і прийме вигляд C:\КАТ1>. Перехід в батьківський каталог, тобто в каталог верхнього рівня М2. Після введення команди запрошення прийме вигляд С>М1\М2>.
|
|
Перехід в головний каталог. Після введення команди той, що свідчиться прийме вигляд C:\>.
2. Відеокарти.
Типы видеоадаптеров
Монитору необходим источник входных данных. Сигналы, подаваемые на монитор, поступают из видеоадаптера, встроенного в систему или подключаемого к компьютеру.
Существует три способа подключения компьютерных систем к электронно-лучевому или жидкокристаллическому монитору.
■ Отдельные видеоплаты. Этот метод, для реализации которого требуются разъемы расширения AGP или PCI, обеспечивает наиболее высокий уровень эффективности и максимальную эксплуатационную гибкость при выборе объема памяти и необходимых возможностей.
■ Набор микросхем графического ядра, встроенный в системную плату. Эффективность этого метода ниже, чем при использовании отдельных видеоплат, а объем памяти изменить практически невозможно.
■ Набор микросхем системной платы с интегрированным видеоадаптером. Наиболее низкая стоимость любой графической конфигурации и довольно низкая эффективность, особенно для трехмерных игр или работы с графическими приложениями. Разрешающая способность и возможности цветопередачи ниже, чем при использовании отдельных видеоадаптеров.
|
|
Как правило, видеоадаптеры используются в большинстве систем, созданных на основе системных плат Baby-AT или ATX, в то время как в системных платах LPX, NLX и Micro-АТХ обычно используются встраиваемые наборы микросхем графического ядра. Во многих современных недорогих компьютерах, созданных на базе системных плат формфактора Micro-ATX, Flex-ATX или NLX, используются наборы микросхем системной логики с интегрированной видеосистемой, как в серии Intel 810. Модернизация систем с интегрированным графическим ядром (содержащих набор микросхем видеосистемы или набор микросхем системной платы, включающий в себя графическое ядро) обычно осуществляется с помощью отдельной видеоплаты. Однако в системы такого типа разъем AGP, наиболее подходящий для современных быстродействующих видеосистем, обычно не включается.
Термин видеоадаптер (video adapter) применим к интегрированной или отдельной видеосхеме.
Видеоадаптеры
Видеоадаптер формирует сигналы управления монитором. С появлением в 1987 году компьютеров семейства PS/2 компания IBM ввела новые стандарты на видеосистемы, которые практически сразу же вытеснили старые. Большинство видеоадаптеров поддерживают по крайней мере один из следующих стандартов: ■ MDA (Monochrome Display Adapter);
■ HGC (Hercules Graphics Card);
■ CGA (Color Graphics Adapter);
■ EGA (Enhanced Graphics Adapter);
■ VGA (Video Graphics Array);
■ SVGA (Super VGA);
■ XGA (eXtended Graphics Array).
В настоящее время на рынке можно найти адаптеры VGA, SVGA и XGA. Остальные типы видеоадаптеров уже можно считать реликтами компьютерной эры.
Замечание
Описание видеоадаптеров MDA, HGC, CGA, EGA и MCGA приведено в предыдóщих изданиях êниãи, êоторые можно найти на прилаãаемом êомпаêт-дисêе.
Дата добавления: 2018-04-15; просмотров: 626; Мы поможем в написании вашей работы! |
Мы поможем в написании ваших работ!