Функціональні мультимедійні технології



 

Функціональні мультимедійні технології – за цією технологією реалізується яка-небудь з предметних технологій, а саме на даній стадії втілюються задачі предметної технології. Реалізується предметна технологія в наступних середовищах Adobe Premiere Pro, Adobe After Effects, Sony Sony Forge.

Для того, щоб розумно інтегрувати хмару тегів до відео, необхідно переконатися в тому, що відео та хмара тегів співвідносяться. Для цього треба зробити вибір та аналіз певної предметної області (див. підрозділ 1.1.5).

Була обрана предметна область: «Інтелектуальна психологічна гра мафія».

Наступним етапом реалізації сценарію є виявлення головних тегів, які будуть утворювати хмару тегів. Для цього було зроблено опитування в експертів з даної предметної області для того, щоб знати найбільш часто згадувані ключові слова за темою. Результати опитування в додатку А.

Після обробки результатів вдалося встановити список із 15 тегів:

1) история игры;

2) развитие;

3) суть игры;

4) регламент игры;

5) голосование;

6) перестрелка;

7) мирный житель;

8) шериф;

9) мафия;

10) дон;

11) критическая ситуация;

12) договорка мафии;

13) убийство;

14) правила;

15) ведущий.

Далі треба провести вибір місцерозташування відео для відображення хмари тегів (див. підрозділ 1.1.5). Найбільш доцільно виконувати цей пункт, прив’язуючи теги до тексту, встановлюючи місце їх появи та зникання на екрані. Результат цього пункту наведені в додатку Б. Для створення відео, де можна було б розмістити хмару тегів необхідно декілька частин відео, кожна з яких відповідала б якомусь конкретному тегу. Тому, відео необхідне бути зроблено для кожного з наведених нище тегів:

1) история игры;

2) развитие;

3) суть игры;

4) регламент игры;

5) голосование;

6) перестрелка;

7) мирный житель;

8) шериф;

9) мафия;

10) дон;

11) критическая ситуация;

12) договорка мафии;

13) убийство;

14) правила;

15) ведущий.

Кожне відео для наглядності, повино мати назву, яка б допомогала ідентифікувати відео з поміж інших.

Створення заставки для кожного із відео файлів, було зроблено             в редакторі Adobe After Effects.  

Найважливіші етапи створення заставки наведені нище:

1) Створюємо новий проект, задаємо йому такі ж параметри, як                         і у відеофайла, створюємо слой, на якому вводимо текст. Текст вирівнюємо по центру (рис. 2.2);

2) Створюємо нову камеру, задаємо їй параметри, тип, ім’я, пресет, та інші параметри (рис. 2.3). Виділяємо новий стиль та за допомогою комбінації клавіш P+Shift+T визиваємо додаткові настройки (рис. 2.4 – 2.5);

 

 

Рис. 2.2. Редагування тексту

 

 

Рис. 2.3. Створення нової камери

 

 

Рис. 2.4. Додаткові настройки

 

 

Рис. 2.5. Додаткові настройки

 

3) На першому ключовому кадрі (переходимо до режиму роботу ключових кадрів) встановлюємо позицію так, щоб текст був не в робочому просторі (рис. 2.6). Далі переходимо на 8й кадр та встановлюємо позицію знову с початку. Ще на одну секунду переміщуємо позицію та встановлюємо ще один ключовий кадр (рис. 2.7). Ще переміщуємося на 10 кадрів – встановлюємо ключовий кадр (рис. 2.8) [9];

4) На першій секунді позиції прозрачність додаємо ключовий кадр (рис. 2.9). Потім, переміщуємося ще на декілька кадрів уперед та встановлюємо цей параметр рівним нулю. Для додавання більшої динамічності тексту на першій секунді позицію зміщуємо ще на 100 пікселів. (рис. 2.10);

5) Змінюємо настройку ключових кадрів. При тонкій настройці можно змінювати тип ключових кадрів за допомогою клавіші F9. За допомогою клавіші Shift обрізаємо слой до нового рівня (рис. 2.11);

6) Створюємо новий ефект для текстового слою (рис. 2.12);

 

 

Рис. 2.6. Робота з ключовими кадрами

 

 

Рис. 2.7. Робота з ключовими кадрами

 

 

Рис. 2.8. Робота з ключовими кадрами

 

 

 

Рис. 2.9. Робота з ключовими кадрами

 

 

Рис. 2.10. Робота з ключовими кадрами

 

 

Рис. 2.11. Робота з ключовими кадрами

 

 

Рис. 2.12. Робота з ефектами

 

7) Змінюємо настройку эфекту. Опція Ramp Shape (рис. 2.13);

 

 

Рис. 2.13. Робота з ефектами. Опція Ramp Shape

8) Змінюємо колір та відтінки (рис. 2.14);

 

 

Рис. 2.14. Робота з ефектами

 

9) Вибираємо параметр Colorise та встановлюємо необхідний колір. Также трохи зменшуємо насиченість (рис. 2.15 – 2.16). Додаємо регуліровку по уровню та збільшуємо контрастність зображення (рис. 2.17 – 2.18);

 

 

Рис. 2.15. Робота з ефектами

 

Рис. 2.16. Робота з ефектами

 

 

Рис. 2.17. Робота з ефектами

 

 

Рис. 2.18. Робота з ефектами

 

10) Дублюємо текстовий слой. Розташовуємо їх один слід за іншим (рис. 2.19 – 2.20);

 

 

Рис. 2.19. Робота зі слоями

 

 

Рис. 2.20. Робота зі слоями

 

11) Змінюємо текст та шрифти слоїв. Для покращення ефекту користуємось ефектом Motion Blur (рис. 2.21);

 

 

Рис. 2.21. Робота зі слоями

 

12) Створюємо ще один додатковий слой із фоном темно червого кольору (рис. 2.22 – 2.24);

 

 

Рис. 2.22. Робота зі слоями

 

Рис. 2.23. Робота зі слоями

 

 

Рис. 2.24. Робота зі слоями

 

13) Створимо ще одну основу чорного кольору та примінемо до неї округлу функцію «маска» (рис. 2.25). Виконуємо команду Mask Shape – Substruct. Змінюємо настройки Mask Feather и Mask Expansion. Переміщуємо цей слой під текст (рис. 2.26 – 2.29);

 

 

Рис. 2.25. Робота з маскою

 

 

Рис. 2.26. Робота з маскою

 

 

Рис. 2.27. Робота з маскою

 

 

Рис. 2.28. Робота з маскою

 

 

Рис. 2.29. Робота з маскою

 

14) Для створення ефекту трясіння камери створюємо ще один слой (рис. 2.30). Називаємо лой Wiggle, включаємо параметр Position. Потім, за допомогою клавіші Alt робимо клік на піктограмі поруч зі словом. Таким чином, з’являються нові параметри. Змінюємо значення трансформації.

 

 

Рис. 2.30. Робота з камерою

 

15) За домоги функції Parent з’єднуємо її з пустим об’єктом Wiggle (рис. 2.31 – 2.32);

 

 

Рис. 2.31. Робота з камерою

 

 

Рис. 2.32. Робота з камерою

 

Таким чином створюємо заставки для всіх тегів. Пов'язані слої можна переміщати або трансформувати.

 

1) Створюємо новий проект Adobe Premiere Pro. Та задаємо йому наступні параметри (рис. 2.33 – 2.34):

а) frame Size: 720 x 576;

б) editing model: DV PAL;

в) timebase: 25 кадрів;

 

 

Рис. 2.33. Створення проекту в Adobe Premiere Pro

 

 

Рис. 2.34. Створення проекту в Adobe Premiere Pro

 

2) Імпортуємо в проект аудіо файл, скомпонований перед цим в звуковому редакторі Sound Forge (рис. 2.35);

 

 

Рис. 2.35. Створення проекту в Sound Forge

 

3) Імпортуємо файл заставки та файли відео фрагменти. Розміщуємо всі файли на тайм лайн;

4) Проводемо редагування кожної із 15 відеочастин (рис. 2.36).

 

 

Рис. 2.36. Редагування проекту в Adobe Premiere Pro

 

Проводимо експорт кожного відео. Виділяємо лінійку часу та нажимаємо Shift+3. Дя експорту відео, нажимаємо комбінацію клавіш Ctrl+M (File > Export > Media). Завантажується вікно: Export Settings (рис. 2.37);

 

 

Рис. 2.37. Експорт проекту в Adobe Premiere Pro

5) Заповнюємо мета дані (рис. 2.38);

 

 

Рис. 2.38. Метадані в Adobe Premiere Pro

 

6) Після цього посилаємо файл в чергу та проводимо кодування (рис. 2.39);

7) За допомогою пере кодувальника Any Video Converter проводимо сжимання відео файлів до потребуючого формату (рис. 2.40);

 

 

 

Рис. 2.39. Кодування в Adobe Premiere Pro

 

 

Рис. 2.40. Кодування в Any Video Converter

8) В проект із відео додаємо титри (рис. 2.41). На місці, де було заплановано тег, створюємо текстовий слой із надписом;

9) Редагуємо текст засобами Adobe After Effects (рис. 2.42);

 

 

Рис. 2.41. Створення тегів

 

 

Рис. 2.42. Створення тегів

10) Створюємо напис (рис. 2.43). Додаємо спеціальний ефект (рис. 2.44 – 2.45);

11) Завершуємо настройку ефектів в редакторі Adobe After Effects (рис. 2.46);

 

 

Рис. 2.43. Створення тегів

 

 

Рис. 2.44. Створення тегів

 

 

Рис. 2.45. Створення тегів

 

 

Рис. 2.46. Створення тегів

 

12) Завершуємо редагування файлу засобами Adobe Premiere Pro (рис. 2.47);

13) Експортування відеофайлу з тегами (рис. 2.48).

 

 

 

Рис. 2.47. Створення тегів

 

 

Рис. 2.48. Експортування відеофайлу

Висновки до розділу 2

 

У проектно-дослідному розділі  було розглянуто три мультимедійні технології – предметна, на рівні якої була реалізована створена методика, забеспечуюча, де був розглянут інструментарій в конкретних наочних областях та функціональна. На рівні функціональної технології крок за кроком був реалізован та докладно описаний запропонований сценарій.

Був проведен аналіз інструментів та платформ для виконання алгоритму створення хмари тегів для інтерактивного відео. Шляхом застосування переліка критеріїв, які рекомендовано враховувати при створенні мультимедійного видання в будь-якій наочній області, вдалося встановити ті програмні продукти, які будуть максимально задовольняти потрібні задачі.

Основні переваги Adobe Premiere Pro та Adobe After Effects:

1) основний плюс це швидкість роботи;

2) сумісність з багатьма типами файлів, у тому числі форматів «psd» (Photoshop), «ai» (Illustrator), «aep» (After Effects). Це дає гнучкість у роботі, можливість змін цих файлів з відповідних програм не покидаючи Premiere.

Була обрана та проаналізована предметна область («Інтелектуальна психологічна гра мафія»).

Наступним етапом були визначені головні теги за темою. Для цього було зроблено опитування в експертів з даної предметної області для того, щоб знати найбільш часто згадувані ключові слова за темою (результати опитування в додатку А).

Був проведен вибір місцерозташування відео для відображення хмари тегів.

Докладно описано створення відео заставки та розміщення хмари тегів на відео засобами програм пакету Adobe.

Для обробки аудіо інформації, був застосован редактор звуку Sony Forge.

В результаті проектно-досліджованого розділу, був створен прототип, який являє собою втілення запропонованої методики.


Дата добавления: 2018-02-15; просмотров: 154; ЗАКАЗАТЬ РАБОТУ