ПИТАННЯ ДО І МОДУЛЯ СУЧАСНОЇ МУЗИКИ ЗАРУБІЖНИХ КОМПОЗИТОРІВ



1. Витоки сучасної музичної культури. Музична культура 20-х років XX ст.
2. Просвітницька місія мистецтва. Музичні організації та напрямки їх музично-естетичної діяльності.
3. Контрасти і пошуки драматичного театру. Етапи становлення вітчизняного балетного і оперного жанрів у музичному театрі

4. Загальнокультурна ситуація та умови розвитку музичної культури 30- х років

5. Проблеми становлення і розвитку музично-драматичних жанрів 30-х років

Змістовий модуль 2

6. Становлення нового напрямку у музично-хореографічних жанрах.

7. Творчість Артюра Онеггера

8. Творчість Даріюса Мійо

9. Кантатно-ораторіальний жанр в сучасній музичній культурі 30-х років XX ст.

10. Інструментальна творчість Франсіса Пуленка

11. Сучасна світова музична культура 40-50-х років XX ст.

12. Антон Веберн – характеристика творчості.

13. Неовіденська оперета

14. Музика Німеччини

15. Пауль Хіндеміт характеристика творчості.

16. Курт Вайль характеристика творчості.

17.Розвиток сучасної музичної культури в кінці 50-х та в 60-ті роки XX ст.

18.Ханс Ейслер характеристика творчості.

19.Карл Орф характеристика творчості.

20.Приниципи театру Орфа. Риси стилю

21. Музика Англії. Бенджамін Бріттен. Роки формування. Рання творчість.

22. Сучасна світова музична культура 70-90-х років XX ст.

23. Композитори сучасних мистецьких течій

24. «Масова культура»: історія розвитку, проблематика культури, основні складові.

26. Авангард як символ вільнодумства в сучасному мистецтві. Музичний авангард як система.

27. Брюїтизм, нова речовність, ужиткова музика як оригінальні епатажні явища сучасного музичного мистецтва.

28. Визначення та характеристика основних складових сучасного мистецтва: модерн – модернізм – постмодерн.

29. Виникнення імпресіонізму в живописі та музиці: наявність спільних та відмінних рис.

30. Виникнення нефольклорної хвилі та основні естетичні принципи напрямку.

31. Експресіонізм: історія виникнення та філософсько-естетичні засади напрямку. Теоретичні моделі принципів експресіонізму в музиці та його яскраві представники.

ПИТАННЯ ДО ІІ МОДУЛЯ СУЧАСНОЇ МУЗИКИ ЗАРУБІЖНИХ КОМПОЗИТОРІВ

32. Загальна панорама напрямків мистецтва XX століття в Італії та Австрії

33. Загальна характеристика музичного мистецтва на початку XX століття.

34. Загальне визначення модернізму.

35. Історичні та соціально-політичні передумови розвитку художньої культури на межі XIX -XX ст. в Італії та Австрії.

36. Концепція конструктивізму її розвиток в мистецькому соціумі XX століття. Конструктивізм в архітектурному, образотворчому, театральному та музичному жанрах.

37. Людина в контексті постмодерністського світобачення.

38. Мистецтво соц.-арту: естетика, принципи, методи та особливості розвитку.

39. Просвітницька місія мистецтва. Музичні організації та напрямки їх музично-естетичної діяльності.

40. Контрасти і пошуки драматичного театру. Етапи становлення вітчизняного балетного і оперного жанрів у музичному театрі

41. Загальнокультурна ситуація та умови розвитку музичної культури 30- х років

42. Проблеми становлення і розвитку музично-драматичних жанрів 30-х років

43. Становлення нового напрямку у музично-хореографічних жанрах.

44. Творчість Артюра Онеггера

45. Творчість Даріюса Мійо

46. Кантатно-ораторіальний жанр в сучасній музичній культурі 30-х років XX ст.

47. Інструментальна творчість Франсіса Пуленка

48. Сучасна світова музична культура 40-50-х років XX ст.

49. Антон Веберн – характеристика творчості.

50. Неовіденська оперета

51. Музика Німеччини

52. Пауль Хіндеміт характеристика творчості.

53. Курт Вайль характеристика творчості.

54. Розвиток сучасної музичної культури в кінці 50-х та в 60-ті роки XX ст.

55. Ханс Ейслер характеристика творчості.

56. Карл Орф характеристика творчості.

57. Приниципи театру Орфа. Риси стилю

58. Музика Англії. Бенджамін Бріттен. Роки формування. Рання творчість.

59. Сучасна світова музична культура 70-90-х років XX ст.

60. Напрями творчості на межі XX – XXI століття: сміливі креативні пошуки композиторів, тематика творчості, проблематика новаторства чи традиції, яскраві представники музичного мистецтва сьогодення: композитори та науковці.

61. Неокласицизм, неоромантизм, неофольклоризм як форми стильового синтезу в мистецтві XX-XXI століття.

62. Основні категорії сучасного музичного стилю та «новий музичний синтаксис».

63. Основні музичні представники цих мистецьких напрямків та особливості слов’янського кубофутуризму.

64. Основні принципи модерного мистецтва (питання, проблеми, тематика).

65. Основні принципи постмодерністської естетики.

66. Особливості існування і розвитку фовізму, фольклоризму та неокласицизму у музичному простору XX століття: причини виникнення, основні відмінності естетичного та мистецького плану.

67. Передумови виникнення постмодернізму.

68. Світосприйняття людини XX ст.., формування ідеалу особистості в сучасному мистецтві.

69. Стилі та жанри поп-музики.

70. Стильова основа рок-музики: ритм-енд-блюз, кантры-енд-вестерн, панк-рок, важкий рок, електро-рок, афро-рок, барокко-рок, джаз-рок, рок авангард.

71. Сутність музичних явищ футуризму, кубізму, кубофутуризму. Виникнення мистецьких течій: історичні передумови, методологічні, естетичні та філософські проблеми їх дослідження.

72. Характеристика напрямків поп-арту: представники, тематика та принципи творчості, основа техніки.

73. Шляхи розвитку, творче кредо і яскраві представники в українській музиці другої половини XX століття.

74. Стилі та жанри сучасної музики ХХІ ст.

 ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО І ПІДСУМКОВОГО ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ КАРТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА з дисципліни “Сучасна музика зарубіжних композиторів»

 

Види самостійної роботи Планове терміни виконання

Форми контролю та звітності

Максимальна кількість балів

Денна форма навчання

1. Обов’язкові види СРС

За систематичність і активність роботи на семінарських заняттях

1.1. Підготовка до семінарських занять (з суч.муз.зар.комп.) І семестр

Активна участь у семінарських заняттях

10

За виконання модульних завдань

1.2. Підготовка до модульних контрольних робіт (2 модуля) І семестр

Перевірка правильності виконання модульних робіт

20 (0-5-10 за один модуль)

Разом балів за обов’язкові види СРС

30

2.Вибіркові види СРС.

За виконання вибіркових завдань для самостійного опрацювання

враховується один із наступних видів робіт.

2.1. Написання рефератів за заданою викладачем тематикою І семестр

Захист матеріалів реферату під час індивідуально-консультативної роботи (ІКР)

10
         

2.2. Аналітичний огляд нової літератури з “Сучасної музики зарубіжних композиторів”

І семестр

Розгляд підготовлених матеріалів під час аудиторних занять або індивідуально-консультативної роботи

10
 

 

 

 

2.3. Участь у наукових студентських конференціях і семінарах

І семестр

Доповіді на наукових студентських конференціях і семінарах

10

2. 4. Підготовка наукових публікацій (тез виступів на конференціях, семінарах, круглих столах тощо)

І семестр

Обговорення з викладачем підготовлених матеріалів, подача до друку

10

Разом балів за вибіркові види СРС

10

Всього балів за СРС

40
             

 

Поточний контроль знань студентів складається з оціки самостійної роботи студентів. Самостійна робота студентів поділяється на обов’язкові види та вибіркові види самостійної роботи студентів. Для денної форми навчання студентів обов’язковими видами самостійної роботі студентів є : підготовка до семінарських занять (сучасної музики зарубіжних композиторів) активна участь у яких може бути оцінена максимальною кількість балів 10; підготовка до модульних контрольних робіт ( 2 модуля:музично-історичний процес в період між світовими війнами; музика Італії та Австрії), правильності виконання яких може бути оцінена максимальною кількістю в 20 балів ( 0-5-10 за один модуль). Серед вибіркових видів самостійної роботи студентів враховується лише один із наступних видів робіт: написання рефератів за заданою викладачем тематикою та захист їх під час індивідуально-консультативної роботи може бути оцінена максимальною кількістю балів 10 (0-5-10); аналітичний огляд нової літератури з дисципліни культурологія та репрезентація його під час аудиторних занять або індивідуально консультативної роботи може бути оцінено максимальною кількістю балів 10; участь у наукових студентських конференціях та виступах на них з доповідями максимально оцінюються в 10 балів; підготовка наукових публікацій (тез виступів на конференціях,семінарах), та подача відповідних матеріалів до друку оцінюється максимальною кількістю балів 10. Разом за вибіркові види самостійної роботи студентів-10 балів. Всього максимальна кількість балів за самостійну роботу студентів 40 .

        


Дата добавления: 2018-04-05; просмотров: 230; Мы поможем в написании вашей работы!

Поделиться с друзьями:






Мы поможем в написании ваших работ!